- Waardering
- 3.376
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 14%
Welke bedreigingen bedoel je precies?
Ik zie er geen.
Of je bedoeld dat je mij in dm vraagt of ik wil
matten? Dat kwam inderdaad bedreigend over.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik zie er geen.
Of je bedoeld dat je mij in dm vraagt of ik wil
matten? Dat kwam inderdaad bedreigend over.![]()
precies, niks mis met werken. Enige werk waar ik een hekel aan heb gehad was dat ik de post bezorgde en iedereen belastingbrieven moest afleveren, toen voelde ik me wel een naziPrima toch..Heb zelfs een aantal weken achter de vuilniswagen gestaan.

Mij wel ga je reporten ervoor is niet normaal
Valt een gekrenkt ego en mentale schade op een online forum hier ook onder?Ik ben juridisch medewerker op een advocatenkantoor, voornamelijk letselschade (slachtoffers) momenteel.
Nee, Bert zal nog eerder seks hebben dan geheimen doorvertellen.Je bedreigingen doen mij niets kerel. Daardoor ben ik nu juist nieuwschierig naar hetgeen wat @Cringy wilt verbergen. Het ligt blijkbaar erg gevoelig, we zullen het van jullie in ieder geval nooit komen te weten. @Bert zal zich er natuurlijk ook niet over uit laten. Maar goed, je hoeft niet alles te delen natuurlijk, maar om daar nou mensen voor te gaan bedreigen? wat is het nou.......![]()
![]()
![]()
![]()
Dat klopt. Als iemand, wie dan ook, mij in vertrouwen iets vertelt blijft dat onder ons.Nee, Bert zal nog eerder seks hebben dan geheimen doorvertellen.
ahh the old "cleaning the rifle". Snap ik wel als je vrouw zwanger is, maar je hoeft niet echt alles te delen hoor

ahh the old "cleaning the rifle". Snap ik wel als je vrouw zwanger is, maar je hoeft niet echt alles te delen hoor![]()
Valt een gekrenkt ego en mentale schade op een online forum hier ook onder?
Ik vraag dit voor een vriend.
precies, niks mis met werken. Enige werk waar ik een hekel aan heb gehad was dat ik de post bezorgde en iedereen belastingbrieven moest afleveren, toen voelde ik me wel een nazi![]()

Ergste baantje wat ik gehad heb was het werken bij een conservenfabriek. Heel de dag tussen mensen staan die een andere taal spreken, van die blikken met perziken en peren openen en leeg gooien. Al die plakzooi over je heen krijgen en dan ook nog eens midden in de zomer zonder airco.
Verder van alles gedaan, eerste zomerbaantjes waren asperges steken, rozenbinden, bessen plukken(zie uit de biecht spreken) kranten bezorgen, flatscreens reinigen, orders picken, burger king, kfc name it.
Had overigens wel een hekel aan alle baantjes![]()

Ik vind het soms wel eens zonde als ik "de jeugd van tegenwoordig" (aka mensen 3-4 jaar jonger dan ikErgste baantje wat ik gehad heb was het werken bij een conservenfabriek. Heel de dag tussen mensen staan die een andere taal spreken, van die blikken met perziken en peren openen en leeg gooien. Al die plakzooi over je heen krijgen en dan ook nog eens midden in de zomer zonder airco.
Verder van alles gedaan, eerste zomerbaantjes waren asperges steken, rozenbinden, bessen plukken(zie uit de biecht spreken) kranten bezorgen, flatscreens reinigen, orders picken, burger king, kfc name it.
Had overigens wel een hekel aan alle baantjes![]()
) hoor over werken en dat als ze werken, het eigenlijk alleen maar supermarkt is voor max. 10 uur in de week. Ik heb nooit een slecht bijbaantje gehad, maar het zijn altijd ervaringen waar je wat aan hebt. (al was in de zomer in een kas werken best wel warm)
Ik vind het soms wel eens zonde als ik "de jeugd van tegenwoordig" (aka mensen 3-4 jaar jonger dan ik) hoor over werken en dat als ze werken, het eigenlijk alleen maar supermarkt is. Ik heb nooit een slecht bijbaantje gehad, maar het zijn altijd ervaringen waar je wat aan hebt. (al was in de zomer in een kas werken best wel warm)
hilarisch met die mensen die niet vooraan stonden toen het IQ werd uitgedeeld, beetje hele dag zingen en doen.is ook niks mis met supermarkt hoor, maar het is meer de mentaliteit waar ik op doel. Een klasgenoot van mij vertelde eens in de les dat ze hard en zwaar werk had omdat ze 6 uur per week bij een callcenter werkte, terwijl ik die zomer maanden van 180-200 uur had gemaakt. Toen heb ik haar ook wel gewoon keihard uitgelachen