Fitness Seller

Test en primo

• Topic Starter Topic Starter
Ik train 6 dagen in de week 4-5 kracht en 1-2 dagen kickbox op wedstrijd niveau. Soms 2 keer op 1 dag

Wat wil je horen? 250 test en 200 primo is een cruise voor velen, of je nu 12 of 20 weken die shit gebruikt gaat niet veel verschil maken.

Vind je het dan niet zonde van je lichaam en je hormonen dat je dit met gear doet?

Goede voeding en goed weten wat en hoeveel je dient te eten kan je minstens een goede look geven. Als je geen grote beer wilt worden hoef je toch eigenlijk helemaal niet te kuren?
Sowieso is voeding the key en daarna komt de rest, trainen, rust, supps, en dan pas gear.

Zo zie ik het tenminste

• Like
Waarderingen: GruX
Test en Primo zijn nog steeds een goede combo, ik maak na al die jaren nog kwalitatieve gains op 125mg test en 100mg primo pw.
Dit kan aan de gear en/of voeding liggen

Vind je het dan niet zonde van je lichaam en je hormonen dat je dit met gear doet?

Goede voeding en goed weten wat en hoeveel je dient te eten kan je minstens een goede look geven. Als je geen grote beer wilt worden hoef je toch eigenlijk helemaal niet te kuren?
Sowieso is voeding the key en daarna komt de rest, trainen, rust, supps, en dan pas gear.

Zo zie ik het tenminste
Als je 2 keer op een dag traint fitness en wedstrijd niveau kickbox die intensiteit is superzwaar ivm herstel ik wil absoluut geen bodybuilder look hebben. Zoals ik zei ik wil doorgaan om het gevoel lekker door te kunnen trainen en niet nu stoppen en in de zomer met een dip te zitten. Die dip pak ik liever in de herft en winter snapje.

Wat wil je horen? 250 test en 200 primo is een cruise voor velen, of je nu 12 of 20 weken die shit gebruikt gaat niet veel verschil maken.
Dat is t precies ik wil zou blijven ik hoef niet groter of gespierder te worden. Als ik nu stop kom ik in een nakuur dip. Door mijn domme fout te vroeg begonnen. Dan had ik in de zomer eind zomer op 12 weken kunnen zitten en dan nakuren en herstellen. Het gaat mij om herstel en lekker trainen. Dus voor de duidelijkheid ik pak niet graag die dip in de zomer maar liever eind zomer begin herfst. Dus mijn vraag gaat daarom is t safe en hoe zit t met herstel als k nu doorga ipv netjes stop met deze kuur.

Als je 2 keer op een dag traint fitness en wedstrijd niveau kickbox die intensiteit is superzwaar ivm herstel ik wil absoluut geen bodybuilder look hebben. Zoals ik zei ik wil doorgaan om het gevoel lekker door te kunnen trainen en niet nu stoppen en in de zomer met een dip te zitten. Die dip pak ik liever in de herft en winter snapje.
Mijn voeding is goed ik eet als ontbijt 3 eieren met olijfolie 2-3 later rijst met kip ongeveer 300/400 gram gekookte rijst met 250 gram kip. 2-3 uur later nogmaals rijst kip. Savonds ook dat kan echt van alles zijn van aardappels tot kip tot groenten met vlees, 2-3 uur later eiwitshake. En zo ongeveer elke 2-3 uur eieren kip of vlees etc.

Dit wissel ik ook af met kabeljauw filet of gekookte Hollandse garnaaltjes

Zo zie ik het tenminste
Voetballers, tennissers, hardlopers, wielrenners, feather weight vechtsporters en ga zo maar door denken er nogal anders over.
Test en Primo zijn nog steeds een goede combo, ik maak na al die jaren nog kwalitatieve gains op 125mg test en 100mg primo pw.
Dit kan aan de gear en/of voeding liggen
Weeg je na al die jaren 60 kilo schoon aan de haak? Niks slechts bedoeld natuurlijk maar ik wil wel eens een echt gespierde kerel zien van laten we zeggen 110 kilo droog die maximaal 125 testosteron en 100 primo neemt.

Denk er van wat je wilt, ik doe het prima met lichte doseringen (ik ben ook al 40+) en neem niet meer dan max 225mg per week in niet TRT fase
Als je geen gains maakt met echte test en primo op 200 a 250mg per week aan gear dan is er iets anders mis.
Einde vorige cut kwam ik uit op 81kg en ECHTE 10% niet zoals de meeste hier gokken

Denk er van wat je wilt, ik doe het prima met lichte doseringen (ik ben ook al 40+) en neem niet meer dan max 225mg per week in niet TRT fase
Als je geen gains maakt met echte test en primo op 200 a 250mg per week aan gear dan is er iets anders mis.
Einde vorige cut kwam ik uit op 81kg en ECHTE 10% niet zoals de meeste hier gokken
Maar neem dat dan mee in je initiële claim. Als je daadwerkelijk 1.75 bent is 81 kg bij 10% op je 40e prima maar ook niet meer dan dat. Je stelt dat je na al die jaren nog kwalitatieve gains maakt maar vertelt er niet bij dat we het hebben over grammen in plaats van kilogrammen. Ieder zijn of haar doel natuurlijk.

Hoelang kuur jij achterelkaar dan? En met welke dosissen en als jij stopt hoe herstel jjj dan zsm?

Ja maar we dwalen af mijn vraag gaat niet over huge of bodybuilding maar over herstel en safe etc
Heb je wel HCG thuis dan of moet je dat nog bestellen?

Want mij lijkt het dat als je nu met HCG begint dat dan je hele herstel wel goed zit met die dosissen wat je nu gebruikt.
Als iemand anders een betere optie heeft dan horen we dat vanzelf.

Heb je wel HCG thuis dan of moet je dat nog bestellen?

Want mij lijkt het dat als je nu met HCG begint dat dan je hele herstel wel goed zit met die dosissen wat je nu gebruikt.
Als iemand anders een betere optie heeft dan horen we dat vanzelf.
En hoe zou ik het dan het beste kunnen doen de kuur doorzetten en dan 2x in de week hcg tot week 16? Of 20?

Terug
Naar boven