MuscleMeat

injectiespuiten op recept?? wtf!

• Topic Starter Topic Starter
Apothekers tuig is het :)

morgen avond kan wel, moet je me even appen

zijn wel beetje vreemde naalden maar is gewoon 08x40

2ld7og8.jpg

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------

paarse kun je er af breken haha

Dat zijn toch gewoon veiligheidsnaalden? Maar niks mis mee inderdaad :)

over 2weken nog 15spuiten gaan halen bij de apotheek
(belgie)

Zeg gewoon dat het voor een project is of iets dergelijks :o

Ik kreeg gewoon doos optrek, doos in been en doos 2.5 ml spuitjes mee, hoefde niet eens voor te betalen :roflol: Al is dat misschien omdat mijn ma in t zelfde gebouw werkt.

Ga net naar de apotheker. Vraag 15 injectiespuiten.
Zegt ze, is alleen op doktersrecept. ...
Mag allang niet meer verkocht worden... k*tzoooi!
En heb geen zin om er 100 online te bestellen.
Iemand suggesties? ?
whaha ik had dat ook een keer
ik zei doei ik ga wel naar een andere apotheek:D

Snap niet waarom je niet gewoon bestelt. Kost bijna niks, je hebt het de volgende dag en je hebt gelijk een voorraad voor meerdere kuren.

Sommige mensen wonen nog thuis en gebruiken AAS ;)

Voor de volgend keer, bewaar wat spuitjes en injectienaalden en ga daarmee de volgende keer naar de apotheek en zeg het volgende: Ik heb 20 van deze spuitjes, en 40 van deze maat naalden nodig. Op deze manier lukt het altijd, wss omdat ze zien dat je het al in je bezit hebt en het dus al eerder ergens hebt gekocht en dan moeilijk nee kunnen zeggen.

Zonder "bewijs" bij de apotheek wat halen gaat tegenwoordig veel lastiger..

Voor de volgend keer, bewaar wat spuitjes en injectienaalden en ga daarmee de volgende keer naar de apotheek en zeg het volgende: Ik heb 20 van deze spuitjes, en 40 van deze maat naalden nodig. Op deze manier lukt het altijd, wss omdat ze zien dat je het al in je bezit hebt en het dus al eerder ergens hebt gekocht en dan moeilijk nee kunnen zeggen.

Werkt hier niet

Doe ik ook altijd met mijn lege test-e vials. Ze vragen me wel steeds waarom er een stier op staat.

Doe ik ook altijd met mijn lege test-e vials. Ze vragen me wel steeds waarom er een stier op staat.

:roflol: ik heb human grade van de apotheek maar krijg t ook niet zo maar opnieuw mee.

Vroeger had je tenminste papieren recept kon je van een 5 een 50 maken :sad:

Want jij haalt regelmatig spuiten met je 18 jaar?

OT, officieel gezien mag sinds een tijdje een apotheker idd geen injectiemateriaal meer mee geven zonder recept. Vraag me niet waarom, misschien het begin van een razzia tegen roids ofzo :p Snap ook niet zo goed waarom mensen liever 10 euro uitgeven voor 20 naalden/spuiten bij de apotheek ipv er 100 van elk te bestellen voor 't zelfde geld.

Haha zo grappig, dit mag in belgïe dan weer wel!
Je meot er maar aan uit kunnen... Wat een wereld :)

2 weken geleden gewoon bij een apotheek gehaald. Lul verhaal verzonnen dat ik b12 wilde injecteren, zonder problemen gewoon 40stuks meegekregen. Dus wat je apotheek slaat nergens op.

Terug
Naar boven