MuscleMeat

Info. Primobolan (Depot)

Taurus

Cool Novice
Waardering
1
Hallo allemaal,

Ik ben op dit moment bezig met m'n Research te doen naar Primobolan injectables en ben zeer ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen met dit
middel! :)

Het zal mijn eerste kuur worden en zit er aan te denken om alleen Primobolan te gaan gebruiken, het lijkt mij een goede keus om mee te beginnen.

:) Alle informatie is welkom!! :)

-Moet je bv ook nakuren bij Primo alleen, omdat het middel veel minder invloed heeft op je testosteron-productie?
-Hoeveel mg per week zouden jullie adviseren?
-En voor hoe lang?

Ik weet al veel over het middel maar persoonlijke ervaringen en tips vindt ik veel interessanter! :thumbs:

Oh ja; doel: Massa aanzetten en misschien iets droger worden; hardere gains!

88kg
1,89
Bf: ca.12
26jr

Primo only ga je niet veel massa op pakken. Maar als je met een paar kilo tevreden bent?

Er zijn bijna geen mensen die primo alleen gebruiken. Meestal in een stack.

Als ik het alleen zou gebruiken zou ik voor de 10 weken 300 mg gaan. Maar ik zou dit middel altijd stacken. Als je perse een "lichte" kuur wild doen zou ik er anavar of winstrol bij gooien gedurende de laatste 6 weken.

Nakuren doe je wel! Het drukt meer op je axis dan je van zo'n "mild" middel zou verwachten. (Ik meen nog meer dan dianabol, maar ik weet zo gauw niet in welke thread deze informatie stond)

beste taurus ik heb verleden jaar m;n 1ste kuurtje gedaan primobolan depot 200mg per week/6weken lang is goed en veilig middel heb er 4kg mee gewonnen geen neveneffecten heb wel niet nagekuurd maar niets van klap(je) gewaargeworden mischien toch wat meer nemen 3 a 400mg/week dan kun je denk ik toch een mooi resultaat halen,succes

primo is een mild middel voor je axis, maar heeft zeker wel bijwerkingen

Het veroorzaakt erge haaruitval..ik heb met geen enkel middel last ervan, maar met primo liggen de haren op mijn kussen als ik wakker wordt in de ochtend...ook is het nogal heavy voor je prostaat........

verder is bijna alle Schering Primo in NL nep...de komende maanden zullen er wel weer wat Turkse primos verkrijgbaar zijn..maar dat is meestal in de maanden april mei..en dan is het weer op..
GS heeft een goede primo die gedoseerd en getest is op 100 mg/ml

Grt. D.W.

Ik ga binnenkort ook een primo-only proberen, 3 a 400 mg per week/ 8 weken.
zorg wel dat je de primo's van GS hebt, want de rest wordt gruwelijk veel nagemaakt.

ik denk dat primo wel een relatief veilig middel is, waarmee je toch wel een kilo of 4 kunt scoren. Ik heb gelezen dat de onderdrukking van je axis in vergelijking met andere steroiden vrij mild is, evenals de bijwerkingen. Toch zou ik wel kiezen voor een nakuur.

Houdt er wel rekening mee dat primo een DHT is, en niet zo heel mild voor je prostaat :(

Succes

dutch windmill zei:
primo is een mild middel voor je axis, maar heeft zeker wel bijwerkingen

Het veroorzaakt erge haaruitval..ik heb met geen enkel middel last ervan, maar met primo liggen de haren op mijn kussen als ik wakker wordt in de ochtend...ook is het nogal heavy voor je prostaat........

verder is bijna alle Schering Primo in NL nep...de komende maanden zullen er wel weer wat Turkse primos verkrijgbaar zijn..maar dat is meestal in de maanden april mei..en dan is het weer op..
GS heeft een goede primo die gedoseerd en getest is op 100 mg/ml

Grt. D.W.
woww had ik niet van primo verwacht...goed dat je zegt want leek me wel leuk middel om te proberen...hoeveel mg gebruikte je pw??

Ik heb trouwens bij veel middelen ook geen last van haaruitval alleen bij winny eigenlijk...wel jammer want winny is opzich wel goed spul..

greetz

als je er last van hebt met het gebruik van winstrol, dan kan je er bijna zeker van zijn dat je met primo ook last krijgt van haaruitval.

Primo en winny zijn allebei DHT"s, en DHT is de grote :mad: boosdoener van haaruitval.

