- Waardering
- 46.980
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Harlem Globetrotters
Oke, deze is echt heel slecht.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Harlem Globetrotters
Die is wel heel vergezochtHarlem Globetrotters

Harlem Globetrotters
Ik woon in west friesland en dat accent is me nog niet opgevallen. Enigste wat ze hier aan accent horen zijn is mijn zachte g en mijn oudste zou ook niet opvallen als we naar Brabant zouden verhuizenWaar is dat dan?
Zowel in Amsterdam Zuid-Oost, Amsterdam-Wes en West-Friesland, om een paar voorbeelden te noemen praten ze wel met een accent.
What is the most confusing day in Harlem??Harlem Globetrotters
De "Sch-" wordt in bijvoorbeeld Skoorl, Skagen en op Volendam toch wel als een "k" uitgesproken?Ik woon in west friesland en dat accent is me nog niet opgevallen. Enigste wat ze hier aan accent horen zijn is mijn zachte g en mijn oudste zou ook niet opvallen als we naar Brabant zouden verhuizen
Misskien.De "Sch-" wordt in bijvoorbeeld Skoorl, Skagen en op Volendam toch wel als een "k" uitgesproken?
Zo negatief, jongeman. Wat scheelt er?Eigenlijk alles onder de grote rivieren en ten Oosten van Utrecht is niet serieus te nemen.
Ik kop hem niet binnen.
Vuile Fransoos...Alleen als jouw vrouw hier is... Voulez-vous coucher avec moi?
Mevrouw Pumper: Oui, mon chéri. Baise moi!
Een dickpic volstaat, Majoor.@Arminius hoeveel moet je kunnen benchen om power user te worden?
Je hebt nooit eens stiekem stout geweest met een Française?
Stiekem staat niet in mijn woordenboek.Je hebt nooit eens stiekem stout geweest met een Française?
Inderdaad