Fitness Seller

Injecteren aas met slinspuitje

grijze naald ipv slinspuit

Ik pak de grijze naalden (0,4x16mm) voor schouders, biceps en triceps. Tot 1,5ml voor triceps en 1ml voor biceps en schouders. Nu heb ik mn gear op een koele plek liggen en dat maakt het injecteren met een grijze naald best zwaar. Voor de injectie houd ik dan de spuit een minuut of wat in mn vuist, hierdoor wordt de olie warm en makkelijker te injecteren. Triceps, biceps en schouder injecties gaan allemaal met 1 hand, dus aspireren kan wat lastig zijn. Daar wordt wel vanzelf handig in.

Zelf heb ik alleen ervaring met het IM zetten van igf, hgh, mgf en andere peptides (op waterbasis) dmv een slinspuit. Olie injecteren met een slinspuit lijkt me lastig, zeker als de olie niet warm is.

De injectie plekken voor biceps en schouders zijn goed te zien, bij me zelf zie ik daar goed waar de aderen lopen. Voor triceps is het wat lastiger. Bij triceps zet ik me hand tegen de muur of op de rand van mn kleding kast (ter hoogte van je hoofd), dan prik ik van onderen de naald in me tricep. Aspireren en injecteren, prima te doen zo.

zo bijvoorbeeld voor triceps:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag de proef op de som genomen en 1ml test enth met een slinspuitje in quad gezet. Vial even paar minuten in broekzak en hand gehouden. Het optrekken duurde wat lang idd maar toch redelijk te doen, het aspireren en injecteren ging vele malen makkelijker dan ik gedacht had. Geen bult tijdens of na injectie ter indicatie dat er niet diep genoeg geïnjecteerd is.
Conclusie voor nu..ideaal als je op trt zit of ed met korte esters bezig bent.

• Like
Waarderingen: Ymir
Vandaag de proef op de som genomen en 1ml test enth met een slinspuitje in quad gezet. Vial even paar minuten in broekzak en hand gehouden. Het optrekken duurde wat lang idd maar toch redelijk te doen, het aspireren en injecteren ging vele malen makkelijker dan ik gedacht had. Geen bult tijdens of na injectie ter indicatie dat er niet diep genoeg geïnjecteerd is.

Als je niet diep genoeg injecteert krijg je dus een bult? Injecteer je wel diep genoeg=niks te zien. Zeg ik dat zo goed?

Als je niet diep genoeg injecteert krijg je dus een bult? Injecteer je wel diep genoeg=niks te zien. Zeg ik dat zo goed?

Nou of het zo kort door de bocht is durf ik niet te zeggen maar zijn hier op het forum wel eens geweest die bv in glute met een te korte naald hadden gezet en er dan een bult was.
Ik hield hier dan ook rekening mee maar is dus niet gebeurt.

Er zijn users die ED tren ace met slinspuitjes injecteren. Dit lijkt me wel te doen maar spul als primobolan is zo visceus dat dat waarschijnlijk nooit zal lukken.

Nou of het zo kort door de bocht is durf ik niet te zeggen maar zijn hier op het forum wel eens geweest die bv in glute met een te korte naald hadden gezet en er dan een bult was.
Ik hield hier dan ook rekening mee maar is dus niet gebeurt.

oke begrijp het, dankje voor uitleg ;)

Ik ben sinds kort ook begonnen met het gebruiken van insuline naalden. Ik zet enkel in mijn vastus intermedius (midden quad), medialis (teardrop) en mijn schouders en binnenkort misschien borst erbij om zo wat meer roulatie te hebben. De vastus lateralis (buitenkant quad) gaat bij mij ook zonder problemen, maar die houd ik liever vrij voor de normale injecties.

Een tip als je geen zin hebt in een botte naald, heel lang te wachten of om te backloaden: koop insuline spuitjes met luerlock aansluiting. Ik heb ze zelf bij Praxisdienst vandaan (de enigste insuline naalden die ze hebben). Hier kan je gewoon een andere naald op zetten om op te trekken en dan de originele naald weer opdoen om te injecteren. Ook wel handig is dat je de zuiger er niet zo snel uit kan trekken bij deze, dus aspireren is ook makkelijk te doen met die dingen.

supertip cereal, geen fan van backloaden(steriel) en je houd je naaldje lekker scherp!

