XXL Nutrition

zijn er vrouwen die DECA / PRIMO / ANAVAR hebben gebruikt?

Dat is ook geen vereiste voor mijn punt. Jij kuurt waarschijnlijk omdat je het zelf mooi vindt en anderen dat ook vinden. Een gespierde man wordt aantrekkelijk gevonden, dat zit ingeprogrammeerd in de mens. Dit is in onze maatschappij dan ook iets om naar op te kijken. Dat zijn allemaal redenen die onbewust meespelen. Voor een gespierde vrouw daarentegen geldt geen van deze punten, sterker nog, het tegenovergestelde is al snel waar. Je gaat me echt niet vertellen dat jij zou kuren als de rest van de wereld het walgelijk vond :p. Jij zou dan zeer waarschijnlijk ook een ander beeld hebben, want je eigen mening wordt gevormd door de maatschappij waar je je in bevindt.

Dit is een bodybuilding forum, daar naast nog .. die vrouwen op de fibo nog niet gezien ?
Dat is niet allemaal naturel hoor. En toch heel mooi.

Verder is het belachelijk dat je zo oordeelt , 9/10 vrouwen vind een man van 100kg+ ook niet het aantrekkelijkste wat er is ;)

Dit is een bodybuilding forum, daar naast nog .. die vrouwen op de fibo nog niet gezien ?

Verder is het belachelijk dat je zo oordeelt , 9/10 vrouwen vind een man van 100kg+ ook niet het aantrekkelijkste wat er is ;)

De meeste hier op het forum nemen een shitload aan aas maar wegen geen 100kg+:p, ze dromer er wel van.

---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

Meer dan 380 views en slechts 2 reacties.
Is er niemand die hier iets aan kan toevoegen..

...?

Zou beginnen met 1 pilletje anavar per dag en dit dan op bouwen naar 2. Voor 6 weken lang.
ZGoed om er kennis mee te maken en dan verder kijken

Ten eerste is het wegen van 100kg+ niet het resultaat van een normaal kuurtje en ik weet niet met wat voor mensen jij omgaat, maar ik hoor alleen maar "uuul" als iemand die vrouwen op de FIBO ziet. Het zal hier wel anders zijn, omdat DBBers zelf ook trainen en dan heb je respect voor die vrouwen op de FIBO. Maar of normale mensen het mooi vinden, ik betwijfel het ten zeerste.

Leg mij eens uit, waarom zou je als vrouw in hemelsnaam AAS gebruiken ???
Nog geen 1% van de mannen vindt het mooi en je loopt grote risico's m.b.t. permanente bijwerkingen.

volledig mee akkoord.

---------- Toegevoegd om 09:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:01 ----------

Maar bij die vrouwen is het onomkeerbaar. Als ik die foto's zag van Aimée op het einde. Dat vervormde, mannelijke gezicht moet je wel heel je leven mee rondlopen achteraf.

• Topic Starter Topic Starter
Leg mij eens uit, waarom zou je als vrouw in hemelsnaam AAS gebruiken ???
Nog geen 1% van de mannen vindt het mooi en je loopt grote risico's m.b.t. permanente bijwerkingen.

Ik zal binnenkort wat progressie pics posten en zal je zien wat een fanatiek dieet en training (in my geval minder training) gedaan heeft...in 2 mnden tijd...
daar heb ik zeker geen AAS voor nodig..
maar verwijt je me nu dat ik mee lees in de mannen topics, kennis wil opdoen mbt AAS gebruik en een onderscheid maak tussen het gebruik van vrouwen en mannen, wat totaal anders is maar waar klaarblijkelijk (bijna niemand) ook maar iets vanaf weet...

Zoals je ziet doe ik goed mijn huiswerk..
en kom je zelf met een opmerking die totaal niks met dit topic te maken heeft..
met 0 toegevoegde waarde of enige nuttige info..

grt

---------- Toegevoegd om 09:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:27 ----------

absoluut mee eens... :yes:

Ik zal binnenkort wat progressie pics posten en zal je zien wat een fanatiek dieet en training (in my geval minder training) gedaan heeft...in 2 mnden tijd...
daar heb ik zeker geen AAS voor nodig..
maar verwijt je me nu dat ik mee lees in de mannen topics, kennis wil opdoen mbt AAS gebruik en een onderscheid maak tussen het gebruik van vrouwen en mannen, wat totaal anders is maar waar klaarblijkelijk (bijna niemand) ook maar iets vanaf weet...

