Speedo88
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 55
- Lengte
- 1m77
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) en de naald zat er niet meer op z'n diepst in.Kan me nauwelijks voorstellen dat een slinspuit in je bovenbeen diep genoeg gaat.
Zat een keer niet op te letten (tv kijken tijdens het spuut'n) en de naald zat er niet meer op z'n diepst in.
Nahnahnah, dat heb ik geweten qua PIP, terwijl benen toch vrij lean zijn.
Tegenwoordig zie ik na het zetten de afdruk van dat witte bolletje (begin vd naald) in me bovenbeen gedrukt staan, en heb ik zeker te weten diep genoeg gezet.
--edit--
Maar zie genoeg mensen in dit topic die het zonder problemen doen, dus het zal toch wel gaan dan...
..
---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:25 ----------
interessant maar hoe doe je dat dan als je 6 ml moet injecteren om de 2 dagen?
Hoeveel slin spuitjes heb je dan nodig,hoeveel gaat er maximum in 1 spuitje ?
---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:36 ----------
volgens mij ook, dat je dan niet diep genoeg kan injecteren en er een deel vloeistof verloren gaat of het zal een stuk langer duren voor het inkickt.
Persoonlijk doe ik geen olie subcutaan zetten, geen idee waarom maar heb daar geen goed gevoel bij.
@Ment0s
ik heb van elk 20ML......2ML per week dus 10 wk
dus de susto 2 x per week 1 ML zetten 600MG
en de Deca 1 x per week 2ML 400MG