Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
morgen avond kan wel, moet je me even appen
zijn wel beetje vreemde naalden maar is gewoon 08x40
![]()
---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:10 ----------
paarse kun je er af breken haha

Dat zijn toch gewoon veiligheidsnaalden? Maar niks mis mee inderdaad![]()
whaha ik had dat ook een keerGa net naar de apotheker. Vraag 15 injectiespuiten.
Zegt ze, is alleen op doktersrecept. ...
Mag allang niet meer verkocht worden... k*tzoooi!
En heb geen zin om er 100 online te bestellen.
Iemand suggesties? ?

Schijt, naald is naald!
Zie je morgen!
---------- Toegevoegd om 16:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:42 ----------
Zuid limburg

Mag hopen dat hij niet meer thuis woont als 1985 zijn geboortejaar is.
was me niet eens opgevallen
Voor de volgend keer, bewaar wat spuitjes en injectienaalden en ga daarmee de volgende keer naar de apotheek en zeg het volgende: Ik heb 20 van deze spuitjes, en 40 van deze maat naalden nodig. Op deze manier lukt het altijd, wss omdat ze zien dat je het al in je bezit hebt en het dus al eerder ergens hebt gekocht en dan moeilijk nee kunnen zeggen.
Zonder "bewijs" bij de apotheek wat halen gaat tegenwoordig veel lastiger..
Voor de volgend keer, bewaar wat spuitjes en injectienaalden en ga daarmee de volgende keer naar de apotheek en zeg het volgende: Ik heb 20 van deze spuitjes, en 40 van deze maat naalden nodig. Op deze manier lukt het altijd, wss omdat ze zien dat je het al in je bezit hebt en het dus al eerder ergens hebt gekocht en dan moeilijk nee kunnen zeggen.
Doe ik ook altijd met mijn lege test-e vials. Ze vragen me wel steeds waarom er een stier op staat.
ik heb human grade van de apotheek maar krijg t ook niet zo maar opnieuw mee.
Snap ook niet zo goed waarom mensen liever 10 euro uitgeven voor 20 naalden/spuiten bij de apotheek ipv er 100 van elk te bestellen voor 't zelfde geld.