Voor op school,, onder het huiswerk,, in de pauze,,
Geen brood
Geen brood
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gewoon een shake meenemen, is makkelijker dan een bak kwark enzo![]()
Ik vind er nergens een or
---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------
OP school??
Dat gaat niet

---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------
OP school??
Dat gaat niet
OP school??
Dat gaat niet
GAST WAT LUL JE , IK TOETS BIJ DE ZOEK FUNCTIE TUSSENDOORTJE IN EN KRIJG 800 HITS., trouwens niet zo zeuren en gewoon je brood zelf leren smeren ipv je ouwelui. en dan niet de prullebak in smijteh maar gewoon opeten.

je neemt een shakebekertje en doet er alvast poeder in, beetje water en klaar, bakjes meenemen met kwark ofzo lijkt me
[/COLOR]
hij vraagt ook om welke eiwitten die hij makkelijk kan meenemen en geen brood, en wat maakt het nou uit als iemand wat vraagt?dan kan je nooit meer iets vragen want alles is al bekend op het internet toch?![]()
dat mag hij best vragen , maar als hij zegt zelf gezocht te hebben dan klopt er iets niet want er zijn nog zeer recente topics over met zeer veel goede info. plus moet je er gewoon wat moeite voor over hebben om aan je voeding toe te komen iedereen heeft zich te houden aan korte pauze tijden op school of op werk of stage enzz.

ja oke, ja er is zat te vinden zowiezo op het net, ja ikzelf zie geen probleem voor hem, gewoon eten, ik vrat ook onder me werk door, erin gieten en verdergaan![]()