Fitness Seller

Injecteren in benen

Irenedagenn

Novice
Waardering
0
Lengte
1m55
Massa
55kg
Vetpercentage
19%
Ik ben sindskort bezig met primo only op 400mg. Deze wordt geïnjecteerd in de billen. Kan ik met dezelfde naalden (groene dop 40mm) ook in de benen injecteren?

Thx

Doe ik zelf wel, maar niet helemaal erin. Doe ze ongeveer tot de helft erin.

ik vind zelf de billen een stuk beter dan de benen.
Met de benen had ik direct prijs haha

Hangt een beetje van de dikte van je benen af maar gaat wel.
In de zijkant van je quads zou ik hem niet helemaal erin ploffen, vanboven ging het bij mij wel perfect.

Ik heb daar geen verstand van maar let wel op dat je niks geks raakt lijkt me zo

jij post ook echt in elk topic wat je voorbij ziet komen he

• Topic Starter Topic Starter
Gedaan zoals langeman het zei!

Thx allen :)

vrouw op primo. Wil je fotos door je kuur posten. Ben erg benieuwd naar de resultaat. Is vrij schaars, progressie fotos van vrouwen tijdens een kuur :p

Zou zelf de bauwe nemen is iets comfortabeler om erin te jappen.

vrouw op primo. Wil je fotos door je kuur posten. Ben erg benieuwd naar de resultaat. Is vrij schaars, progressie fotos van vrouwen tijdens een kuur :p

Ben ook wel geintereseerd in een logje met fotos. Het zou echt een aanwinst zijn voor dit forum.

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 16:05 ----------

Zou zelf de bauwe nemen is iets comfortabeler om erin te jappen.

True, maar moet je echt hard en lang drukken met primo. Is vaak erg dik spul heb ik gemerkt.

Billen is veel veiliger en ook vrij makkelijk als je weet hoe. Denk zelf dat het onhandig vinden het punt is bij velen die in benen injecteren.

Ik gebruik altijd een grote spiegel (ff wenen aan werken in spiegelbeeld) In rechterbil prik ik met rechts (heel langzaam erin duwen, niet darten) dan achterlangs met links overpakken en met rechts de zuiger iets optrekken om te aspireren. Daarna goed fixeren met links. Achterlangs dus want zo zie je wat je doet in de spiegel en heb je ruimte vrij om de spuit in te drukken met rechts. Linkerbil natuurlijk andersom. Altijd wisselen van bil dus ene keer links volgende keer rechts. En in rechter buiten kwadrant van de bil, neem aan dat je dat wel weet.

Ik heb met injecteren in benen 2x pech gehad en een zenuw geraakt. Vooral als ik middenop in mijn bovenbeen zet en nog erger iets aan de binnenzijde gaat het altijd fout. altijd een zenuw. Iets aan buitenzijde van bovenbeen is beter.

Als je maar een halve naald erin duwt omdat je niet dieper wil moet je extra opletten dat je na aspireren goed fixeert. Als de naald dan dieper zakt dan kan je alsnog een bloedvat raken en je AAS intraveneus injecteren wat je dus niet wil. Als veiligheid vind ik het altijd fijn om echt tot de dop in mijn huid te gaan want weet dan zeker dat het niet dieper gaat. Maar het kan wel een halve naald als je goed oplet.

Gaat perfect en ik steek hem ook helemaal in, nooit problemen...

• Topic Starter Topic Starter
Foto's komen gegarandeerd. Ik heb samen met de eigenaar een beginfoto gemaakt. over aantal weken maken we er weer een paar. Vervolgens zet ik het op DBB :)

leuk :)

Ik ben sindskort bezig met primo only op 400mg. Deze wordt geïnjecteerd in de billen. Kan ik met dezelfde naalden (groene dop 40mm) ook in de benen injecteren?

Thx

Ik zou de blauwe nemen, die glijd er makkelijker in en je hebt minder last naderhand.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven