- Waardering
- 34.692
Valt allemaal wel mee
Zoals ik al zei beveiliging, binnenkort misschien in de gevangenis.. als je berijpt wat ik bedoel
Nee ik berijp niet wat je bedoelt, leg eens uit?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Valt allemaal wel mee
Zoals ik al zei beveiliging, binnenkort misschien in de gevangenis.. als je berijpt wat ik bedoel
Dat ik druk ben met solliciteren, net als anderen.

Nee ben aan het solliciteren als penitentiair beveiliger..Mooie woordspelingen, dat doe ik je niet na.
Maar goed, ik moet dus oppassen nu. Snap er niets meer van. Je wilt de gevangenis in gaan, je weet waar ik woon en dat alleen maar omdat ik een normale vraag stel. Bizar dit.

Jij bent net als pat, ook werkloos voor de staat?
Pff Punjab jij ook al. Ze zoeken ook veel mensen idd.Er is toch juist een enorm personeelstekort overal? Of moet je 1.75 zijn minimaal? Net zoiets als met modellenwerk?![]()
Pff Punjab jij ook al. Ze zoeken ook veel mensen idd.
160cm-196cm is de lengte eis.

Mijn krokant jasje hebben ze gestolen toen ik 5 jaar oud was. O wait welke krokant jasje bedoelde jij?Mag je niet langer zijn? Wat gek
Neem het niet persoonlijk, @HillR en ik worden ook regelmatig publiekelijk geroast hier, is goed voor een krokant jasje![]()
Mijn krokant jasje hebben ze gestolen toen ik 5 jaar oud was. O wait welke krokant jasje bedoelde jij?

Als je geen thee lust is koffie ook goed hoor?
Dual-sim, slecht bereik. Zit je in je UGL?

Als je mij niet taggt reageer ik ook niet
heyy ik heb dat ook nog een jaar gedaan voordat ik de horeca in gingdat heb ik ook nog een zomer gedaan op mijn 19de
the connection is strong bro

heyy ik heb dat ook nog een jaar gedaan voordat ik de horeca in ging![]()
![]()