MuscleMeat

Injecteren in bovenarm

warrior27

Novice
Waardering
0
Nu wil ik weer een kuurrtje doen van test ent 10 weken lang 1X in de week 2ml en de eerste 4 weken dianabol 30 mg per dag.
Voorheen was het in me bil maar wil het nu zelf doen.
Ik had gedacht aan me boven arm maar maakt het nog uit in welke arm ivm de aders etc?[niet in tricep of bicep]
en voorheen had ik 0.8X40mm maar nu pak ik hem kleiner nm.0.6X25mm

Ik zou hem gewoon in je quads zetten, deze spier is groter, minder aders en heeft een betere doorbloeding dan je bovenarm. Dit garandeerd dan ook een betere opname. Je kunt hem makkelijk zelf zonder problemen zetten.

Maar dit is mijn persoonlijke mening, ieder z'n ding natuurlijk.

Ik zou dan lekker in je schouderkop zetten.
Een naaldje van 0.7*32 erop en gaan met die banaan :)

vraag van een noob...

Ik zou dan bang zijn dat ik me bot raak ofzo??

hoe diep moet je dan gaan voordat het zover is?

Kan wel in je biceps, heb ik ook gedaan met sustanon.
De eerste keer is wel ****ing pijnlijk, hou daar rekening mee.

@chunky
gewoon helemaal er in rammen;)

schouder en tricep is goed te doen hoor :zuip:

Heb je zo`n dikke reet dat je er zelf niet bij kan dan?
Je kan jezelf toch gewoon in je reet prikken, geen probleem.

En als je bang bent dat je in je bot prikt of zoiets dergelijks gebruik dan een 1ml insulinespuit, kan je in elke arm 1ml zetten. Dit kan natuurlijk wel maar dan moet je niet teveel vet hebben.

schouders vind ik zelf lastig om te doen. moet je hem goed in de achterkant vd middelste schouderkop kletsen. deed eens meer richting voorkant, kreeg ik bekannt een lamme arm voor enkele dagen. benen zijn zelf erg makkelijk. kan je lekker zitte, rustig aspir, en langzaam afdrukken. verder zijn sidespotinjects best lastig hoewel schouders/tri/bi/borst ed allemaal mogelijk is....
borst vind ik wel freaky...wel maf...spuit in je tietjes

ik zet hem altijd in me schouder met 05x16mm gaat goed nergens last van:cool:

triceps gaat goed (wel kleine hoeveelheid)
schouder ging ook goed, enkel zo'n lastig gevoel nadien (mss te snel gedaan?)

btw het was wel B12 nog geen aas

Ik zou hem in een grote spiergroep zetten ivm een betere/snellere/optimale verdeling van het stof. Grote spiergroepen hebben veel meer spierweefselverbinding. Daar moet je je profijt mee uithalen.

Ik adviseer injecties met middelen op oliebasis daarom ook niet in kleine spiergroepen.

Doe het gewoon in je bovenbeen cq quads. Dan kun je kiezen uit 0,6x25mm / 0,7x30/32mm

bovenbeen is echt aan te raden

ik ben sinds maandag ook begonne met mijn eerste kuurtje en zet ze in mijn bovenbeen weinig pijn en last wel de tijd nemen om in te spuiten ( ik zet 500mg testo ent en doe er zo een 3 min over en goed namasseren )

Zit je 3min in je been met de spuit?? Dat is wel lang hoor. Te lang er in zitten is ook niet goed.

Kan gerust sneller.

Lijkt mij ook aan de lange kant alleen volgens mij maakt het geen **** uit of je het nou in een grote of kleine spiergroep zet.

Denk dat de werking er nie anders om zal zijn

Bij mij duurt t zo denk ik 5seconden om 2ml te injecteren en heb nooit last, hoef zelf niet te masseren..

Ik zou hem in een grote spiergroep zetten ivm een betere/snellere/optimale verdeling van het stof. Grote spiergroepen hebben veel meer spierweefselverbinding. Daar moet je je profijt mee uithalen.

Ik adviseer injecties met middelen op oliebasis daarom ook niet in kleine spiergroepen.

Doe het gewoon in je bovenbeen cq quads. Dan kun je kiezen uit 0,6x25mm / 0,7x30/32mm

ja klopt volgens mij ook !

Terug
Naar boven