XXL Nutrition

zijn er vrouwen die DECA / PRIMO / ANAVAR hebben gebruikt?

Ik zit even te hannissen met die bijlages hier, de ene keer zijn t web links de andere keer 'browse'

Hier mijn fotos dan..
before and after...2maanden tijd...met minder training en 3x meer voeding...
(vooruitgang is nu wel minder progressief)

Dus dan maar aand e primo, wat was t 200 mg per dag ?? :D

grt
Elly

hahah zo strak had ik het verwacht bij een 38 jarige, wou eerst een reactie plaatsen als : wat moet je op die leeftijd om nog te beginnen met aas, maar neem het direkt terug

Mijn vriendin gebruikt nu ongeveer 4 a 5 weken Stanozolol 2 maal 5 mg. per dag.

Uiteraard slaat dat in als een bom op de shape van een vrouw in positieve zin (doelend vooral op benen, kont en buik volledig strak getrokken nu).

Zelf bemerk ik ook dat ze veel energie heeft en mij constant achter de veren zit om maar naar de gym te gaan, liefst 2 maal per dag.

Zelf net gestart aan mijn eerste Test-kuur, en bemerk tot dusver compleet het tegen overgestelde en heb echt wel een vlammen werper onder mijn reet nodig om op gang te komen.

Ook is haar coïtus-drive met grensverlegende ideen enorm toegenomen, hoe harder hoe beter, was deels voorheen ook wel, maar durft dit nu veel makkelijker te uiten en te laten gaan.

Maar op stap laat geen andere vrouw toevallig een paar keer in je richting kijken of ze slaat over in ATTACK-MODE, maar daar is 'simpel' rekening mee houden als je het ziet aankomen.

Kortom een positieve ervaring tot dusver............................. en zeker voor herhaling vatbaar

En eerlijkheidshalve is het ook heerlijk om te zien dat je vriendin weer in Super slanke bikini shape is...................

Laatst bewerkt:
Slikt ze er nog wel een anticonceptiepil bij voor oestrogeen?

Ik zou het hier bij laten hoor, dit ziet er toch super uit :p. Gespierder lijkt me niet beter, ik denk dat het overgrote deel van de mannen én vrouwen dat ook vindt.

Sorry, maar waar bemoei je je mee?
Ze vraagt om informatie over AAS, niet je mening.

Ben je dan als vrouw niet ook heel bang dat er iets anders in je anavar zit?

Dat! Lijkt me echt een ramp, zelfs als je vootzichtig opbouwt.
Kan je het niet laten testen oid?

Sorry, maar waar bemoei je je mee?
Ze vraagt om informatie over AAS, niet je mening.
Zoals ik al heb gezegd, ik probeer haar te behoeden voor een keuze die onomkeerbare gevolgen kan hebben. Iets wat haar in de ogen van de overgrote meerderheid alleen maar minder mooi maakt. Dat probeer ik haar duidelijk te maken. Je hoeft niet zo kattig te doen. Als je mijn post leest zie je dat het een vriendelijke ondertoon heeft, in tegenstelling tot jouw post.

Ja dat kan, zal echter wel een paar honderd euro kosten.

Het is hier geen datingforum. Hier geef je kritiek op hoe ver een fysiek staat qua bodbuilding.

Als jij mijn opmerking op zo'n manier opvat, zegt meer over jou als over mij.
Maar goed, dan zeg ik het zo.Fysiek 1e foto beter.
En dat is mijn mening.Of moet ik als een schaap net als iedereen:
Zoooo knap hoor goed bezig, echt mooi, ga zo door!
NEE,!!
Er wordt toch een mening gevraagd gebaseerd op die 2 foto's?

Ok mijn fout,ff terug gelezen.Er wordt geen mening gevraagd.
Maar laten we eerlij zijn,het posten van een foto,mannelijk of vrouwelijk
zal een reactie meestal op komen.
Period

Laatst bewerkt:
Jullie lijken wel een stel wijven.