Zoals je ziet doe ik goed mijn huiswerk..
en kom je zelf met een opmerking die totaal niks met dit topic te maken heeft..
met 0 toegevoegde waarde of enige nuttige info..

grt
Ik vind het goed dat je eerst kennis probeert op te doen, daar zeg ik ook helemaal niks over. Ik verwijt jou helemaal niks, ik vraag enkel waarom je als vrouw AAS zou gebruiken en geef daarbij redenen waarom ik het een raar idee vind. Dat heeft wel toegevoegde waarde, want ik probeer jou te behoeden voor een keuze welke een vrij grote kans heeft op negatieve gevolgen. Daarnaast wil ik graag weten wat de beweegredenen zijn van vrouwen die denken aan AAS.

Correct. Primobolan is een 5a-gereduceerde 3-keto steroide en is daardoor een geschikt substraat voor 3a-HSD die het omzet naar een waardeloos metaboliet. 3a-HSD komt rijkelijk tot expressie in spierweefsel, en inderdaad, de primaire metaboliet van primobolan heeft een 3a-hydroxyl groep.

Correct, louter daarnaar gekeken. Voor mannen vind ik het brol tho.

Vocht als bijwerking mss, androgene bijwerkingen krijg je op een gelijke anabole dosis niet sneller met nandrolon dan primo.

Een max dosering kun je niet bepalen. Het is zeer individueel en daarmee een kwestie van opbouwen met kleine stapjes en goed androgene bijwerkingen in de gaten houden, als ook het compromis met hoeveel je nu net fysiek wilt bereiken.

Vergeet die cijfers, ze zijn op een nogal domme manier bepaald en zijn daarmee weinig zeggend (al had je dat waarschijnlijk zelf al snel genoeg ingezien, want dan zou je van anavar een buffe mother****er worden zonder dat je je ooit maar zorgen hoef te maken over androgene bijwerkingen). Het is handiger om te kijken naar het metabolisme van een steroide (e.g. kan het 5a-reduceren? zo ja; is de 5a-gereduceerde metaboliet potenter als androgeen?), als ook diens relatieve affiniteit voor de klassieke kernreceptoren (werk van ojasoo en raynaud, o.a. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/3695484) en evt. nog wat aanvullend materiaal wat ik achterwege laat.

Gast...

Citaat:
Origineel gepost door Hungry Henry [Afbeelding niet meer beschikbaar]
HGH is zeker een goeie optie! Daarnaast zou je Primo of Anavar op hele lage dosering kunnen proberen. Anavar op 10mg per dag en Primo op 100-200mg per dag. Maar als je maar de kleinste verschijnselen begint te krijgen zoals kriebel in je keel, moet je gelijk stoppen.

200 per dag.. ja doen lijkt me..ook op 200 per week, er vanuitgaande dat je een foutje hebt gemaakt, lijkt me t n waardeloos advies.
Hungry Henry [Afbeelding niet meer beschikbaar] was ook toevallig degene waar ik net een PM van kreeg ivm begeleiding en alle spullen waar ie me wel aan kon helpen..

Vriendelijk bedankt, maar nee...

XXL thanks voor de info,

anabool vs androgeen...

zal mijn visie een gooien op t feit of het 5a- kan reduceren... en of dit metaboliet sterker is als het androgeen... ik zal er weer even induiken.. :)

---------- Toegevoegd om 09:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:45 ----------

Ik vind het goed dat je eerst kennis probeert op te doen, daar zeg ik ook helemaal niks over. Ik verwijt jou helemaal niks, ik vraag enkel waarom je als vrouw AAS zou gebruiken en geef daarbij redenen waarom ik het een raar idee vind. Dat heeft wel toegevoegde waarde, want ik probeer jou te behoeden voor een keuze welke een vrij grote kans heeft op negatieve gevolgen. Daarnaast wil ik graag weten wat de beweegredenen zijn van vrouwen die denken aan AAS.

sorry, verkeerde interpretatie,

het kwam eigenlijk allemaal ter sprake omdat er een 'meisje' was die aan een bikini contest meedeed,
en ik van degene die haar begelijder niet wilde zijn, hoorde wat ze allemaal gebruikte!!!
ok,ze zag er nog vrouwelijk uit.. maar daar is alles mee gezegd.
ze nam anavar, winstrol en HGH samen... al voor een langere tijd en heb nog nooit zulke slechte resultaten gezien. ik zal es kijken of ik een foto kan PM-en..

ik vond het eigenlijk belachelijk, dat mensen zich zo vol proppen met 'troep' terwijl voeding en training niet optimaal is. (ze eet neit/nauwelijks en gaat 2x per dag 6 dagen in de week naar de gym)...
ja automatisch klasse bikini met hoop vocht lijkt me.

maar natuurlijk niet met disrespect naarr haar toe, heb respect voor de afiniteit die ze met sport heeft... en de wil om er zoveel voor op te geven dan wel te investeren... neemt niet weg dat de supplementiekeuze gewoon dom is.

