AndroidHealthClinic

Info. Primobolan (Depot)

dat met die puisten klopt gedeeltelijk. van bepaalde soorten poeder krijg je zware puisten. echter in mijn huidige test kuur is mijn eiwit inname hetzelfde (qua soort dan) dan normaal. maar toch heb ik pukkels komt zeker ook wel door test.
maar het kan zoals reeds gemeld aan meerdere dingen liggen
gr d

@ AAJ; lijkt mij niet zo logisch om proviron erbij te nemen, hoezo doe je dat? Primo en winny houden inderdaad helemaal geen vocht vast.
en misschien nog wel belangrijker, ik heb op diverse forums gelezen dat je behoorlijke puisten van proviron kan krijgen, ik zou het zeker niet doen als ik jou was.

de eindeloze discussies over acne en anabolen; ik maak me ook ernstig zorgen over het feit dat je tijdens (of na het stoppen) van een kuur last kan krijgen van behoorlijke acne, helemaal omdat ik er al gevoelig voor bent. Je weet van te voren toch nooit of je er last van gaat krijgen, maar ik weet wel dat bij bepaalde middelen (meestal ook de zwaardere) het risico groter wordt, daar blijf ik zeker bij uit de buurt.

ciao

ik heb bij vorige kuren erg veel last gehad van gyno en heb er ook een beetje borstvorming aan over gehouden, dat is mede de reden dat ik nu eens kuur zonder testo om te kijken hoe dit uitpakt.

de proviron zou ik nemen op advies van velen hier maar zat zelf ook al te twijfelen denk dat nolvadex voldoende moet zijn bij primo en winstrol toch?

en de acne tijdens en na mn kuur schuif ik ook op de testo dus ben benieuwd of ik er na deze kuur ook zo veel last van ga krijgen.

in hoe vere gooit primo je axis plat ???

is het daarom mischien verstandig om er proviron bij te nemen ?

Primo is niet zo belastend voor je axis. Winstrol ook niet. Tenminste niet zo erg als deca/test/d-bol e.d.

Proviron bij een stack van primo en winstrol is niet nodig als anti-a, omdat zowel primo als winstrol niet aromatiseren. Van proviron wordt je wel hard, het heeft een zwakke anabole en sterk androgene werking.

Het het verband tussen proviron en andere middelen je axis plat gooien zie ik echt niet. Proviron onderdrukt namelijk zelf ook enigzins de axis, dus het werkt alleen maar averechts als je proviron bij primo gebruikt om je axis niet te laten onderdrukken.

Dat je axis onderdrukt wordt daar ontkom je niet aan. Hoe erg, dat verschilt per middel, maar primo en winstrol drukken niet zo zwaar op de axis.
We hebben ook niet voor niets een nakuur.

dan laat ik de proviron weg bespaart weer een paar euro

wat zeurt iedereen toch over die paar puisten? een paar zonnebankies of gewoon 1.5 maand wachten en het is weg nog precies voor de zomer haha. Als je geen puisten wilt moet je ook niet gaan kuren

pampam zei:
wat zeurt iedereen toch over die paar puisten? een paar zonnebankies of gewoon 1.5 maand wachten en het is weg nog precies voor de zomer haha. Als je geen puisten wilt moet je ook niet gaan kuren

zo te horen heb jij er niet zoveel last van en denk je dat iedereen zich aansteld, nou ik kan je zeggen dat dat niet zo is het kan echt een heel groot probleem zijn.
ik heb er zelf extreem veel last van dat mensen om me heen zeggen "je moet echt naar de dokter gaan" en maak van die 1,5 maand maar 5 a 6 maand.
leuk als je smorgens wakker wordt met je bed vol bloed vlekken en dat het bankdrukken ook al een groot probleem wordt met die vlekken op je rug.

maar ja dat weet jij natuurlijk allemaal wel wand elk lichaam is toch gelijk dus heb jij het ook en moeten wij niet seuren....... :cool: :mad:

het is inderdaad zwaar ****ed up...

maar 1 ding blijf ik zeggen; als je er al behoorlijk last van hebt; ga dan ook niet kuren!
Je weet dat het door anabolen een stuk erger kan worden, dat risico wil je toch niet lopen?

Voor mij wordt het nog gissen, ik heb nog nooit sterioden gebruikt, maar als ik merk dat ik er behoorlijke acne van krijg, dan is het meteen basta!