• Topic Starter Topic Starter
hahah zo strak had ik het verwacht bij een 38 jarige, wou eerst een reactie plaatsen als : wat moet je op die leeftijd om nog te beginnen met aas, maar neem het direkt terug

Bedankt, voor de reactie,
heb tijdens de zwangersschap van mijn 2 dochters (nu 2 en 3,5) beide keren tot een week voor de bevalling gesport...gezond gegeten en ben 2 mnd na de bevalling weer aan de slag gegaan. weinig aangekomen en uiteindelijk maar een 3 kg overgehouden.
heb.. de 1e keer een ketodieet geprobeerd, maar dat werd niet langer dan 3 dagen.. of t was einde huwelijk..

Als jij mijn opmerking op zo'n manier opvat, zegt meer over jou als over mij.
Maar goed, dan zeg ik het zo.Fysiek 1e foto beter.

Period
Yep, omdat je de achterkant niet ziet ;)
en foto's zijn mooie momentopnames, net je lichaam goed draaien...in t licht... of net na het trainen en alles ziet er anders uit...

Igg bedankt voor de reacties,
feit is dat mannen idd in t voordeel zijn en eigenlijk zo'n beetje alles konden dan wel kunnen gebruiken...

voor een vrouw is het een heel ander verhaal.
Jammer dat er weinig vrouwen zijn (hier op t forum) die gebruikerservaringen kunnen delen.

Voor mij is AAS gebruik niet interessant, daar de progressie dermate goed is dat ik zie dat het niet nodig is.
Ik heb nu een shock-schema voor paar weken... 4x 50 reps... elke oef. en ga hierna weer terug naar zwaarder trainen. Toch blijft het veranderen van een fysiek een stuk zwaarder qua dieet dan het onderhouden van een fysiek..
Voor mij blijft het erg moeilijk genoeg te eten (meerdere keren per dag) en ik was echt een sport junk...
van zware overtraining (heel veel bodypump en spinning gedaan, vaak beide achterelkaar op 1 dag met nog 30 min buik.. e.d.) tot slechts 4x per week trainen... 2 dagen op 1 af...2 op en weekend vrij... (krachttraining met max 20-30 min cardio)

ik zie dat voeding en rust...echt de key tot succes is... en ja, de standaard opmerking... 'zorg eerst dat je voeding en training in orde is'' is ook hier van toepassing geweest...

Ik zit verder wel aan de isopure whey proteine, en gebruik glutamine en creatine, en en goed vit tab. met een extra vit c. (nu iets hoger in de eiwitten)

mijn ervaring... cardio voor vrouwen..eigenlijk geloof ik er niet meer in...
wil je een goede fysiek.. van je kont af en flubber armen..
krachttraining met een beetje cardio... niet te veel.
shut up and squat..
anders word je alleen maar een kleinere dikke versie van jezelf... (afvallen zul je, mar geen vet)

grt
ELly

Ja dat kan, zal echter wel een paar honderd euro kosten.

Las eens dat iemand het naar zo'n punt had gebracht waar je XTC of andere drugs kan laten testen. Dus een winstrol pil laten testen als XTC. Uitslag natuurlijk negatief en vervolgens doorvragen wat er dan wel in zat; "Ja stanozolol 7mg".

Nu wordt winstrol natuurlijk niet heel vaak gefaked maar anavar dan weer wel.

Hallo,
Ik heb veel topics mee gelezen over AAS gebruik bij vrouwen...

Voeding, training en rust.. zullen allemaal optimaal moeten zijn voordat het uberhaupt zinvol is om ook maar aan enige AAS supplementatie te beginnen.
komt er eigenlijk op neer dat de man zeer in zijn voordeel is en eigenlijk 'alles van a-z' kan gebruiken...
maar de vrouw moet zeker oppassen met androgene middelen...

Ik zag XXL een keer met een uitspraak komen dat primobolan relatief gezien nogal wat androgene werkingen heeft, tov de anabole werking van de stof.
Als ik dan zo mijn huiswerk doe, kom ik eigenlijk uit op alleen anavar wat gebruikt zou kunnen worden door een vrouw en daar blijft het bij...

