AndroidHealthClinic

Injecteren aas met slinspuitje

Hmmm denk dat erg veel mensen dat niet weten! :eek:

Subcutaan zou de het wel de volledige werkzaamheid moeten hebben.

Oraal zou het via de darm door de lymfeklieren opgenomen worden en om een of andere reden is het dan maar 6u ofzo werkzaam.

En via de huid ben ik nog niet aan uit. Normaal gezien zou test met zijn ester gewoon door de huid kunnen. Maar is dus niet.

Ik schiet toch liever geen ml olie in m'n buikvet.

Ik schiet toch liever geen ml olie in m'n buikvet.

Hahah dus dat!

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Subcutaan zou de het wel de volledige werkzaamheid moeten hebben.

Oraal zou het via de darm door de lymfeklieren opgenomen worden en om een of andere reden is het dan maar 6u ofzo werkzaam.

En via de huid ben ik nog niet aan uit. Normaal gezien zou test met zijn ester gewoon door de huid kunnen. Maar is dus niet.

Hou het wel bij de muscles voorlopig :cool:

Laatst bewerkt:
Net met een slin spuitje geinjecteerd, ik doe het met backloaden. Heel gemakkelijk.
1ml in quad en 1 ml in schouder. Geen problemen.

Alleen tricep gaat moeilijk lukken aangezien je dan niet zon goed oog hebt op het aspireren.
Ik heb maar heel weinig ruimte daarvoor. Gewoon in pecs/biceps/quads/kuiten/schouders/traps dan maar.
Plaats genoeg !

---------- Post added at 10:15 ---------- Previous post was at 09:20 ----------

Gisteren ook nog 1ml in ander quad met slinspuitje gedaan maar moet zeggen dat ik er een dubbel gevoel bij heb inmiddels. Oke het is super makkelijk en pijnloos maar zit toch met het idee dat die slinspuitjes daar niet voor bedoeld zijn. Ik bedoel..hoe zit het met kans op afbreken in zo'n harde spier als een quad? En hoe zit het met de diepte van de injectie? Als dit allemaal zo prima kan waarom doen ze het niet in de zorg op deze manier?
Nu had ik nog een paar 0.45x12mm naaldjes en vandaag 2ml mee gezet(zit op 4ml ew dus vandaar) In tegenstelling tot met het slinspuitje ging het injecteren enorm zwaar en bij het uittrekken van de naald nog nooit zoveel bloed gehad. Had wel geaspireerd en gewoon luchtbel opgetrokken. Nu was het welliswaar niet de 16mm die kale ook wel gebruikt maar dit vond ik geen succes.
Al met al een dubbel gevoel dus..

Abreken kan het NIET. Ik heb al meermaals mijnvingers opengehaald omdat ik het dopje er scheef opzette. Hierdoor prikte de naals door de harde plastic heen , die dingen buigen gewoon net zoals ijzer.
Om het te kunnen breken zal je het meermaals heen en weer moeten kunnen buigen.

• Topic Starter Topic Starter
Net met een slin spuitje geinjecteerd, ik doe het met backloaden. Heel gemakkelijk.
1ml in quad en 1 ml in schouder. Geen problemen.

Alleen tricep gaat moeilijk lukken aangezien je dan niet zon goed oog hebt op het aspireren.
Ik heb maar heel weinig ruimte daarvoor. Gewoon in pecs/biceps/quads/kuiten/schouders/traps dan maar.
Plaats genoeg !

---------- Post added at 10:15 ---------- Previous post was at 09:20 ----------

Abreken kan het NIET. Ik heb al meermaals mijnvingers opengehaald omdat ik het dopje er scheef opzette. Hierdoor prikte de naals door de harde plastic heen , die dingen buigen gewoon net zoals ijzer.
Om het te kunnen breken zal je het meermaals heen en weer moeten kunnen buigen.

Dat is al een geruststelling en met de diepte van de inject? Dieper in de spier is betere opname? Of zal dat onzin zijn?

Dat is al een geruststelling en met de diepte van de inject? Dieper in de spier is betere opname? Of zal dat onzin zijn?