Liever iets minder breed.....

je kunt natuurlijk direct stoppen maar je kunt eerst ook andere steroiden proberen niet elk steroide is het zelfde. daarom ga ik nu eens kuren zonder testo

AAJ zei:
zo te horen heb jij er niet zoveel last van en denk je dat iedereen zich aansteld, nou ik kan je zeggen dat dat niet zo is het kan echt een heel groot probleem zijn.
ik heb er zelf extreem veel last van dat mensen om me heen zeggen "je moet echt naar de dokter gaan" en maak van die 1,5 maand maar 5 a 6 maand.
leuk als je smorgens wakker wordt met je bed vol bloed vlekken en dat het bankdrukken ook al een groot probleem wordt met die vlekken op je rug.

maar ja dat weet jij natuurlijk allemaal wel wand elk lichaam is toch gelijk dus heb jij het ook en moeten wij niet seuren....... :cool: :mad:

geen last van hahahahaha ik heb al vanaf mn 11e last van puisten dus zeur gewoon niet :D en ik heb ook dat mn handdoekie soms bloed heeft, nou en gaat weer weg en zo niet dan moet je er gewoon van de as afblijven

Laatst bewerkt:
ik heb trouwens het idee dat injects minder acne zouden veroorzaken dan orals. ik spreek niet ervaring, maar het lijkt me wel zo. orals zijn giftiger voor het lichaam, dus meer afvalstoffen en blabla.
toch?

btw als je met winny oral 5weken een kg of 4 zou winnen, wat zou je dan met de volgende kuur winnen? voegt de primo veel bij? is de nakuur voldoende? :

week 1 tem 6 300mg primo/week
week 3 tem 8 30mg winstrol oral/dag

week 9 50mg nolvadex
week 10 30mg nolavdex

ik zou de primo op 8 weken zetten en de winstrol minimaal op 40 mg.
voor de nakuur zou ik clomid nemen maar daar zijn de meningen over verschillend.

......idd nolva heeft als primaire werking het blokkeren van oestrogeen!!

primo en winstrol zijn beide puur dht, dus zal er geen aromatase plaatsvinden naar oestrogeen!

je hebt dus een test booster nodig na je kuur.... et voila CLOMID!!!!!

daar wil ik nog ff aan toevoegen;

nolvadex werkt ook als "test-booster" (o.a aanbevolen door Big Cat) en is milder dan clomid in de zin van; acne & depressies. Ik zou liever nolvadex nemen dan.

Voor de mensen die zich zorgen maken om acne; winstrol is weer wat agressiever als het gaat om acne dan primo. (bindt goed aan de androgene receptor)

Hoezo zou je deze twee (beide DHT's) in een combi willen hebben, wat is de grote toegevoegde waarde? Ik weet dat winny beter bindt aan de androgene receptor (side-effects....) en dat je hierdoor goed sterk wordt, maar als massa bouwer?
Lijkt mij niet zo'n bijster goed idee, 2x DHT's, als ik kijk naar de bijwerkingen als prostaatvergroting, haaruitval, acne....

Ik denk dat ik anavar de eerste 4-6 weken bij mijn primo-kuur ga nemen, als extra steuntje in de rug betreffende kracht en ook wat massa, en met anavar hoef ik me al helemaal weinig zorgen te maken over bijwerkingen, aangezien dit het mildste steriod is.

Wat is jullie visie hier op?

Ciao

nolva start test ook op (minder goed dan clomid, maar toch een stuk), ik zou vooral nolva kiezen ivm acne, depressie...
@loo: ik zeg niet dat de primo veel toegevoegde waarde heeft, integendeel, das juist mijn vraag :cool:
en anavar drukt soms op het hongergevoel, je wil juist massa bijkomen...

mijn vraag nog steeds: is het nuttig er primo bij te zetten of is it just waste of money? (relatief dan)

ja ik begrijp wat je bedoelt, ik vraag me dat ook af, vandaar dat ik een nieuwe topic heb ge-opend;

het nut van stacken van middelen met dezelfde werkzame stof.

moet je maar ff in de gaten houden ik ben ook wel benieuwd.

klopt ook dat anavar je eetlust een beetje drukt, maar ik heb forums gelezen dat dit alleen de eerste week is.

ciao

jand zei:
de verhalen over flinke acne, is vaak de verkeerde inname van eiwitten had er eerst ook veel last van en nu niet meer sta nu onder prof begleiding en ben het zo te weten gekomen. moet je eens andere eiwit proberen en misschien helpt het!! bij mij in ieder geval wel. sportieve groet jand

Helemaal mee eens.

Ik heb geen aanleg voor acne of puisten maar als ik een goedkope proteine gebruik zit mn hele rug onder dus ik zou zeker eerst eens proberen een duurdere whey(dus geen blend)te gaan gebruiken en wie weet helpt het.

bedankt voor de tip, maar tis al zo duur :(
en ik heb nog een kilo 4 pro80 van xxl...

I feel your pain,bro.

Goede whey is idd bloedjeduur en ik ben daarom blij dat ik mn m-doubleyou voor inkoopprijs kan scoren.....scheelt me 10 euro op 750gr. ;)

Terug
Naar boven