Top om te horen, bedankt!

Interessant topic, binnenkort ook ED gaan zetten en als dat met slinspuitjes gaat... Graag dan!

Gisteren ook nog 1ml in ander quad met slinspuitje gedaan maar moet zeggen dat ik er een dubbel gevoel bij heb inmiddels. Oke het is super makkelijk en pijnloos maar zit toch met het idee dat die slinspuitjes daar niet voor bedoeld zijn. Ik bedoel..hoe zit het met kans op afbreken in zo'n harde spier als een quad? En hoe zit het met de diepte van de injectie? Als dit allemaal zo prima kan waarom doen ze het niet in de zorg op deze manier?
Nu had ik nog een paar 0.45x12mm naaldjes en vandaag 2ml mee gezet(zit op 4ml ew dus vandaar) In tegenstelling tot met het slinspuitje ging het injecteren enorm zwaar en bij het uittrekken van de naald nog nooit zoveel bloed gehad. Had wel geaspireerd en gewoon luchtbel opgetrokken. Nu was het welliswaar niet de 16mm die kale ook wel gebruikt maar dit vond ik geen succes.
Al met al een dubbel gevoel dus..

Daarom gebruik ik 'm ook in kleinere spieren als triceps, biceps en chest. M'n poten zijn ook niet droog genoeg denk k, volgens mij komt een slinspuitje daar niet over. Zelfde voor glutes.

Daarom gebruik ik 'm ook in kleinere spieren als triceps, biceps en chest. M'n poten zijn ook niet droog genoeg denk k, volgens mij komt een slinspuitje daar niet over. Zelfde voor glutes.

Geen schouders? Daar zit ik zelf namelijk aan te denken.

Subcutaan zou nog een ander voordeel hebben. Gezien je elke keer met intramusculaire injectie schade toebrengt aan de spier (herhaaldelijke injecties zelfde plaats zorgt voor littekenweefsel, dus minder sterk) kan dit wel handig zijn.

Voor zover ik gelezen heb kan dit perfect met lange esters. Geen irritatie of ontstekingen. Korte esters zou wat anders zijn (oplossmiddel?).

Opname varieert wel van injectieplaatsen. In de bil zou voor sterkere piek zorgen en dus betere opname. Vermoedelijk hoe diepe je injecteerd, hoe beter de opname. Dus vraag ik me af hoe de opname bij subcutaan is.

Gisteren ook nog 1ml in ander quad met slinspuitje gedaan maar moet zeggen dat ik er een dubbel gevoel bij heb inmiddels. Oke het is super makkelijk en pijnloos maar zit toch met het idee dat die slinspuitjes daar niet voor bedoeld zijn. Ik bedoel..hoe zit het met kans op afbreken in zo'n harde spier als een quad? En hoe zit het met de diepte van de injectie? Als dit allemaal zo prima kan waarom doen ze het niet in de zorg op deze manier?
Nu had ik nog een paar 0.45x12mm naaldjes en vandaag 2ml mee gezet(zit op 4ml ew dus vandaar) In tegenstelling tot met het slinspuitje ging het injecteren enorm zwaar en bij het uittrekken van de naald nog nooit zoveel bloed gehad. Had wel geaspireerd en gewoon luchtbel opgetrokken. Nu was het welliswaar niet de 16mm die kale ook wel gebruikt maar dit vond ik geen succes.
Al met al een dubbel gevoel dus..

Begrijp je gevoel. Maar het lijkt me dat je in de kleinere spiergroepen met een slinspuitje diep genoeg komt. Been/glute zou inderdaad wel een probleem kunnen worden.

Hmm naald misschien daarna nog bewogen oid?

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:48 ----------

Subcutaan zou nog een ander voordeel hebben. Gezien je elke keer met intramusculaire injectie schade toebrengt aan de spier (herhaaldelijke injecties zelfde plaats zorgt voor littekenweefsel, dus minder sterk) kan dit wel handig zijn.