Persoonlijk duw ik de naald wel goed door in de spier. Betere opname lijkt me onzin eerlijk gezegd.
Ik denk gewoon dat het in de zorg zo is dat ze standaard richtlijnen moeten volgen.
En aangezien er in de slin spuitjes maar 1ml past zal de richtlijn altijd zijn om een normale spuit+naald te gebruiken.

Ik durf me er eigenlijk niet zo goed over uitspreken. :p

---------- Post added at 10:30 ---------- Previous post was at 10:29 ----------

Dieper is opzich wel beter, daarom zet je ook geen 4 ml ondiep, 1 ml heeft ruimte zat om weg te komen imo.

Ja klopt , als je 4 ml injecteert wil je niet vlak onder je subq laag zitten.

Persoonlijk duw ik de naald wel goed door in de spier. Betere opname lijkt me onzin eerlijk gezegd.
Ik denk gewoon dat het in de zorg zo is dat ze standaard richtlijnen moeten volgen.
En aangezien er in de slin spuitjes maar 1ml past zal de richtlijn altijd zijn om een normale spuit+naald te gebruiken.

Ik durf me er eigenlijk niet zo goed over uitspreken. :p

---------- Post added at 10:30 ---------- Previous post was at 10:29 ----------

Ja klopt , als je 4 ml injecteert wil je niet vlak onder je subq laag zitten.

Dat lijkt mij ook, een bult zal alleen ontstaan als de olie nergens heen kan toch? 1 ml rustig geinjecteerd kan echt wel wegtrekken ook al zet je niet heel diep in de spier..

Ik kan mij moeilijk inbeelden dat testosteron enanthaat van een HG merk door een slinnaaldje gaat. Mijn ervaring was toch dat die olie altijd dikker was dan de UG merken. Enkel al om het product op te zuigen, moest ik al dikkere naalden gebruiken. Heeft er iemand dit ook al met HG producten gedaan?
Dat testenanthaat door TRT dokter in Amerika in kleine hoeveelheden subcutaan wordt gezet. (50 mg om de drie dagen ipv 250 mg om de 14 dagen.) heb ik hier al geschreven drie jaren geleden. Ik herinner mij nog dat niemand mij toen geloofde.:D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik kan mij moeilijk inbeelden dat testosteron enanthaat van een HG merk door een slinnaaldje gaat. Mijn ervaring was toch dat die olie altijd dikker was dan de UG merken. Enkel al om het product op te zuigen, moest ik al dikkere naalden gebruiken. Heeft er iemand dit ook al met HG producten gedaan?

Ik niet was ug idd.

Ik gebruik ook gewoon ug hoor, die olie is echt niet zo dik. Gaat er prima door.

Vind dit toch wel interessant, zit er aan te denken om elke dag 0,5ml tren ace in me buikvet te injecteren.
Wie heeft daar verder nog ervaring mee ? en word het even snel opgenomen ?

Vind dit toch wel interessant, zit er aan te denken om elke dag 0,5ml tren ace in me buikvet te injecteren.
Wie heeft daar verder nog ervaring mee ? en word het even snel opgenomen ?

Ik zou dan toch gewoon voor je biceps/schouder/quad gaan hoor. Is toch veel gezelliger ? haha.

haha, vond in buikvet wel makkelijk maar vraag me af of dat met een korte esther kan.
ga toch is de proef op de som nemen en binnekort is biceps/triceps proberen lijkt me nog best lastig alleen.

haha, vond in buikvet wel makkelijk maar vraag me af of dat met een korte esther kan.
ga toch is de proef op de som nemen en binnekort is biceps/triceps proberen lijkt me nog best lastig alleen.
Triceps is inderdaad lastig , biceps helemaal niet.
Ik hou zelf wel mijn arm gebogen zodat je biceps mooi bol staat. Uiteraard wel niet aanspannen.
Schuin langs boven erin prikken. (binnekant). Makkelijk en biceps is een van de plaatsen die helemaal pijnloos is op het gebied van prikken.

Nog even een vraag voor de zekerheid, stel je zou 500mg test e verdelen over 2x zetten in de week. Zou je dus iedere keer 1 ml makkelijk met een slin spuitje kunnen zetten zonder enige nadelen. In quad zetten heb ik het over.

Terug
Naar boven