MuscleMeat

injectiespuiten op recept?? wtf!

• Topic Starter Topic Starter
2 weken geleden gewoon bij een apotheek gehaald. Lul verhaal verzonnen dat ik b12 wilde injecteren, zonder problemen gewoon 40stuks meegekregen. Dus wat je apotheek slaat nergens op.

B12 was ook mijn smoes, helaas.....
Nog een paar opgebeld. Zelfde antwoord. Mag niet meer zonder doktersrecepts.
Maar woon aan de Belgische en Duitse grens, dus dat kan de volgende keer ook een optie zijn!

Gewoon online bestellen €5,- voor 100 stuks en ze worden nog gebracht ook :o

Wat een gierige mensen zeg. Op internet 100x 5ml spuiten voor 9 euro. En naalden iets duurder. "Maar ik wil er geen 100 halen". Maar wel paar honderd euro aan gear slijten.. logica is ver te zoeken.

Wat een gierige mensen zeg. Op internet 100x 5ml spuiten voor 9 euro. En naalden iets duurder. "Maar ik wil er geen 100 halen". Maar wel paar honderd euro aan gear slijten.. logica is ver te zoeken.
Inderdaad, en de volgende kuur weer hetzelfde gezeik.

Bij de apotheek moet je er ook gewoon voor betalen, dus het is niet echt gierig zijn ;) Waarschijnlijk is de rede dat hij bang is dat zijn ouders het pakketje open maken.

Bij de apotheek moet je er ook gewoon voor betalen, dus het is niet echt gierig zijn ;) Waarschijnlijk is de rede dat hij bang is dat zijn ouders het pakketje open maken.

:roflol: Die van mij hadden 2 zakjes met nolvadex weggegooid omdat ze dachten dat het xtc was ofzo

Daar koopt ie er 15 dus zal minder kosten. En als de reden is dat zijn ouders zijn pakketjes nog openen; dan ben je dus op een leeftijd waarbij je bij lange na nog niet klaar bent om te kuren.

Daar koopt ie er 15 dus zal minder kosten. En als de reden is dat zijn ouders zijn pakketjes nog openen; dan ben je dus op een leeftijd waarbij je bij lange na nog niet klaar bent om te kuren.

Kan ook zijn dat zijn ouders hem gewoon niet meer vertrouwen omdat ie al teveel uitgevreten hebt hé :) .
Mag je zo oud zijn als je wilt, dan gaan ze toch wel neuzen, omdat je nog onder hun dak woont.

Maakte hetzelfde mee laatst

alleen op recept idd

Hahahaha :roflol: het is toch geregeld en nu heeft hij het gratis dus is beter dan bestellen :roflol:

Want jij haalt regelmatig spuiten met je 18 jaar?

OT, officieel gezien mag sinds een tijdje een apotheker idd geen injectiemateriaal meer mee geven zonder recept. Vraag me niet waarom, misschien het begin van een razzia tegen roids ofzo :p Snap ook niet zo goed waarom mensen liever 10 euro uitgeven voor 20 naalden/spuiten bij de apotheek ipv er 100 van elk te bestellen voor 't zelfde geld.

Zeg ik dat ik het zo haal? Nee. Een vriend van me doet het altijd op deze manier.

• Topic Starter Topic Starter
Hahahaha :roflol: het is toch geregeld en nu heeft hij het gratis dus is beter dan bestellen :roflol:

En ze prikken prima trouwens!:D

---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:36 ----------

En mss heb ik gwn wel een goeie reden om geen "verdachte" spullen in huis te hebben. Maar boeiend. Ben voorzien.

Klasse :D

Voor de volgend keer, bewaar wat spuitjes en injectienaalden en ga daarmee de volgende keer naar de apotheek en zeg het volgende: Ik heb 20 van deze spuitjes, en 40 van deze maat naalden nodig. Op deze manier lukt het altijd, wss omdat ze zien dat je het al in je bezit hebt en het dus al eerder ergens hebt gekocht en dan moeilijk nee kunnen zeggen.

Zonder "bewijs" bij de apotheek wat halen gaat tegenwoordig veel lastiger..
Dus als ik met een vuurwapen naar een wapenhandelaar ga en zeg "Ik heb er nog eentje zoals deze nodig", dan kan de wapenhandelaar dus moeilijk nee zeggen? Ondanks dat ik geen vuurwapenvergunning heb? :cool:

Terug
Naar boven