MuscleMeat

Test en primo

Hoelang kuur jij achterelkaar dan? En met welke dosissen en als jij stopt hoe herstel jjj dan zsm?
ik zit aan TRT for life (140mg per week) 2x per jaar verhoog ik voor 3 maand naar totaal 225mg per week
In de bulkfase doe ik steeds 175mg test e en 50mg nandrolone voor de gewrichten dan terug naar trt dosering.
In de cutfase 125mg test en 100mg primo

Ik moet ook om de 6 maand naar de arts voor bloedafname en nieuw voorschrift dus ik moet opletten dat mijn bloedwaardes binnen de perken blijven

• Bicep
Waarderingen: K82
@muaythai88

Hoe ik het deed was 4 weken voor mijn laatste inject beginnen met 2 x 500 HCG, na laatste inject 4 weken 2 x 500 HCG per week. Ik zat op 500mg test e per week (2 x 250mg per week).

Goed blijven eten en trainen maar dat lijkt me logisch.

Er zullen vast andere "protocollen" zijn maar dit is hoe ik het deed. Geen last momenteel, nergens van behalve beetje krachtverlies en iets minder test-feeling maar niks minder dan voordat ik begon.

@muaythai88

Hoe ik het deed was 4 weken voor mijn laatste inject beginnen met 2 x 500 HCG, na laatste inject 4 weken 2 x 500 HCG per week. Ik zat op 500mg test e per week (2 x 250mg per week).

Er zullen vast andere "protocollen" zijn maar dit is hoe ik het deed. Geen last momenteel, nergens van behalve beetje krachtverlies en iets minder test-feeling maar niks minder dan voordat ik begon.
Hoeveel kuren heb je al achter de rug ?

Hoeveel kuren heb je al achter de rug ?
20 jaar geleden 1 en onlangs 1

Maar de volgende ga ik wel anders/beter aanpakken. Begin juli wil ik met mijn cut beginnen en ook dikke blokken laten opkomen, al vaker gezegd maar ik geef t nog maar een keer aan.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
@muaythai88

Dus de kuur doorhalen en dan 4 weken aan toevoegen meteen beginnen met hcg erbij laten lopen?

Dus de kuur doorhalen en dan 4 weken aan toevoegen meteen beginnen met hcg erbij laten lopen?
In principe zou je lichaam zich weer uit zichzelf herstellen.
Wanneer je kuurt stopt je eigen aanmaak van testosteron, dus je ballen gaan slapen, en worden ook kleiner. Als je stopt met je kuur moet je lichaam uiteindelijk zelf weer hormonen aanmaken doordat er een signaal vanuit je hersens komt naar je ballen om weer testosteron te gaan produceren. Met verkleinde ballen duurt het herstel gewoon langer, met ballen die door HCG geholpen zijn zou dit herstel versneld/verbeterd kunnen worden.

Mocht bij jou nu het geval zijn dat je ballen zijn gekrompen dan kun je overwegen om inderdaad meteen met HCG te beginnen, en dan kun je wat jij voorstelt eigenlijk ook wel aanhouden.

Maar goed, ik ben geen expert en het is ook per persoon verschillend, de dosering test die jij gebruikt is niet "hoog" te noemen dus je kunt je afvragen in hoeverre je herstel lang zou duren.

Misschien dat mensen met meer ervaring dit kunnen bevestigen of er wellicht anders over denken.

@Bullshark weet hier vast meer van, denk ik, ga ik van uit, een aan waarheid grenzende waarschijnlijkheid.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zit nu ongeveer 16-17 weken aan de test en primo 250/300 mg test 200-300 mg primo. Ik ga hier qua gevoel heerlijk op kan lang trainen maak rustige gains. Ik wil voorlopig met de zomer niet stoppen en dit nog aantal weekjes vasthouden. Ik ben ook sinds deze week begonnen met hcg. ( ik weet dat het te laat is maar ben tog ermee begonnen. Als ik deze kuur doortrek naar nog max 6 weken en dan helemaal stop en nakuur hoe kan ik zsm dan herstellen en deze gainz grotendeels vasthouden?

Terug
Naar boven