MuscleMeat

inname van eiwitshake's

Bassie013

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m69
Vetpercentage
12%
beste heren,
sinds ik weer aan de eiwit shakes ben begonne, ga ik niet meer met plezier na de wc toe,
ik had al gekeken , meer vocht binne krijgen en vezels eten, Maar smorgens vroeg eet ik een bak met brinta 40 g 250 ml melk, en dan over een dag verdeelt 1,5 liter water, en dan tusse door nog wat meer granen brood met kipfile ofzo erop,
Weet iemand hier nog een paar handige tips voor ?

Is cruslie goed eigelijk Droog ,zonder melk of yogurt

inname
'aan de eiwitshakes'

oh wacht ik kan ook nog ff serieus reageren natuurlijk

1,5 liter water is te weinig. ga maar richting 3.
vezels zitten volgens mij wel goed. Je kan vezeltabletten proberen als t daar echt aan ligt.

en nee cruesli is niet goed

Meer brinta eten 's ochtends (richting de 100 gram)
Zilvervlies rijst bevat vezels
Brood bevat ook vezels
Volgens mij fruit ook, ik weet het in ieder geval zeker van banaan.

Ik eet zelf dan elke ochtend:
100 gr brinta
600 ml water
30 gr whey
banaan
appel/kiwi/mandarijn oid.

Heb zelf nergens last van.

• Topic Starter Topic Starter
Meer brinta eten 's ochtends (richting de 100 gram)
Zilvervlies rijst bevat vezels
Brood bevat ook vezels
Volgens mij fruit ook, ik weet het in ieder geval zeker van banaan.

Ik eet zelf dan elke ochtend:
100 gr brinta
600 ml water
30 gr whey
banaan
appel/kiwi/mandarijn oid.

Heb zelf nergens last van.

100 gram brinta ? Met een pak melk ofzo ? haha

Er staat toch onder 600 milliliter water?
Dan is het gewoon drinkbaar en ben ik binnen een paar minuten klaar met ontbijten.
Als ik een lange dag heb doe ik 120 gram, of als ik gewoon uitschiet. En dan nog is het prima te drinken.

Er staat toch onder 600 milliliter water?
Dan is het gewoon drinkbaar en ben ik binnen een paar minuten klaar met ontbijten.
Als ik een lange dag heb doe ik 120 gram, of als ik gewoon uitschiet. En dan nog is het prima te drinken.

hm
kan ik morgen ochtend ook wel eens proberen iinderdaad
bedankt voor de tip kerel

Klaarmaak tip:
Liever een lage brede bak/kom dan een hoge diepe beker oid.

Eerst water, dan whey. Doorroeren met een lepel zodat de whey opgelost is in het water. Dan pas de brinta toevoegen en dat ook weer doorroeren. Zo voorkom je klonteren en hoef je geen staafmixer of blender te gebruiken om het goed te mixen.
Oefening baart kunst met het roeren enzo.

No problem.

Klaarmaak tip:
Liever een lage brede bak/kom dan een hoge diepe beker oid.

Eerst water, dan whey. Doorroeren met een lepel zodat de whey opgelost is in het water. Dan pas de brinta toevoegen en dat ook weer doorroeren. Zo voorkom je klonteren en hoef je geen staafmixer of blender te gebruiken om het goed te mixen.
Oefening baart kunst met het roeren enzo.

No problem.

kijk nog makkelijker, ik weetniet of het te drinken is maar ik merk het morgen van zelf, hoezo doe je het eigelijk niet met magere melk zit er meer smaak aan toch ?
is het geen optie om het in een shake beker te mixen ?

Het smaakt naar je whey. Misschien moet even wennen aan het feit dat je brinta drinkt als het ware, maar daar ga je heel snel overheen.
Ik drink in principe geen melk omdat ik daar persoonlijk een vette huid van krijg en acné.
Dus ik drink alleen water en koffie (student hè..).
Ja je kan het in je shakebeker doen. Ik zou het dan alleen niet door je dop heen drinken maar die er gewoon afdraaien na het schudden.
Ik vind het zelf zonde om daar m'n beker vies voor te maken.
En maak ik het zelf in een maatbeker klaar van 1 liter. Die wordt hier toch niet vaak gebruikt en het is dus niet erg als die elke dag vies is.
Spoel na het drinken wel even je beker snel om met lauw water, want als brinta (en whey ook) opdroogt dan plakt het als de t*fus.

Karma knopje zit links :p

haha jaa inderdaad klopt
nou ik ga het morgen eens proberen wat het is, Zal altijd beter zijn dan nu op dit moment haha Thanks gozer !!

^ dat dus niet doen, als je brinta drinkt, word het niet volledig opgenomen omdat het zich dan niet goed genoeg kan verteren.
ook als je whey te snel inneemt, heb je de kans dat het te snel je maag langs gaat en zo ook niet word opgenomen.. weet wat je doet dus
Bronnerdebronbron?
Oftewel, bron?

wat raad jij aan dan ?

Dat hij even een bronvermelding laat zien :)
Want het is óf bullshit, óf een hele goede tip!

Ik heb er wel vaag eens een keer iets over gehoord. Dat drinken niet dezelfde activiteit in de maag teweeg brengt als een vaste maaltijd.
Maar ik twijfel daar toch aan.

Dat hij even een bronvermelding laat zien :)
Want het is óf bullshit, óf een hele goede tip!

Ik heb er wel vaag eens een keer iets over gehoord. Dat drinken niet dezelfde activiteit in de maag teweeg brengt als een vaste maaltijd.
Maar ik twijfel daar toch aan.

gast hoe krijg je dat weg joh ? pff in delen of in een keer

Ik doe het zo:

100 gram havermout/brinta in de blenden tot het poeder is
40 gram whey erbij
250 ml melk / water erbij

Mixen en klaar, zo kun je het in één keer achterover gooien..

Als ik het zoals leovince met 600 ml water zou doen zit ik meteen vol en krijg ik twee uur later echt mn maaltijd niet weg ;)

---------- Post toegevoegd Tue 17 Jan 2012 om 10:15 ----------

^ dat dus niet doen, als je brinta drinkt, word het niet volledig opgenomen omdat het zich dan niet goed genoeg kan verteren.
ook als je whey te snel inneemt, heb je de kans dat het te snel je maag langs gaat en zo ook niet word opgenomen.. weet wat je doet dus

En hoe kom je aan die wijsheid? ???

Ik gooi het inderdaad in een keer achterover. Telkens een flinke slok.
En zoals ik al zei, zal de structuur van het papje in het begin een beetje kokhalsneigingen geven. Maar daar ben je snel genoeg overheen.
Probeer het anders op de manier van david.

Of pannenkoeken, cake of hockeypucks ervan bakken:D Zie mijn signature maar...

Of pannenkoeken, cake of hockeypucks ervan bakken:D Zie mijn signature maar...

dat ziet er wel nice uit inderdaad,

Dat eens proberen , eerst ff met de blender proberen kijken wat dat is,

Wat eten jullie savonds rond 10 uur nog ? ik barst van de honger elke keer,
Alleen een sinasappel of appeel neem ik al eerder op de dag smiddag een sinasapel en na het avond ete een appel,rond 11 uur pak ik een bak kwark

ja savonds zou ik geen fruit doen ivm kh.

Een bak kwark inderdaad, en wat ook nog wel goed is rond dat tijdstip is vis. Haring bijv, lekker makkelijk en verteert langzaam door vetgehalte. Gezonde vetten overigens.

Terug
Naar boven