Voor zover ik gelezen heb kan dit perfect met lange esters. Geen irritatie of ontstekingen. Korte esters zou wat anders zijn (oplossmiddel?).

Opname varieert wel van injectieplaatsen. In de bil zou voor sterkere piek zorgen en dus betere opname. Vermoedelijk hoe diepe je injecteerd, hoe beter de opname. Dus vraag ik me af hoe de opname bij subcutaan is.

Dus test-e zou je gewoon in je buikvet kunnen injecteren?

Begrijp je gevoel. Maar het lijkt me dat je in de kleinere spiergroepen met een slinspuitje diep genoeg komt. Been/glute zou inderdaad wel een probleem kunnen worden.

Hmm naald misschien daarna nog bewogen oid?

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:48 ----------

Ja glute sowieso niet maar denk dat ik wat over enthousiast geworden was en je dit idd moet behouden voor biceps, triceps en misschien schouders.:p

Yep, heb ik in het verleden al eens gedaan. Ook eens paar keer met deca. Ging perfect.

Zelfs al eens via de huid en oraal geprobeerd (gezien andriol ook gewoon met lange ester oraal kan genomen worden.

Maar dan is het maar een dag werkzaam bij beiden.

Geen schouders? Daar zit ik zelf namelijk aan te denken.

Nee bewust niet. Toen ik de 1e keer ED ging prikken had ik de ene dag 1ml ( Ace only ), de dag erna 2 ml ( Ace en test p ). Nu eigenlijk hetzelfde alleen heb ik nu elke dag 2 ml ( 1.5 Ace en 0.5 Mast P ) en 1 keer per week ook nog een ml test erbij.

Ik heb toen bewust de grotere spiergroepen als quads/glutes bewaard voor de dagen dat ik 2 ml zette en de dagen dat ik 1 ml zette ging met slinspuit in de triceps, biceps of pecs. Schouders gaat ook makkelijk 2 ml in dus die doe ik ook niet met slinspuit. Het kan wel als je droog genoeg staat.

Ik hou dit voor mezelf aan en afhankelijk van de hoeveelheid te injecteren milliliters kies ik dan een plek :

2.5 ml of meer = glutes/quads
2 ml = schouders
1 ml = slinspuitje in biceps, triceps of pecs.

Yep, heb ik in het verleden al eens gedaan. Ook eens paar keer met deca. Ging perfect.

Zelfs al eens via de huid en oraal geprobeerd (gezien andriol ook gewoon met lange ester oraal kan genomen worden.

Maar dan is het maar een dag werkzaam bij beiden.

Hmmm denk dat erg veel mensen dat niet weten! :eek:

---------- Toegevoegd om 19:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

Ja glute sowieso niet maar denk dat ik wat over enthousiast geworden was en je dit idd moet behouden voor biceps, triceps en misschien schouders.:p

Hahah :D Bicep lijkt me eng :o

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:57 ----------

Nee bewust niet. Toen ik de 1e keer ED ging prikken had ik de ene dag 1ml ( Ace only ), de dag erna 2 ml ( Ace en test p ). Nu eigenlijk hetzelfde alleen heb ik nu elke dag 2 ml ( 1.5 Ace en 0.5 Mast P ) en 1 keer per week ook nog een ml test erbij.

Ik heb toen bewust de grotere spiergroepen als quads/glutes bewaard voor de dagen dat ik 2 ml zette en de dagen dat ik 1 ml zette ging met slinspuit in de triceps, biceps of pecs. Schouders gaat ook makkelijk 2 ml in dus die doe ik ook niet met slinspuit. Het kan wel als je droog genoeg staat.

Ik hou dit voor mezelf aan en afhankelijk van de hoeveelheid te injecteren milliliters kies ik dan een plek :

2.5 ml of meer = glutes/quads
2 ml = schouders
1 ml = slinspuitje in biceps, triceps of pecs.

Ja als je meerdere middelen zet is het inderdaad wel makkelijk om een verdeling te maken. Van daar zoveel en daar zoveel. Heb je netjes verdeeld zo :)

MikieB, waar zet je em precies in je tri's, in die lange "kop" aan de zijkant? En hoe zet je je arm dan precies?

Terug
Naar boven