Fitness Seller

Peiling In welke sector werk jij?

Peiling Peiling In welke sector werk jij?

• Gezondheidszorg en welzijn

Stemmen: 16 16,8%
  • Handel en dienstverlening

Stemmen: 9 9,5%
  • ICT

Stemmen: 13 13,7%
  • Justitie, veiligheid en openbaar bestuur

Stemmen: 10 10,5%
  • Landbouw, natuur en visserij

Stemmen: 1 1,1%
  • Media en communicatie

Stemmen: 4 4,2%
  • Onderwijs, cultuur en wetenschap

Stemmen: 11 11,6%
  • Techniek, productie en bouw

Stemmen: 24 25,3%
  • Toerisme, recreatie en horeca

Stemmen: 2 2,1%
  • Transport en logistiek

Stemmen: 5 5,3%

• Totaal stemmers
    95
Je bedreigingen doen mij niets kerel. Daardoor ben ik nu juist nieuwschierig naar hetgeen wat @Cringy wilt verbergen. Het ligt blijkbaar erg gevoelig, we zullen het van jullie in ieder geval nooit komen te weten. @Bert zal zich er natuurlijk ook niet over uit laten. Maar goed, je hoeft niet alles te delen natuurlijk, maar om daar nou mensen voor te gaan bedreigen? wat is het nou....... :D :D :D :D
Nee, Bert zal nog eerder seks hebben dan geheimen doorvertellen.

Nee, Bert zal nog eerder seks hebben dan geheimen doorvertellen.
Dat klopt. Als iemand, wie dan ook, mij in vertrouwen iets vertelt blijft dat onder ons.

Laat ieder gewoon lekker voor zichzelf bepalen wat hij/zij deelt op het internet. De een is vrij open (zoals ik), de ander houdt dingen liever voor zich. Er zijn tal van redenen te bedenken waarom en eigenlijk is het zelfs best raar dat mensen met compleet onbekenden zomaar van alles delen.

Ik ga even mijn geweren oppoetsen, brb

precies, niks mis met werken. Enige werk waar ik een hekel aan heb gehad was dat ik de post bezorgde en iedereen belastingbrieven moest afleveren, toen voelde ik me wel een nazi :roflol:

Ergste baantje wat ik gehad heb was het werken bij een conservenfabriek. Heel de dag tussen mensen staan die een andere taal spreken, van die blikken met perziken en peren openen en leeg gooien. Al die plakzooi over je heen krijgen en dan ook nog eens midden in de zomer zonder airco.

Verder van alles gedaan, eerste zomerbaantjes waren asperges steken, rozenbinden, bessen plukken(zie uit de biecht spreken) kranten bezorgen, flatscreens reinigen, orders picken, burger king, kfc name it.

Had overigens wel een hekel aan alle baantjes :roflol:

Ergste baantje wat ik gehad heb was het werken bij een conservenfabriek. Heel de dag tussen mensen staan die een andere taal spreken, van die blikken met perziken en peren openen en leeg gooien. Al die plakzooi over je heen krijgen en dan ook nog eens midden in de zomer zonder airco.

Verder van alles gedaan, eerste zomerbaantjes waren asperges steken, rozenbinden, bessen plukken(zie uit de biecht spreken) kranten bezorgen, flatscreens reinigen, orders picken, burger king, kfc name it.

Zij pakten ze in en jij weer uit? :roflol:

Ik vind het soms wel eens zonde als ik "de jeugd van tegenwoordig" (aka mensen 3-4 jaar jonger dan ik :o ) hoor over werken en dat als ze werken, het eigenlijk alleen maar supermarkt is voor max. 10 uur in de week. Ik heb nooit een slecht bijbaantje gehad, maar het zijn altijd ervaringen waar je wat aan hebt. (al was in de zomer in een kas werken best wel warm)

Laatst bewerkt:
Ik vind het soms wel eens zonde als ik "de jeugd van tegenwoordig" (aka mensen 3-4 jaar jonger dan ik :o ) hoor over werken en dat als ze werken, het eigenlijk alleen maar supermarkt is. Ik heb nooit een slecht bijbaantje gehad, maar het zijn altijd ervaringen waar je wat aan hebt. (al was in de zomer in een kas werken best wel warm)

Ik kan hier niks anders dan supermarkt bruur

Die zomerbaantjes waren terugkijkend vind ik echt wel super leuk en gezellig.

Al hoewel tulpenkoppen niet echt mijn favoriet was..

Ik heb eens in de zomer bij een sociaal werkbedrijf gewerkt toen ik 14 was, doosjes vouwen en vullen met koffiepads geloof ik :roflol: hilarisch met die mensen die niet vooraan stonden toen het IQ werd uitgedeeld, beetje hele dag zingen en doen.

Ik kan hier niks anders dan supermarkt bruur
is ook niks mis met supermarkt hoor, maar het is meer de mentaliteit waar ik op doel. Een klasgenoot van mij vertelde eens in de les dat ze hard en zwaar werk had omdat ze 6 uur per week bij een callcenter werkte, terwijl ik die zomer maanden van 180-200 uur had gemaakt. Toen heb ik haar ook wel gewoon keihard uitgelachen :o :roflol:

Terug
Naar boven