Fitness Seller

Peiling In welke sector werk jij?

Peiling Peiling In welke sector werk jij?

• Gezondheidszorg en welzijn

Stemmen: 16 16,8%
  • Handel en dienstverlening

Stemmen: 9 9,5%
  • ICT

Stemmen: 13 13,7%
  • Justitie, veiligheid en openbaar bestuur

Stemmen: 10 10,5%
  • Landbouw, natuur en visserij

Stemmen: 1 1,1%
  • Media en communicatie

Stemmen: 4 4,2%
  • Onderwijs, cultuur en wetenschap

Stemmen: 11 11,6%
  • Techniek, productie en bouw

Stemmen: 24 25,3%
  • Toerisme, recreatie en horeca

Stemmen: 2 2,1%
  • Transport en logistiek

Stemmen: 5 5,3%

• Totaal stemmers
    95
Ik vind het soms wel eens zonde als ik "de jeugd van tegenwoordig" (aka mensen 3-4 jaar jonger dan ik :o ) hoor over werken en dat als ze werken, het eigenlijk alleen maar supermarkt is. Ik heb nooit een slecht bijbaantje gehad, maar het zijn altijd ervaringen waar je wat aan hebt. (al was in de zomer in een kas werken best wel warm)

Tuurlijk. Al is het als motivator om te iets te gaan doen wat je wel leuk vind. Niets mis met geld verdienen op een eerlijke manier. Al raap je stront van de grond af. Genoeg van die figuren die niets zitten te doen en elke dag een treetje export weg tikken op hun klapstoel in de voortuin. Of die je brommer jatten of andere bezittingen van mensen die niet te lui zijn om te werken af nemen.

Ik heb ook een aantal zomers bij een sociale werkplaats gewerkt. Dat was best grappig.

Krantenwijk, folders (toen moest je die shit nog zelf vouwen), vakkenvuller in de supermarkt. Dat laatste maar een jaartje overigens. Had het voordeel dat ik werk+studie kon combineren en werkgever de studie betaalde. Stond wel wat tegenover uiteraard.

Laatst bewerkt:
Pff ook al tig bijbaantjes gehad.
Folders/kranten, supermarkt, bijbelfabriek :roflol: , achter de bar bij een chinees, afwasser bij pizzeria, vuilniswagen, bezorger, verhuizer, verschillende bouwplaatsen.

Atm nog aan t studeren, bouwkunde hbo.
Na mijn afstuderen werken bij een timmerfabriek afdeling project/productontwikkeling.
Uiteindelijk denk ik wel richting projectleider bij een bouwbedrijf.

Dat klopt. Als iemand, wie dan ook, mij in vertrouwen iets vertelt blijft dat onder ons.

Laat ieder gewoon lekker voor zichzelf bepalen wat hij/zij deelt op het internet. De een is vrij open (zoals ik), de ander houdt dingen liever voor zich. Er zijn tal van redenen te bedenken waarom en eigenlijk is het zelfs best raar dat mensen met compleet onbekenden zomaar van alles delen.
Nog even wachten en je floept alles eruit op tv.

• Like
Waarderingen: BB_
Pff ook al tig bijbaantjes gehad.
Folders/kranten, supermarkt, bijbelfabriek :roflol: , achter de bar bij een chinees, afwasser bij pizzeria, vuilniswagen, bezorger, verhuizer, verschillende bouwplaatsen.

Atm nog aan t studeren, bouwkunde hbo.
Na mijn afstuderen werken bij een timmerfabriek afdeling project/productontwikkeling.
Uiteindelijk denk ik wel richting projectleider bij een bouwbedrijf.
Ik verkoop bouw materialen. Wanneer handel doen? ;)

Ik heb echt alle kutbaantjes die je kon bedenken gehad. Vond het eigenlijk altijd wel leuk. Nu gelukkig werk waar ik echt plezier in heb en dat wat beter verdient.

giphy.gif

Terug
Naar boven