MuscleMeat

Injecteren aas met slinspuitje

Luer lock is dat schroefsysteem, gebruik zelf alleen nog maar deze
Vroeger had ik spuiten waar je de naald zegmaar overheen schuift.
Ik heb dat geintje 2x meegemaakt met gewone 0,8x40 dat de spuit eraf knalde door de druk,sta je dan met je spuit in je hand en naald in je reet

Mijn slin spuitjes zijn gewoon met een vaste naald. Ik prik er ook makkelijk 10x mee door men huid. Als het niet meer is. Uiteraard wel altijd ontsmetten.

Die 0.8x40 schroef ik echt Heel hard vast zodat die niet kan lossen. Altijd al zo gedaan omdat ik schrik had voor hetgeen wat jij hebt voorgehad :D

Ik heb ze met een Luer lock, van die dingen die je eraf kunt halen ( slinspuitjes dus ) en had gelukkig geen last dat ie eraf knalde :p

Die schroef je er inderdaad op en kans is klein dan. Maar je hebt er ook die je erover schuift.

29G heeft een dikte van 0,33mm en is net de dun voor bepaalde spieren. Dus iets lager als 29G is aan te raden voor borst bv. 30G heeft een dikte van 0,30mm en is al zeker te dun.

29G is wel goed voor meeste spiergroepen en al zeker voor subcutaan, lager zou ik niet gaan. Voor borst 28G max.

Trouwens gezien de olie voor druk kan zorgen kan je het beste een spuit uit 1 geheel gebruiken. Dus de naald vast op de spuit (kan er anders af gaan tijdens injecteren).

Ik kan op Dax alleen 0.33 (29G) vinden.

Waar besteld jij ze?

Ik kan op Dax alleen 0.33 (29G) vinden.

Waar besteld jij ze?

Die zijn gewoon goed hoor, Ik gebruik deze ook. Voordien altijd voor onder andere borst/bicep/tricep/lats en nu ook gewoon in mijn schouder en quads. Nooit problemen mee gehad !

Die zijn gewoon goed hoor, Ik gebruik deze ook. Voordien altijd voor onder andere borst/bicep/tricep/lats en nu ook gewoon in mijn schouder en quads. Nooit problemen mee gehad !

29G is inderdaad het beste voor de meesten. Zou deze ook gewoon standaard gebruiken voor IM en Subq.

Alleen bij sommigen kan dit net te dun zijn voor in de borst bv. Maar best eerst 29G proberen.

Laatst bewerkt:
Mooi zo, maakt het weer simpel.

Test p bevat 100mg/ml meestal. Dat is net teveel. Maar het zou kunnen als je het opwarmd. Ik raad het wel niet aan.

Insulinespuitjes 29Gx 12,7mm van 0,5ml zijn beste hiervoor. Duurt wel een minuutje vooraleer de olie in je spuitje zit, maar injecteren gaat vrij vlot.

Optrekken kan toch gewoon met grote(re) naald? Of duurt het ook even vooraleer je olie geinjecteerd is?

Optrekken kan toch gewoon met grote(re) naald? Of duurt het ook even vooraleer je olie geinjecteerd is?

Kan, maar zou het gewoon met een slin spuit doen. Zo verlies je trouwens ook vrijwel niets van je olie. Je injecteerd tot de laatste ml erin. Terwijl bij grotere spuitern er nog wel eens wat durft achter blijven.

Kan, maar zou het gewoon met een slin spuit doen. Zo verlies je trouwens ook vrijwel niets van je olie. Je injecteerd tot de laatste ml erin. Terwijl bij grotere spuitern er nog wel eens wat durft achter blijven.

Daar heb je zeker een punt. Bedankt voor je antwoord!

Spuit je met slin in je quad en biceps op dezelfde plek als aangegeven op spotinjections?
Of kies je (vooral voor je quad) toch een andere plek uit

Spuit je met slin in je quad en biceps op dezelfde plek als aangegeven op spotinjections?
Of kies je (vooral voor je quad) toch een andere plek uit

Quad alleen als je heel droog staat lijkt mij, ik weet zeker dat die slin naald bij mij niet over komt.

Quad alleen als je heel droog staat lijkt mij, ik weet zeker dat die slin naald bij mij niet over komt.

Hangt van de lengte van de slin naald en je vet % af inderdaad. Ik zit met 12,7 (dus zeker nodig voor IM) lengte er al door. Maar dan injecteer je gewoon hoek van 45 graden voor subq. Die van 8mm kan gewoon recht erin.

Ik sta niet heel droog hoor jongens , het is heel makkelijk .. strek je been en gewoon voelen waar je spier er het beste "hardste" doorkomt. daar gewoon in prikken. ik gebruik 12.7 mm ;). Uiteraard wel niet aanspannen wanneer je gaat prikken he.

Terug
Naar boven