AndroidHealthClinic

Injecteren in de dijbeenspier

Ik heb ook altijd met de blauwe naald ( 0.6 x 25 ) gebruikt voor mijn been, werkt perfect.

Ik gebruik ook voor dijbeen gebruik ik 0.6 x 25 gaat perfect

• Topic Starter Topic Starter
Ok,
dan toch maar een proberen met 0,6 x 25mm.

Optrekken met 0,8 of 1mm veronderstel ik??

ja beter altijd grotere naald om op te trekken, ivm het rubber dat je door drukt wanneer je je gear optrekt, wanneer je dan prikt in je been of waar dan ook met een kleinere naald zal dat stukje nooit mee kunnen. Het is natuurlijk wat overdreven er zullen niet veel mensen zijn die dit probleem ooit tegen komen, maar ik zie het hetzelfde als met een alcohol doekje afdeppen, gewoon doen dus

• Topic Starter Topic Starter
ja beter altijd grotere naald om op te trekken, ivm het rubber dat je door drukt wanneer je je gear optrekt, wanneer je dan prikt in je been of waar dan ook met een kleinere naald zal dat stukje nooit mee kunnen. Het is natuurlijk wat overdreven er zullen niet veel mensen zijn die dit probleem ooit tegen komen, maar ik zie het hetzelfde als met een alcohol doekje afdeppen, gewoon doen dus

Dacht al wel zoiets.

Thnx voor de raad!

ter info,
0.5*16mm Schouder
0.5*25mm benen
0.8*40mm Glute

Zou het litteken zelf vermijden, alhoewel dat er ook aan ligt hoe oud het is. Ik heb ooit een meswond opgelopen over een tattoo heen waardoor die totaal verdoet was. Heb hem een paar jaar later later retouchen, waarbij ze dus over het litteken tattooeren en je ziet er nu niks meer van. Dijbeen is ook mijn fave spot voor injects met ,25 naald. Alhoewel 3 injects in 1 been wel de max is ( test, tren, hcg ).

Terug
Naar boven