XXL Nutrition

zijn er vrouwen die DECA / PRIMO / ANAVAR hebben gebruikt?

Dat is ook geen vereiste voor mijn punt. Jij kuurt waarschijnlijk omdat je het zelf mooi vindt en anderen dat ook vinden. Een gespierde man wordt aantrekkelijk gevonden, dat zit ingeprogrammeerd in de mens. Dit is in onze maatschappij dan ook iets om naar op te kijken. Dat zijn allemaal redenen die onbewust meespelen. Voor een gespierde vrouw daarentegen geldt geen van deze punten, sterker nog, het tegenovergestelde is al snel waar. Je gaat me echt niet vertellen dat jij zou kuren als de rest van de wereld het walgelijk vond :p. Jij zou dan zeer waarschijnlijk ook een ander beeld hebben, want je eigen mening wordt gevormd door de maatschappij waar je je in bevindt.

Meeste vrouwen vinden een man snel te gespierd hoor. Dus buiten de ecto's die winny only pakken zijn de meeste kuurders te groot.

Alsof ze na een paar kuurtjes meteen een manwijf is ...zijn zat vrouwen die anabolen gebruiken en er goed uit zien .
kijk ma in dat gekaapte foto topic van mac10

Meeste vrouwen vinden een man snel te gespierd hoor. Dus buiten de ecto's die winny only pakken zijn de meeste kuurders te groot.

Tuurlijk, omdat ze thuis zon vent hebben zitten die buiten zijn uurtjes werk elke avond, met zijn dikke pens, zich vol ligt te vreten op de bank voor de TV en verder niets doet want die uurtjes zijn van hem.

Uiteraard zullen die vrouwen dat rond bazuinen, wat willen ze anders vertellen, ze zijn er immers mee getrouwd.

Maar dat zijn dezelfde vrouwen die je met Carnaval van je getraind lichaam af moet slaan, omdat ze dan 1 keer per jaar ongestrafd eens flink van bil kunnen gaan met een echte vent.:p

Laatst bewerkt:
Als er 3 sponsoren zijn die elk een tientje van de hand doen zal ik een vial wegbrengen.
Denk dat wanneer ze weten dat het overduidelijk tren is ze de informatie niet uitgeven gezien ze nadrukkelijk zeggen geen ''anabolen'' te testen.

Er moet toch wel een lab zijn die wel tegen betaling tren, test en noem maar op wil testen?
Ff met ze alle idd een tientje ;)

Terug
Naar boven