AndroidHealthClinic

Peiling In welke sector werk jij?

Peiling Peiling In welke sector werk jij?

• Gezondheidszorg en welzijn

Stemmen: 16 16,8%
  • Handel en dienstverlening

Stemmen: 9 9,5%
  • ICT

Stemmen: 13 13,7%
  • Justitie, veiligheid en openbaar bestuur

Stemmen: 10 10,5%
  • Landbouw, natuur en visserij

Stemmen: 1 1,1%
  • Media en communicatie

Stemmen: 4 4,2%
  • Onderwijs, cultuur en wetenschap

Stemmen: 11 11,6%
  • Techniek, productie en bouw

Stemmen: 24 25,3%
  • Toerisme, recreatie en horeca

Stemmen: 2 2,1%
  • Transport en logistiek

Stemmen: 5 5,3%

• Totaal stemmers
    95
Dat ik druk ben met solliciteren, net als anderen. :trollface:

Mooie woordspelingen, dat doe ik je niet na.
Maar goed, ik moet dus oppassen nu. Snap er niets meer van. Je wilt de gevangenis in gaan, je weet waar ik woon en dat alleen maar omdat ik een normale vraag stel. Bizar dit.

Er is toch juist een enorm personeelstekort overal? Of moet je 1.75 zijn minimaal? Net zoiets als met modellenwerk? :dunno:

Mooie woordspelingen, dat doe ik je niet na.
Maar goed, ik moet dus oppassen nu. Snap er niets meer van. Je wilt de gevangenis in gaan, je weet waar ik woon en dat alleen maar omdat ik een normale vraag stel. Bizar dit.
Nee ben aan het solliciteren als penitentiair beveiliger.. :roflol: :roflol:

Mag je niet langer zijn? Wat gek :roflol:

Neem het niet persoonlijk, @HillR en ik worden ook regelmatig publiekelijk geroast hier, is goed voor een krokant jasje ;)
Mijn krokant jasje hebben ze gestolen toen ik 5 jaar oud was. O wait welke krokant jasje bedoelde jij?

Mijn krokant jasje hebben ze gestolen toen ik 5 jaar oud was. O wait welke krokant jasje bedoelde jij?

Ja hij is wat voor de verder gevorderden inderdaad.. Krokant jasje is in deze een eufemisme voor een dikke olifantenhuid die je van al dat gebash kunt krijgen :)

Theekransje in Belfeld!

Screenshot_20200110-114933_Samsung Internet.jpg
Screenshot_20200110-114945_Samsung Internet.jpg
Screenshot_20200110-114950_Samsung Internet.jpg

Neem je Pat ook mee als je mij komt afmatten?

Als je mij niet taggt reageer ik ook niet

Je bedreigingen doen mij niets kerel. Daardoor ben ik nu juist nieuwschierig naar hetgeen wat @Cringy wilt verbergen. Het ligt blijkbaar erg gevoelig, we zullen het van jullie in ieder geval nooit komen te weten. @Bert zal zich er natuurlijk ook niet over uit laten. Maar goed, je hoeft niet alles te delen natuurlijk, maar om daar nou mensen voor te gaan bedreigen? wat is het nou....... :D :D :D :D

Terug
Naar boven