XXL Nutrition

Geen bloed bij aspireren, wel bloeden na het uithalen van naald.

On topic, als je aspireert en je trekt zuurstof in de spuit is het good to go wat betreft injecteren. Bloed in de naald/spuit na het injecteren kan geen kwaad. Dit komt zeer waarschijnlijk omdat je een ader hebt gepenetreerd tijdens het inbrengen van de naald, en bij het verwijderen van de naald is er dan wat bloed in gekomen. Nogmaals, kan geen kwaad. Heeft iedereen weleens, ik althans wel.

Pfff wat een vraag. 4 x gekuurd en nooit wat bloed bijgekomen? Get a life. Leven bestaat niet uit geen bloed als je geprikt hebt. Maar misschien bloed je de volgende keer wel dood omdat er een beetje bloed uitkomt.

Zo gek is dat niet hoor, had laatst voor het eerst een ader geraakt, je schrikt toch wel ff als je al dat bloed ziet stromen :P

Zo gek is dat niet hoor, had laatst voor het eerst een ader geraakt, je schrikt toch wel ff als je al dat bloed ziet stromen :P

haha zette elke dag zelf nooit ader geraakt, wou ik het mijn vriendin toch maar een keer laten proberen trek ze de naald er uit gelijk beet:o ze was al bang voor naalden hahah. stroomde behoorlijk uit me glute :P

Ja dat klopt. Wellicht las ik het verkeerd. Dacht te lezen dat er een beetje bloed uit kwam. Tevens zit ik aan de tren a. Kortlontje haha zullen we maar zeggen :p

is niet erg als dat bloed eruit stroomt,is erger als je olie eruit loopt , zonde van de gear

Terug
Naar boven