AndroidHealthClinic

Injecteren aas met slinspuitje

29G is inderdaad het beste voor de meesten. Zou deze ook gewoon standaard gebruiken voor IM en Subq.

Alleen bij sommigen kan dit net te dun zijn voor in de borst bv.Maar best eerst 29G proberen.

En waaraan zou je merken dat de naald te klein is dan?

Iemand al geprobeerd Subq te injecteren? Er zijn gevallen bekend van onderhuidse verhardingen (mogelijk de olie, met actieve stof spijtig genoeg ook, ingekapseld).

Kan verschillen afhankelijk welke olie het bevat, vet% en bewaarmiddelen.

Ook een mogelijke verklaring waarom sommigen dit krijgen bij intramusculaire injecties. Waarschijnlijk niet diep genoeg (bil meestal) en dus onderhuids ipv in de spier. Alhoewel dit ook zou kunnen gebeuren in de spier.

Vraag is waarom het juist gebeurd dan. Ben er benieuwd naar.

Iemand heeft test prop en tren ace subq al geprobeerd trouwens en ging heel goed. (heeft deze opgewarmd).

Laatst bewerkt:
Iemand al geprobeerd Subq te injecteren? Er zijn gevallen bekend van onderhuidse verhardingen (mogelijk de olie, met actieve stof spijtig genoeg ook, ingekapseld).

Kan verschillen afhankelijk welke olie het bevat, vet% en bewaarmiddelen.

Ook een mogelijke verklaring waarom sommigen dit krijgen bij intramusculaire injecties. Waarschijnlijk niet diep genoeg (bil meestal) en dus onderhuids ipv in de spier. Alhoewel dit ook zou kunnen gebeuren in de spier.

Vraag is waarom het juist gebeurd dan. Ben er benieuwd naar.

Iemand heeft test prop en tren ace subq al geprobeerd trouwens en ging heel goed. (heeft deze opgewarmd).

onderhoud injecties gaan gewoon niet goed gepaard met olie. Ook de grootte van de depots (volume die kwijt wilt) zijn niet geschikt voor onderhuidse injecties. Blijft niet goed bij elkaar, je zet iets ergens tussen in eigenlijk niet midden in. Normaal gesproken zet je middelen op water basis onderhuids, dat trekt bijna meteen wel weg. Olie blijft veel langer zitten en dat brengt ongunstige effecten met zich mee als irritatie, zwelling, mogelijk onsteking of allergie. Wordt ook moeilijker opgenomen. Is gewoon heel ander soort type weefsel met bijna geen bloedvaten om heen vergelijken met IM.

Snap niet eens waarom mensen dit willen. En dan wordt er ook gerept van is handig voor hrt ofzo? Als je hrt wilt dan laad je 2x met test undecanoate en daarna 1x per maand een shot, das pas handig.

Tren a kun je gewoon met een slin spuit optrekken? Het zal waarschijnlijk een stuk langer duren? De vial 5 min in je handen houden zal waarschijnlijk versoepelen. Nogmaals deze vraag omdat ik verschillende posts lees waarin mensen beweren dat het niet gaat en anderen weer wel.

• Topic Starter Topic Starter
Tren a kun je gewoon met een slin spuit optrekken? Het zal waarschijnlijk een stuk langer duren? De vial 5 min in je handen houden zal waarschijnlijk versoepelen. Nogmaals deze vraag omdat ik verschillende posts lees waarin mensen beweren dat het niet gaat en anderen weer wel.

Ja gaat prima ik doe het nu ruim een week dagelijks. Eerst warmde ik idd poosje op in de hand maar had ik op een gegeven moment geen zin in en vullen gaat nagenoeg net zo snel. Het duurt wat langer als normaal, ik denk dat ik in een minuutje of 2-3 een halve ml optrek.

Klinkt goed! Ik ben geen grote fan van dagelijks prikken maar met een slin spuit zal het een stuk aangenamer zijn.

onderhoud injecties gaan gewoon niet goed gepaard met olie. Ook de grootte van de depots (volume die kwijt wilt) zijn niet geschikt voor onderhuidse injecties. Blijft niet goed bij elkaar, je zet iets ergens tussen in eigenlijk niet midden in. Normaal gesproken zet je middelen op water basis onderhuids, dat trekt bijna meteen wel weg. Olie blijft veel langer zitten en dat brengt ongunstige effecten met zich mee als irritatie, zwelling, mogelijk onsteking of allergie. Wordt ook moeilijker opgenomen. Is gewoon heel ander soort type weefsel met bijna geen bloedvaten om heen vergelijken met IM.

Snap niet eens waarom mensen dit willen. En dan wordt er ook gerept van is handig voor hrt ofzo? Als je hrt wilt dan laad je 2x met test undecanoate en daarna 1x per maand een shot, das pas handig.