Ik hoor echter wel verhalen (zeker op US boards) van vrouwen die deca gebruiken. (dan praten we over doseringen van 50 mg /week)
theoretisch gezien, correct me if im wrong, heeft deca een hoge anabole werking en is het licht androgeen. (zeker tov van primo)

dan komt men tot een theoretische conclusie dat DECA verstandiger gebruikt kan worden boven Primobolan ???
echter hoor ik mensen uit de praktijk vertellen dat veel vrouwen bijwerkingen hebben op al op lage doseringen DECA en op primobolan dat absoluut niet hebben (max 100mg per week)

Zijn er vrouwen die ervaring hebben met PRIMO, ANAVAR en DECA,
zou iemand zijn ervaring kunnen delen (gebruik, duur en dosering), ik ben namelijk erg benieuwd wat nu waar is qua theorie en praktijk...

In mijn optiek, de conclusie die ik trek, zou alleen anavar geschikt zijn voor vrouwen max een 20mg per dag....

bedankt alvast

grt

Elly

Ik ken een paar vrouwen die gebruiken only HGH, het bevalt zeer goed! en heeft voor een vrouw enkel goede bijwerkingen. al is dat relatief....
AAS raad ik je af, teveel nadelen voor een vrouw (androgeen)
Of je moet een wedstrijd bodybuilder willen worden met alle mannelijke eigenschappen voor lief te nemen.
Ik hoop dat je er wat aan hebt:)

Las eens dat iemand het naar zo'n punt had gebracht waar je XTC of andere drugs kan laten testen. Dus een winstrol pil laten testen als XTC. Uitslag natuurlijk negatief en vervolgens doorvragen wat er dan wel in zat; "Ja stanozolol 7mg".

Voor de hand liggend maar slim plan!
Zal ik ook eens een vial vloeibare XTC (tren) op sturen om het te laten testen? :p

Mijn vriendin doet een kuur van deca! Wel 1 ml 50 mg perweek, 10 weken nu naar 8 weken geen mannelijke kenmerken of anders!

Vrouwen gebruiken primobolan meestal in een dosering van 50-100mg per week.
Ook gebruiken vrouwen vaker een stack van primobolan, anavar en winstrol (50mg per week) om spierwinst te krijgen en toch droog te blijven

ik zeg doen!En wacht af.....

Als er 3 sponsoren zijn die elk een tientje van de hand doen zal ik een vial wegbrengen.
Denk dat wanneer ze weten dat het overduidelijk tren is ze de informatie niet uitgeven gezien ze nadrukkelijk zeggen geen ''anabolen'' te testen.

Leg mij eens uit, waarom zou je als vrouw in hemelsnaam AAS gebruiken ???
Nog geen 1% van de mannen vindt het mooi en je loopt grote risico's m.b.t. permanente bijwerkingen.

Zo'n opmerking maakte ik ook, kreeg ik naar me hoofd dat het geen datingsite was haha.

Ik denk niet dat als ze op stoffen testen die regelmatig in drugs voorkomen, ze opeens de hoeveelheid werkzame stof in winstrol gaan vinden.

Dat is onzin. Ze gaan niet met massaspectrometrie even al die zooi testen, en hebben dan ook niet toevallig de ref. van stanozolol om mee te vergelijken. Dat is gewoon onzin.

---------- Post added at 17:53 ---------- Previous post was at 14:59 ----------

Ik ken een paar vrouwen die gebruiken only HGH, het bevalt zeer goed! en heeft voor een vrouw enkel goede bijwerkingen. al is dat relatief....
Of je moet een wedstrijd bodybuilder willen worden met alle mannelijke eigenschappen voor lief te nemen.

fl**ker op man.

Ik ken iemand die iemand kent en diegene die zij kent, kent iemand die dat ook had....

Terug
Naar boven