Speedo88
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 55
- Lengte
- 1m77
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou als je er niet zeker van bent dat je in de spier zit, je beter de biceps kan pakken of schouders.
Nog even een vraag voor de zekerheid, stel je zou 500mg test e verdelen over 2x zetten in de week. Zou je dus iedere keer 1 ml makkelijk met een slin spuitje kunnen zetten zonder enige nadelen. In quad zetten heb ik het over.
Nog even een vraag voor de zekerheid, stel je zou 500mg test e verdelen over 2x zetten in de week. Zou je dus iedere keer 1 ml makkelijk met een slin spuitje kunnen zetten zonder enige nadelen. In quad zetten heb ik het over.

Zou het sowieso verdelen over 2x 250mg. En ja dat klopt![]()
ja zo bedoelde ik het ook, dus bijv maandag 1ml/250mg en donderdag 1ml/250mg

Dit zou ik sowieso doen ongeacht het gebruik van een slinspuitje![]()
ja eerste instantie wel maar met toch wel wat angst voor inject is 1x 500mg ook wel makkelijk. Maar in eerste instantie wil ik idd 2x 250mg proberen
Ik deed 2x per week HCG met slinspuitjes en 1x per week test/tren met gewone 0.8*40mm. Ik vond de slinspuitjes veel makkelijker en aangenamer. Ook is het minder choquerend om zo'n klein naaldje te zien t.o.v. zo'n grote.

ja wie weet vind ik het niks voorstellen en knal ik er gewoon de grotere spuit in, maar als het kan probeer ik liever de slin.![]()

maar heb besloten toch een inject kuur te gaan volgen binnenkortsubQ injectie is ook wel chill, kan er alleen niet veel over vinden, de een zegt de afgifte is langzamer maar niemand weet hoeveel langzamer.
nog nietmaar heb besloten toch een inject kuur te gaan volgen binnenkort

Maar staat wel op de planning? Je kan me logje doorlezen, ik zweette me ook kapot maar trust me het is echt niks. De naald is zo scherp dat je er niets van voelt![]()
subQ injectie is ook wel chill, kan er alleen niet veel over vinden, de een zegt de afgifte is langzamer maar niemand weet hoeveel langzamer.
Korte esters of suspension (zoas test suspension, propionaat, tren acetaat en winstrol) is niet aan te raden. Kan vrij pijnlijk worden.
Wat interessants hierover. http://forums.steroid.com/education...on-pain-why-happens-how-prevent-how-cure.html
Lange esters is geen probleem, volledig pijnloos. 0,5ml per injectiespot max lijkt goed te gaan. Maar 1ml per is nog perfect te doen.
Ben nog aan het nazien ivm afgifte. Alvast een mooie studie hieronder met testosteron enanthaat.
Subcutaneous administration of testosterone (enanthate): a pilot study (pdf)
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j...IXL0zcuzAAa3GeE4yuW8GcQ&bvm=bv.58187178,d.d2k
. Welke naalddikte/lengte is hier voor aan te raden? Ik heb geen zin om terug die 0.8*40 te nemen, die vind ik niet prettig
.Dus geen test-p met een slinspuitje. Welke naalddikte/lengte is hier voor aan te raden? Ik heb geen zin om terug die 0.8*40 te nemen, die vind ik niet prettig
.