Fitness Seller

Injectie

Bezoekers in dit topic

Ik had laast bij het aspireren ik kreeg een zieke shock in heel mijn lichaam. Dacht zelf dat ik door een zenuw ben gegaan. Kan dit kloppen? Had hierna ook zieke pip en deze duurde 1 week.
Klopt, daarom injecteer ik nooit meer in mijn quads. Ik had het namelijk bijna elke keer als ik daar injecteerde.
 
Klopt, daarom injecteer ik nooit meer in mijn quads. Ik had het namelijk bijna elke keer als ik daar injecteerde.
Ik ken jou zeggen dat ik zwz met elke injectie een slechte ervaring heb. Maar het hoord er bij denk ik. Altijd door een bloedvat heen of zenuw maakt niet uit waar ik prik zelfs in mijn bil.
 
Ik ken jou zeggen dat ik zwz met elke injectie een slechte ervaring heb. Maar het hoord er bij denk ik. Altijd door een bloedvat heen of zenuw maakt niet uit waar ik prik zelfs in mijn bil.
Niet per se. Ik heb er nooit last van als ik in mijn schouders of glutes injecteer.
 
Ik ken jou zeggen dat ik zwz met elke injectie een slechte ervaring heb. Maar het hoord er bij denk ik. Altijd door een bloedvat heen of zenuw maakt niet uit waar ik prik zelfs in mijn bil.
Glute had ik nooit ergens last van, waar prik je
 
Ik had laast bij het aspireren ik kreeg een zieke shock in heel mijn lichaam. Dacht zelf dat ik door een zenuw ben gegaan. Kan dit kloppen? Had hierna ook zieke pip en deze duurde 1 week.

ja klopt
 
Glute had ik nooit ergens last van, waar prik je
Momenteel in mijn quad omdat mijn broer telui is om te prikken. Maar vanaf woensdag pak ik glute er weer bij ivm 4x pw prikken.
 
Probeer ventroglutes.
 
Probeer ventroglutes.
Bij mij speelt ook mee dat ik de naald gewoon niet door mijn huid krijg. 2 weken terug hoorde ik een flinke pop toen ik door het eerste huidlaagje ging. Natuurlijk zat die daar dus weer vast en moest ik Met brute kracht de naald door douwe waarbij ik weer een pop hoorde. En toen pas ging het smooth. Ik denk eerlijk gezegd dat het aan mijn huid ligt. Heb dit ook pas gekregen na dat ik tren gebruikte.
 
Momenteel in mijn quad omdat mijn broer telui is om te prikken. Maar vanaf woensdag pak ik glute er weer bij ivm 4x pw prikken.
Kan je gewoon zelf

4FFA71E6-7D89-4120-83E6-5F97B2106BD8.png
 
Ik aspireer ook altijd maar eigenlijk geen idee waarom nog steeds... letterlijk nog niet één keer bloed opgetrokken.

Verder ook nergens last van en de enige plek die altijd bloed is linker glute, rest nooit.. apart.
 
Ik aspireer ook altijd maar eigenlijk geen idee waarom nog steeds... letterlijk nog niet één keer bloed opgetrokken.

Verder ook nergens last van en de enige plek die altijd bloed is linker glute, rest nooit.. apart.
Voelt niet lekker om niet te aspireren met tren.
 
Back
Naar boven