Hallo,
Ik heb veel topics mee gelezen over AAS gebruik bij vrouwen...
Voeding, training en rust.. zullen allemaal optimaal moeten zijn voordat het uberhaupt zinvol is om ook maar aan enige AAS supplementatie te beginnen.
komt er eigenlijk op neer dat de man zeer in zijn voordeel is en eigenlijk 'alles van a-z' kan gebruiken...
maar de vrouw moet zeker oppassen met androgene middelen...
Ik zag XXL een keer met een uitspraak komen dat primobolan relatief gezien nogal wat androgene werkingen heeft, tov de anabole werking van de stof.
Als ik dan zo mijn huiswerk doe, kom ik eigenlijk uit op alleen anavar wat gebruikt zou kunnen worden door een vrouw en daar blijft het bij...
Ik hoor echter wel verhalen (zeker op US boards) van vrouwen die deca gebruiken. (dan praten we over doseringen van 50 mg /week)
theoretisch gezien, correct me if im wrong, heeft deca een hoge anabole werking en is het licht androgeen. (zeker tov van primo)
dan komt men tot een theoretische conclusie dat DECA verstandiger gebruikt kan worden boven Primobolan

echter hoor ik mensen uit de praktijk vertellen dat veel vrouwen bijwerkingen hebben op al op lage doseringen DECA en op primobolan dat absoluut niet hebben (max 100mg per week)
Zijn er vrouwen die ervaring hebben met PRIMO, ANAVAR en DECA,
zou iemand zijn ervaring kunnen delen (gebruik, duur en dosering), ik ben namelijk erg benieuwd wat nu waar is qua theorie en praktijk...
In mijn optiek, de conclusie die ik trek, zou alleen anavar geschikt zijn voor vrouwen max een 20mg per dag....
bedankt alvast
grt
Elly