Fitness Seller

Info

Bolomoyo

Cool Novice
Waardering
26
Lengte
1m80
Massa
92kg
Vetpercentage
11%
Yoo iedereen
Vraagje met dat ik binnenkort terug begin met kuren vroeg ik me af mss een rare vraag.....
Kan ik hormonen doorgeven met mijn sperma aan mijn vriendin als ik sex heb. Graag serieuze reacties. Grtn

Yoo iedereen
Vraagje met dat ik binnenkort terug begin met kuren vroeg ik me af mss een rare vraag.....
Kan ik hormonen doorgeven met mijn sperma aan mijn vriendin als ik sex heb. Graag serieuze reacties. Grtn

:o

Het enige wat ik kan bedenken is dat als je een vial zou hebben die niet bacterievrij is (bijvoorbeeld: omdat je die een jaar geleden al eens gebruikt hebt), dat je dat dan kan doorgeven.

Nee dat kan niet :o ja t zwangerscaps hormoon haha maar das alleen maar gunstig toch?
Wat daaronder afspeeld..
Je krijgt minder zaad in je prostaatvocht en verslechterde. Geen paniek, deze "slechte zaden" bereiken de baarmoeder niet waardoor je dus geen gehandicapt kindje krijgt. Verder is alles Good to go

• Topic Starter Topic Starter
Nee dat kan niet :o ja t zwangerscaps hormoon haha maar das alleen maar gunstig toch?
Wat daaronder afspeeld..
Je krijgt minder zaad in je prostaatvocht en verslechterde. Geen paniek, deze "slechte zaden" bereiken de baarmoeder niet waardoor je dus geen gehandicapt kindje krijgt. Verder is alles Good to go
Thanks voor info. We hebben al een flinke dochter en blijven bij 1tje ;-).
Ze vroeg zich af of het voor haar zelf kwaad kan eigenlijk denk ik van niet, moest dit es bevragen je kent die vrouwen ee:-)

Thanks voor info. We hebben al een flinke dochter en blijven bij 1tje ;-).
Ze vroeg zich af of het voor haar zelf kwaad kan eigenlijk denk ik van niet, moest dit es bevragen je kent die vrouwen ee:-)

Ik ken het :o heb er ook 1tje en moest van het vrouwtje stoppen met kuren/trt alvorens het voortplanten

Terug
Naar boven