XXL Nutrition

Info. Primobolan (Depot)

als je massa wilt winnen met primo moet je wel op zo'n 400 mg p/w gaan zitten.
goedkoper is het om boldenone of deca te gebruiken (gezien de huidige verkoopprijzen voor primo in nl).
de stack primo en winstrol is in mijn ogen top. winny zal ik wel op 40 mg p/d gaan zitten, zoals al reeds gemeld.
mvg dennis

zeker een goeie stack voor kwalitatieve massa!

maar de lijdraad in deze topic was toch wel een beetje de zorgen om bijwerkingen;acne, en daarover heb ik ff een stukje geschreven (winstrol vs. primo) in het topic "nut van stacken 2 middelen". ;)

(voor degenen die er meer info over willen hebben)

ciao

last van acne is zo persoonlijk da het moeilijk is hier een pijl op te trekken. uitproberen is de enige optie.
mvg d

hallo ik ben Michel Alberg ik was in 1993 vice mister holland in die jaren van voor bereiden heb ik ook primobolan gebruikt ik had er geen bijwerkingen van alleen merkte ik wel dat ik me conditie beter werd en me spiermassa behield na de wedstrijdt toe als je mijn vraag om primo te gebruiken om aan te komen zeg ik doe het in combinatie met bv dianabol tbl 6 per dag

wat is dan het beste om goed droog te komen primo en winstrol of primo en anavar:

bevoorbeeld:
1-8: primobolan depot 350mg/week
3-8: winstrol depot 50mg om de dag

of beter dit?
3-8: anavar 40mg per dag (tabs)

welke van deze twee zijn het beste in combinatie met een sterk cutdieet en cardio om mooi EN veilig te cutten ???

Beast N°1 zei:
wat is dan het beste om goed droog te komen primo en winstrol of primo en anavar:

bevoorbeeld:

of beter dit?

welke van deze twee zijn het beste in combinatie met een sterk cutdieet en cardio om mooi EN veilig te cutten ???

da's denk ik moeilijk te zeggen. uit prijsoverwegingen zou ik voor de primo in combi met winstrol gaan.
maar ieder mens is anders dus uitprobereb is de enig optie.
wat van dit cutschema:
1-8 100 mg test prop eod
3-8 tren act. 80mg eod

goedkoop en ik mijn ogen effectief.
in mijn huidige kuur voor het eerst tren act. en het is briljant spul. :D
gr d

Beast N°1 zei:

bevoorbeeld:

of beter dit?

Hey Bro,
ik zit net in m"n 3e week;
wk 1-8 400mg primo
wk 5-8 30 mg anavar

Laat wel ff weten hoe het is bevallen.
Als je echt op safe wil spelen zou ik voor anavar kiezen, het doet imo zowiezo niks onder voor winstrol en wel minder sides. (winstrol = DHT en helemaal in combinatie met primo kan dat voor vervelende bijwerkingen zorgen zoals haaruitval/prostaatgroei)
Maar het wordt wel een duur geintje......

succes

ja loo dat wil ik ook wel weten, merk je nu al iets toevallig? en hoe zit je dieet in mekaar?

greetz

qua trainen merk ik al wel verschil.

Ik raak zowiezo niet vermoeid, ik kan nu een hele training volluit knallen zonder dat ik buiten adem raak of mijn spieren "op" zijn. Daar komt nog eens bij dat ik alles al zwaarder pak, maar nog geen dramatische veranderingen. Misschien zit het allemaal tussen mijn oren, maar ik denk het niet.

Voeding; gewoon goed hoog in zowel koolhydraten als eiwitten.
Ik heb nog niet op de weegschaal gestaan, doe ik volgende week. Ik heb ook nog niet echt het gevoel dat ik ben aangekomen trouwens.

Vanaf volgende week pak ik anavar erbij en dan verwacht ik wel wat actie.

Ciao

ben je van plan om te gaan cutten ùet deze kuur of probeer je er massa bij te winnen?

hoe zagen je vorige kuren eruit?

veel succes allesinds !

eerste kuur dit, ik hoop een kilo of 4 -5 te pakken, ik zit al laag in m''n vet.

helaas gister en vandaag ziek, dus dat helpt niet mee :(

ciao

en Loo hoe zit het nu jongen? welke hoeveelheid neem ke oplam weer?

greetz

Kuurtje Winnie-primo erop zitten, fijne gains gepakt, bijwerking: kapper heeft een kale plek tussen mijn mooie lange dos haar gespot die er eerst niet zat, zit nu in de nakuur en hopelijk groeit het terug. Ik post normaal niet zoveel maar voor de mensen die het overwegen, de bijwerkingen komen vanzelf.

Een topic van 17 jaar oud gebumpt. Lekker maat. Verder nog doelen voor 2022?

Terug
Naar boven