- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Je weet dat je ze gewoon via praxisdienst.nl en daxtrio.nl kan kopen he?Tnx voor je antwoord! En ja het klopt mijn leverancier kan lastig aan een grotere hoeveelheid naalden komen gezien ik eod wil gaan prikken voor 12 weken zit ik dan al snel aan de 60 naalden bij 2x wisselen per inject. Maar wat zou volgens jou het "infectie gevaar" zijn dan? Ik doe alles met rubberen handschoenen, gebruik alcohol en laat het door een ander zetten. Lijkt mij vrij weinig wat mis kan gaan maar misschien heb ik het wel fout, het is voor mij namelijk ook de eerste keer.
Kan in principe ook vrij weinig fout gaan. Het is gewoon risicobeperking. De kans dat je een infectie op loopt is al niet zo groot. Denk dat je eerder aan vervuilde gear moet denken dan. Maar als het niet anders kan zal je niet de eerst volgende keer met een gigantisch abces zitten.
Het schijnt dat ze tegenwoordig in de zorg de huid niet eens meer ontsmetten ivm doden van bacteriën op de huid die helpen beschermen tegen infectie. Hoe accuraat dat is weet ik verder niet. Ontsmetten doen ze immers al jaren dus ik blijf er dan ook maar bij.