Als je zelf ff op google kijkt; DHT + haaruitval, dan krijg je 100 sites over hoe het werkt.

Het enige wat je tegen dit probleem kunt doen is een DHT-blokker nemen; Fina....nog wat remt de vorming van DHT, maar de winst is meteen weg ook :(

Ciao

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt allemaal voor de goede info. tot nu toe :)

Ik zal erg goed op gaan letten om welke Primo' s het gaat; het lijkt me dus verstandig om alleen de Primo's van GS te nemen..de rest is dus echt niet te vertrouwen..
Ik meende dat degene die ik krijg ook getest zijn..

Wat betreft haaruitval; tja vervelend; maar m'n haren (en nagels) groeien toch al zo hard dat een beetje minder ook niet utimaakt :D

Het lijkt me toch nog steeds een goede start, over het stacken zit ik nog te dubben; wil wel in ieder geval voor de 300mg p/w gaan.

Ik ga weer aan het werk; wordt vervolgd :rolleyes:

Groet Taurus

DE primo van GG is ook te vertrouwen hoor

ik citeer: Het veroorzaakt erge haaruitval..ik heb met geen enkel middel last ervan, maar met primo liggen de haren op mijn kussen als ik wakker wordt in de ochtend...ook is het nogal heavy voor je prostaat........

dit is denk ik toch wel relatief gezien met het gebruik van bijvoorbeeld dianabol of testosteron!!????

gr

is DHT ook niet de grote acnéboosdoener?
ik dacht namelijk dat winstrol weinig kans op acne gaf.

dht de grote acneboosdoener???????????????????????

zeker weten,

onder invloed van DHT gaat de huid meer en dikkere talg aanmaken...en we weten wat hiervan het resultaat is...

maar ook ook van testosteron kan je goed last krijgen, aangezien dit ook in DHT wordt omgezet.

alleen deca wordt niet omgezet in DHT,maar in een iets minder agressieve variant (DHN) dus is iets milder voor je hoofd-huid-haar en prostaat

Ciao

beste anti-acne middel is roaccutane, en dat werkt juist door de dht-aanmaak af te remmen.
winstrol en primo werken vooral door DHT, en toch lees ik dat winstrol milder is voor acne dan bv test.
dit breng verwarring bij mij ???

dat klopt ja, accutane is ook zeker niet bevorderlijk voor de eiwit-syntese, ik dacht dat het zelfs afbrekend werkt.

Ik vind het dan ook onbegrijpelijk dat mensen die al aan dat soort acne-remmende middelen zitten, aan de anabolen gaan. Als ik last heb van ernstige acne, dan zou ik er alles aan doen om dit te verminderen, ik lijk wel gek om van buitenaf hormonen toe te dienen die acne verergeren! ???

Met de mate van mildheid (primo vs. test bijvoorbeeld) met betrekking tot acne vergeet je 1 ding; de mate van binding aan de androgene receptor.
Primo,ondanks dat het een DHT is, bindt niet zo goed aan de androgene receptor, hierdoor zijn de bijwerkingen androgene bijwerkingen (acne) minder in vergelijking met testosteron, die erg goed bindt op de androgene receptor. (veel winst, maar ook grotere kans op bijwerkingen).

toch is het altijd gissen of je er wel of niet last van hebt :(

ciao

@taurus: heb ook een keer primo-only gedaan, is op zich goed bevallen. alleen in combinatie van primo en bv. test of winstrol is natuurlijk helemaal top.

vergis je idd niet in de bijwerkingen
dingen die bij mij optraden:
- meer uitvallend haar
- je leuter niet helemaal hard wordend

over je prostaat kan ik niets vertellen, vooralsnog komt er geen dokter aan of in de buurt van mijn prostaatje :eek:

gr d

ik had met testo inderdaad extreem veel last van acne vooral op de rug.
ben van plan nu primo met winstrol te nemen en proviron ben benieuwd hoe dat uit pakt

proviron?
primo houdt toch geen vocht vast of wel?
of helpt het mss tegen de acne, nee toch?

de verhalen over flinke acne, is vaak de verkeerde inname van eiwitten had er eerst ook veel last van en nu niet meer sta nu onder prof begleiding en ben het zo te weten gekomen. moet je eens andere eiwit proberen en misschien helpt het!! bij mij in ieder geval wel. sportieve groet jand

ander eiwit? bv tonijn ipv kwark ofzo ??? of ander merk eiwitpoeder ???

Terug
Naar boven