MuscleMeat

info

Boki

Cool Novice
Waardering
0
he mensen,

ik zit dus een beetje info te verzamele voor een kuurtje voor als ik wil kuuren(zit nog in info verzamel fase hehe). ik zat zelf te denken aan winny tabs.
omdat ik snel vet aanzet en graag droger (en met meer spier massa) uit de kuur wil komen. (momenteel 88 kilo 183cm en +/- 16%BF, vrijdag op nieuw meten ;) )

alleen is het nu ook zo dat wanneer je een kuur doet emt winny dat je na je kuur ook daadwerkelijk droger bent. Wat zijn de persoonlijke ervaringen hiermee(ik weet dat het veel gebruikt word in de cut voor massa behoud)

en als je klaar bent met je kuur met als doel bijv meer pure spiermassa en geen vet.....hoe lang blijf je dan na de kuur nog bulke? 2 mnd? maar zet je dan niet weer meer vet aan.

ik ken ook mensen die zeggen dat je emt winny niet na hoef te kuuren, maar na wat speurwerk las ik dat toch het merendeel wel 3 weken na kuurt met clomid. wat zijn de meningen hierover.

bednakt alvast

• Topic Starter Topic Starter
anybody???

6 weken 40mg per dag. vroeger ooit gedaan. niet nagekuurd en geen problemen gehad. maar je moet er ook niet veel van verwachten. eigenlijk bijna niets. winny wordt gebruikt in combinatie met andere AS.

als je winny gebruikt en je staat goed droog, zullen je spieren wat harder zijn en beter uitkomen. maar als je 16% vet hebt en je gebruikt winny ga je niet droger worden. 't is niet omdat je winny gebruikt dat je vetpercentage omlaag gaat. is geen vetverbrander. ik heb de indruk dat er veel zijn die denken dat je van winny vet gaat verliezen of je buik gaat verliezen.

als ik jou was zou ik eerst nog even een tijdje verder info verzamelen.
over bv de werking van verschillende A.s en probeer dan eens een innameschema voor te stellen.
dan ben je al een heel eind op weg.
succes bro

Van winny wordt je niet droger, het is een DHT-deritave dus
je promoot wel een hardere fysiek.
Maar je word er dus zeker niet droger van, als je laag in je BF zit
dan kun je hard en geript worden. Maar winny is geen vetverbrander !

Greetz,

B-12

wat is dan wel een vetverbrander ?

Das niet echt iets voor het steroiden-forum, maar goed.
Cardio op zich is een goede vetverbrander en middelen die het
metabolisme verhogen, zoals caffeine, ephedrine, clen,
T3, zelfs nicotine e.d.

En dat is dan weer een ander topic !

Greetz,

B-12

als ik jou was zou ik mischien eerst eens een potje stacker 3 of 4 kopen.
ben in 4 weken ongeveer 8 kilo kwijtgeraakt.
je zou natuurlijk ook clen kunnen gebruiken mocht je tog een a.s willen gebruiken maar probeer het eens zo eens.
neem je er een normaal dieeet bij en een beetje cardio dan moet het helemaal goedkomen
en ja dat je snel vet aanzet is niets aan te doen, dus gewoon goed opletten wat je eet.
succes

• Topic Starter Topic Starter
ja ik weet dat het niet is om af te valle nee.
maar ik heb toch van meerdere mensen vernomen dat ze na een winny only kuur 6 kilo droge massa erbij kregen en droger waren geworden.
ik las ergens op internet(soory link kwijt) dat winnuy toch ok een ververbrandende werking had.

mm 40 mg per dag
moet je als beginenr niet opbouwen
dus week 1 30 mg
week 2-5 40mg
week 6 30 mg

maar ik weet dat het als combi wor gebruikt....vroeg me alleen af wat voor resultaten en meninge er waren met winny

thnx bro's

6 kilo droge spiermassa ga je echt niet pakken met een winstrol only kuurtje en al helemaal niet met de orals.
maar mocht je het tog gaan doen zou ik het nie op bouwen en injects nemen
bv 6 weken lang e.o.d 1ml/50mg zetten

Terug
Naar boven