Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kop van Noord-Holland waar ik woon vind ik over het algemeen lelijk en plat.Noord-Holland.
Denk een van de weinige provincies waar men zich niet trots voelt om uit die provincie te komen. Hier is men meer 'trots' om bijvoorbeeld Alkmaarder of Amsterdammer te zijn denk ik. Al vind ik dat allemaal maar onzin.
Tel je zegeningen dat het rond spitstijd niet bokkedruk is als in de randstad. En je moet de schoonheid kunnen zien van de natuur en vergezichten ook al hebben de laatste klote kabinetten het helemaal verkloot met al die windmolens.Kop van Noord-Holland waar ik woon vind ik over het algemeen lelijk en plat.
Aardige vent. Ben voetbaltrainer van zijn zoontje (srs).
Marathon training, inclusief epo, door een prominent lid.
Is dat lid toevallig net als de kop van noord-holland?Marathon training, inclusief epo, door een prominent lid.
Ik doe nog zo mijn best!Houdt iemand het forum een beetje in leven is er weer een sarcastische opmerking 🤣

Dat moet je eerst verhuizen naar Pekela te Groningen.Had gehoopt op een mooi prijzenpakket van de boardsponsors ☹
Misschien kan ik progress foto's posten over leven in een achtergestelde provincie
Ik erken het Brussels Hoofdstedelijk Gewest niet.