Toen ik verder met de begelijder sprak.. hadden we t over...voeding, training, resultaten...
en ook, door t voorgaand over AAS gebruik. Mijn idee was dat er alleen maar vrouwelijke schwarzeneggers rondlopen zodra ze aan de AAS gaan...

Maar het schijnt dat er echt een boel vrouwen... athleten, missen...celebreties, en bodybuilders zijn die claimen natural te zijn... en aan de AAS zitten dan wel zaten..
en deze vrouwen zien er stuk voor stuk nog allemaal vrouwelijk uit...

Ik denk dat dit laatste ook erg te maken heeft met je vet %, want als je erg droog wordt als een vrouw... krijg je 'mannelijker uiterlijk'' wat eigenlijk met wat meer % vet zo weer weg is...
Je moet je lichaam leren kennen (ben ik nogsteeds mee bezig) zodat je het in fases de kant op kan sturen waar je zelf heen wilt...

Persoonlijk AAS gebruik, nee voorlopig niet.
Ik zeg voorlopig, want weet nooit waar ik over een jaar ben met mijn gedachten.
momenteel niet de behoefte, maak geneog progressie op het moment...

fijne dag,
Grt!
Elly

---------- Toegevoegd om 10:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:59 ----------

Bikini contest...
die recht achteraan in t zwart was de winnaar..

vooraan...
winstrol, anavar, en HGH

:S

wellicht is de bijlage nu correct,

Ik zit even te hannissen met die bijlages hier, de ene keer zijn t web links de andere keer 'browse'

Hier mijn fotos dan..
before and after...2maanden tijd...met minder training en 3x meer voeding...
(vooruitgang is nu wel minder progressief)

Dus dan maar aand e primo, wat was t 200 mg per dag ?? :D

grt
Elly

Super mooi toch :)!!

Opeens naakt :eek:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zou het hier bij laten hoor, dit ziet er toch super uit :p. Gespierder lijkt me niet beter, ik denk dat het overgrote deel van de mannen én vrouwen dat ook vindt.

volledig mee akkoord.

---------- Toegevoegd om 09:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:01 ----------

Maar bij die vrouwen is het onomkeerbaar. Als ik die foto's zag van Aimée op het einde. Dat vervormde, mannelijke gezicht moet je wel heel je leven mee rondlopen achteraf.

Ik heb het over de bikini girls etc, ik denk dat 90% van de mannen daar toch op zit te geilen.
Als vrouw transformeer je echt niet in een man met milde dosis anavar.

XXL thanks voor de info,

anabool vs androgeen...

zal mijn visie een gooien op t feit of het 5a- kan reduceren... en of dit metaboliet sterker is als het androgeen... ik zal er weer even induiken..
Dat kan ik vrij kort voor je samenvatten: testosteron 5a-reduceert naar een potenter metaboliet (DHT), nandrolon naar een minder potent metaboliet, en de rest is vooral 1 pot nat wat dat betreft.

---------- Post added at 14:14 ---------- Previous post was at 13:26 ----------

wellicht is de bijlage nu correct,
Is dat niet Kitty of ben ik gek.

Ik zit even te hannissen met die bijlages hier, de ene keer zijn t web links de andere keer 'browse'

Hier mijn fotos dan..
before and after...2maanden tijd...met minder training en 3x meer voeding...
(vooruitgang is nu wel minder progressief)

Dus dan maar aand e primo, wat was t 200 mg per dag ?? :D

grt
Elly

Ieder ze ding en smaak.Maar before pic vin ik toch beter ;)

Ja per dag duhh. Snap je ook wel dat dat een fout was haha.

Ben je dan als vrouw niet ook heel bang dat er iets anders in je anavar zit?

Vind 't netjes hoe je er nu bij staat!

Dat heb je zelf in de hand, net hetzelfde dat je zegt :ik eet geen cheatmeal meer want wie weet eet ik dan nooit meer gezond en stop ik met trainen.

Maar je kan toch niet ontkennen dat het leuk is om met AAS te experimenteren ;)

Terug
Naar boven