AndroidHealthClinic

Injecteren in de dijbeenspier

straight up

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m73
Massa
84kg
Vetpercentage
6%
Hallo, Bbs!

Ik ga mijn volgende kuur injecteren in de dijbeenspier.

Maar nu is mijn vraag: ik heb op mijn linker dijbeen een litteken enkele hechtingen.
Kan dit kwaad als ik daar rond injecteer? Ik veronderstel van niet, maar toch maar voor alle zekerheid even na vragen.

En welke injectie naald gebruik ik best ik veronderstel 0,8mm 40mm? Of lukt dit ook met 0,6 25mm? Maar dan maak ik kans dat ik nog in een vet laagje zit waarschijnlijk? de 40mm zal iets dieper de spier ingaan, maar lijkt me zo lang voor in de dijbeenspier :o

Laatst bewerkt:
ja kan is gewoon je huid. Je zou zelfs door je litteken kunnen prikken, alleen zou ik dat niet doen omdat de litteken vorming wel eens erger zou kunnen worden.

0.8x40 is goed.
0.7x30 kan ook wel mits je geen vette varken bent en ook niet van plan vent 4-5ml in een keer te zetten.

0.6x25 zou een keer kunnen voor je schouders maar benen/billen moet je niet mee doen

ja kan is gewoon je huid. Je zou zelfs door je litteken kunnen prikken, alleen zou ik dat niet doen omdat de litteken vorming wel eens erger zou kunnen worden.

0.8x40 is goed.
0.7x30 kan ook wel mits je geen vette varken bent en ook niet van plan vent 4-5ml in een keer te zetten.

0.6x25 zou een keer kunnen voor je schouders maar benen/billen moet je niet mee doen

met koekie eens

• Topic Starter Topic Starter
Kan ik best 0,8mm 40mm nemen aangezien ik dacht 6ml per keer te injecteren.

Wat ik vanplan ben:

week 1- 10 500mg test E pw
week 1- 10 400mg mast E pw
week 1- 10 400mg tren E pw
week 1- 6 40mg winstrol ed

week 10- 14 150mg test P eod
week 10- 14 150mg mast P eod
week 10- 14 150mg tren A eod

week 16- 18 1 tab arofixen ed

Ik dacht die test E, mast E en tren E samen te doen in 1 spuit is 6ml.

Kan ik hiervoor een 10ml spuit gebruiken of toch beter opteren voor 5ml daar gaat normaal juist 6ml in maar is wat ingewikkeld vind ik :).

Wat zoude jullie doen??

nakuur langer! 4a5 weken

ik trap alles in een 5 ml spuit, werkt perfect man

Gebruik zelf altijd 0.5x16mm (oranje) voor quads... kan prima als je daar weinig vet heb zitten.. anders idd wat langere gebruiken.

Ik heb alles altijd met blauwe gedaan maakt niet uit waar, of je moet meer dan 3 cm spek rand hebben en dat lijkt me niet dat je dat heb als je je kuur begint

Gebruik zelf altijd 0.5x16mm (oranje) voor quads... kan prima als je daar weinig vet heb zitten.. anders idd wat langere gebruiken.

Dit.
ik zou echt geen Groen gebruiken voor dijbenen, hoe groter de naald hoe maar scar-tissue. Voor Glutes gebruik ik blauw.
Zolang je geen zwaar in de bulk bent met 16% vp is groen niet nodig, IMHO.

Hallo, Bbs!

Ik ga mijn volgende kuur injecteren in de dijbeenspier.

Maar nu is mijn vraag: ik heb op mijn linker dijbeen een litteken enkele hechtingen.
Kan dit kwaad als ik daar rond injecteer? Ik veronderstel van niet, maar toch maar voor alle zekerheid even na vragen.

En welke injectie naald gebruik ik best ik veronderstel 0,8mm 40mm? Of lukt dit ook met 0,6 25mm? Maar dan maak ik kans dat ik nog in een vet laagje zit waarschijnlijk? de 40mm zal iets dieper de spier ingaan, maar lijkt me zo lang voor in de dijbeenspier :o

Gebruik je 1,2 x 40 om op te zuigen? :D

Dit.
ik zou echt geen Groen gebruiken voor dijbenen, hoe groter de naald hoe maar scar-tissue. Voor Glutes gebruik ik blauw.
Zolang je geen zwaar in de bulk bent met 16% vp is groen niet nodig, IMHO.

Dus 0,6 mm 25mm..

Ok kijk hier gaan we al meningen verdeeld :D.

Ook als je 6ml ineens wil zetten?

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 20:58 ----------

Gebruik je 1,2 x 40 om op te zuigen? :D

Meestal 0,8 mm 40mm?

dit is toch echt gek vind ik. dus je depot zit effectief 1cm diep in je spier terwijl 1ml injectie vloeistof een ruimte van 1 kubieke cm in neemt.

Dus 0,6 mm 25mm..

Ok kijk hier gaan we al meningen verdeeld :D.

Ook als je 6ml ineens wil zetten?

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 20:58 ----------

Meestal 0,8 mm 40mm?

Ik gebruik 0,8x40mm om in m'n gluteus maximus te zetten:D

En 1,2x40mm om op te trekken

Blauwe naald quads, altijd zo gedaan en nooit ergens last van.. soms voel je al als de naald erin zit dat het niks word, dan haal ik m eruit en zet ik m opnieuw.
ik zou geen 6ml in een keer zetten trouwens, loop je dagen krom

Laatst bewerkt:
dit is toch echt gek vind ik. dus je depot zit effectief 1cm diep in je spier terwijl 1ml injectie vloeistof een ruimte van 1 kubieke cm in neemt.

Dan lijkt me 16mm idd wat kort :D

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 21:11 ----------

Meningen verdeeld dus...

Ik zal zelf wat moeten uitmaken wat het aangenaamste is.

Maar misschien eerst toch maar proberen met 0,6 mm 25mm

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 21:12 ----------

Blauwe naald quads, altijd zo gedaan en nooit ergens last van.. soms voel je al als de naald erin zit dat het niks word, dan haal ik m eruit en zet ik m opnieuw.
ik zou geen 6ml in een keer zetten trouwens, loop je dagen krom

Ik heb me laten vertellen dat het geen probleem is..

Hoe zou jij het dan doen het verdelen over de week?

Ik zou het ook alleen maar doen omdat het toch niets uitmaakt meerdere keren te prikken

Laatst bewerkt:
wow wacht even wil je 6ml in je quads gaan zetten??

Damn dat zou ik nooit doen. Sowiezo eerst beginnen met 1 max 2 ML.
Het meeste wat ik ooit in quads zet is eigenlijk 2ml. 3ml moet ook wel lukken als je al flinke wheels hebt. zou dus 2x p week 3ml doen.

Het meeste wat ik ooit in quads zet is eigenlijk 2ml. 3ml moet ook wel lukken als je al flinke wheels hebt. zou dus 2x p week 3ml doen.

250mg test e
200 mast e
200 tren e

2x pw??

Injectie in de bilspier mag eventueel wel met 6ml?

Laatst bewerkt:

nou 5ml gaat prima en totaal geen last van pijn of krom lopen en ik heb geen goeie benen;) ik zet wel in de zijkant van me been

6ml is wel ietsie pietsie de goden verzoeken al zijn er mensen die er mee wegkomen ik zou voor 2x3 verdeelt over de week gaan. Ook ivm eventuele stabielere bloedwaardes

Terug
Naar boven