Onderhuids wordt wel goed opgenomen. En zoveel langer blijft de olie niet zitten. Kans op onstekingen is ook even groot als in de spier (als je goed ontsmet zeer klein). Allergische reactie op de stoffen kan ook overal.

Wat wel klopt is dat er een beperkte hoeveelheid is dat je kan injecteren. En er is een grotere kans op inkapseling van de olie. Maar als de hoeveelheid niet te groot is (TRT) en er is geen inkapseling van de olie bij een persoon (kan van oplosmiddelen en soort olie ook afhangen) is er geen probleem.

Ug labs gebruiken veel druivenpitolie en hg arachideolie meestal. Concentratie bewaarmiddelen verschilt ook. Misschien dat er een verschil in reactie kan zijn door het lichaam bij subq injectie.

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

Ja gaat prima ik doe het nu ruim een week dagelijks. Eerst warmde ik idd poosje op in de hand maar had ik op een gegeven moment geen zin in en vullen gaat nagenoeg net zo snel. Het duurt wat langer als normaal, ik denk dat ik in een minuutje of 2-3 een halve ml optrek.

Heb het ook getest en opwarmen is niet echt nodig. Vrijwel geen verschil in het optrekken en injecteren.

Ook 2 min voor halve ml en injecteren 15 sec.

Laatst bewerkt:
Kuiten lijkt me ook een makkelijke spot om te injecten met een slinpin, ervaringen?

Kuiten schijnt aardig pip te kunnen veroorzaken.
Is jullie slin nog scherp na t optrekken uit de vial?

@tremendes

Jou lichaam had ook best moeite met T prop toch? Ging die pijn na meerdere injects weg, en wat vindt je de beste spot met een slin

Kuiten schijnt aardig pip te kunnen veroorzaken.
Is jullie slin nog scherp na t optrekken uit de vial?

Niet echt, is regelmatig toch wel wat kracht zetten. Heb er maandag gewoon een nieuw naaldje opgezet omdat ik niet helemaal door de huid heen kwam, deed zeer als een malle :P

jup , als je slin bot is voel je dat echt wel ! ik kan meestal makkelijk 10/15x prikken. Ik prik wel nooit door een vial enkel door men huid.

---------- Post added at 12:21 ---------- Previous post was at 12:20 ----------

Pip krijg je daar omdat je kuit ook meestal heel de dag in beweging is als je stapt. Je kuit stretcht en flexed constant als je stapt.

@tremendes

Jou lichaam had ook best moeite met T prop toch? Ging die pijn na meerdere injects weg, en wat vindt je de beste spot met een slin

Heb nog nooit test prop gehad. Nu de tren ace is mijn eerste ervaring met korte ester.

Tot nu toe bevalt schouder en bovenbeen mij het beste. Ik heb pas 1x in de biceps gedaan dus misschien was dat vergin muscle maar die vond ik vervelend, ze zijn wel binnenkort weer aan de beurt dus misschien dat het dan beter is.

Misschien een domme vraag, maar aangezien ik in mijn volgende kuur Test P en Tren A ED ga zetten vroeg ik me af ik deze ook gewoon kan mengen in een insulinespuit van 1 ml en dan IM injecten? Of is het dan toch aangeraden om spuiten van 0,5 ml te gebruiken en niet te mengen (waardoor er dus wel 2 injecties per dag gezet moeten worden)?

Hebben alle insulinespuiten van daxtrio trouwens een verdeling van 0,1 ml (dus zowel deze van 0,5 ml als 1 ml)?

Niet geheel OT, maar verder vroeg ik me af welke verdunning jullie aanraden voor HCG indien er 500IU per keer gezet wordt. 500IU in 0,1 ml/0,25/0,5 ml?

Alvast bedankt!

Kunnen gewoon in 1 spuit samen als je met 1ml je dagelijkse dosis haalt(mits beide oliebasis)
Slin spuitjes hebben geen ml verdeling maar units(ui) die verhouding verschilt per vloeistof, een ml is dan vullen tot t laatste streepje

Wat hij zegt. Ik hanteer 1ml bac water per 1000iu hcg. Dus 500iu/0,5ml maar hcg kun je het beste 2 keer per week pakken dus 250iu/0,25ml. Een kwart is makkelijk af te lezen en vind de hoeveelheid vloeistof goed.

Bedankt voor de info!

Wat hij zegt. Ik hanteer 1ml bac water per 1000iu hcg. Dus 500iu/0,5ml maar hcg kun je het beste 2 keer per week pakken dus 250iu/0,25ml. Een kwart is makkelijk af te lezen en vind de hoeveelheid vloeistof goed.

Was ik ook van plan. Big Cat raadt in zijn topic duidelijk aan 2x500IU pw te doen, vandaar.

Terug
Naar boven