- Waardering
- 9.093
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 18%
Laat die maar zo anders maak ik al helemaal geen kans haha xDMogen ze de finale datum ook wel uitstellen met 1 maand tho.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laat die maar zo anders maak ik al helemaal geen kans haha xDMogen ze de finale datum ook wel uitstellen met 1 maand tho.
Als het nu nog niet lang genoeg duurt voor je, dan is alle hoop verloren.Mogen ze de finale datum ook wel uitstellen met 1 maand tho.
Kaassaus is een stoute jongen geweest.Waarom is Kaassaus zonder zichtbare aanleiding zomaar ineens gestopt met de DBB-contest en is zijn account geblokkeerd? Watskebeurt?![]()
Opgesloten in mijn kelder samen met @GetBig XXL en @Cringy.Waarom is Kaassaus zonder zichtbare aanleiding zomaar ineens gestopt met de DBB-contest en is zijn account geblokkeerd? Watskebeurt?![]()
Waar is @GetBig XXL eigenlijkOpgesloten in mijn kelder samen met @GetBig XXL en @Cringy.
die komt niet meer terug
Hoezo niet?
focust zich op de goeie dingen in t leven en dbb is geen deel daarvan
Sadnessfocust zich op de goeie dingen in t leven en dbb is geen deel daarvan
en voor de mensen die t willen weten: het is allang uit tussen hem en Pat
Dat verbaast mij niets tbhfocust zich op de goeie dingen in t leven en dbb is geen deel daarvan
Mooi, het wordt niet gemist.focust zich op de goeie dingen in t leven en dbb is geen deel daarvan

Aan wie vraag je dat?
Algemene vraag voor degene die het antwoord heeft
Ja
wat heeft hij uitgespookt bro,leek me wel een relaxte kerel