MuscleMeat

Peiling Inschrijven Fotowedstrijd 2020 (1 bezoeker)

LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?


  • Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan je ook fotos gebruiken van de piek van je shape want deze was voor mij een paar weken terug .. tenzij ik nu heel aggressief ga cutten
Volgens de reglementen moet je log minimaal twee maanden duren, dus als er minimaal 2 maanden zit tussen de start van je log en het moment waarop de foto's zijn gemaakt, is het volgens mij goed. Zo interpreteer ik het, maar ik ben de jury natuurlijk niet. :)
 
Volgens de reglementen moet je log minimaal twee maanden duren, dus als er minimaal 2 maanden zit tussen de start van je log en het moment waarop de foto's zijn gemaakt, is het volgens mij goed. Zo interpreteer ik het, maar ik ben de jury natuurlijk niet. :)
Dit inderdaad
 
Vraagje:
Ik wil m'n collage / verhaal zojuist versturen maar kan het blijkbaar niet versturen via een conversatie naar LM. Iemand enig idee hoe dit moet?
 
Vraagje:
Ik wil m'n collage / verhaal zojuist versturen maar kan het blijkbaar niet versturen via een conversatie naar LM. Iemand enig idee hoe dit moet?

Misschien via WeTranfer. Dat je de link naar haar stuurt?
 
Vraagje:
Ik wil m'n collage / verhaal zojuist versturen maar kan het blijkbaar niet versturen via een conversatie naar LM. Iemand enig idee hoe dit moet?
Collage’s mogen naar mij verzonden worden.
Kan door een comversatie te starten onder het typvak bijlage toevoegen.
 
Heeft iemand tips wat betreft het netjes inleveren van de fotos? Ik heb uiteraard de foto hoe ik begon in mijn log , maar de fotos van het eind resultaat zijn vanuit andere hoeken met ander licht etc genomen.

Is dit toegestaan ?
 
Heeft iemand tips wat betreft het netjes inleveren van de fotos? Ik heb uiteraard de foto hoe ik begon in mijn log , maar de fotos van het eind resultaat zijn vanuit andere hoeken met ander licht etc genomen.

Is dit toegestaan ?
Zeker, je stuurt alleen maar een collage van de eindfoto's inclusief persoonlijk verhaal. Aan welke voorwaarden deze moeten voldoen staat in de openingspost.
 
Ik had er achteraf een beetje spijt van dat ik geen foto erbij had gezet toen ik nog dik was, ter vergelijking.
 
Ik had er achteraf een beetje spijt van dat ik geen foto erbij had gezet toen ik nog dik was, ter vergelijking.
Eindelijk zou de foto uit de OP erbij moeten. Vorige keer ging ik ook van dik naar shredded.
 
Op de foto moet op de achtergrond (bijv. tegen de muur) een blad te zien zijn met daarop "Big-T Memorial Contest 2020" (tenzij je gezicht bekend is op het forum en duidelijk op de foto te zien is).

Hoe zit het met het tonen van het blaadje op de achtergrond. Ik twijfel of ik wel dan wel niet mijn identiteit bekend maak op het forum. Mocht ik mijn identiteit onthullen tijdens de contest, dient het blaadje dan alsnog getoond te worden op de foto's? Aangezien mijn gezicht verder nooit eerder bekend gemaakt is op het forum.
 
Hoe zit het met het tonen van het blaadje op de achtergrond. Ik twijfel of ik wel dan wel niet mijn identiteit bekend maak op het forum. Mocht ik mijn identiteit onthullen tijdens de contest, dient het blaadje dan alsnog getoond te worden op de foto's? Aangezien mijn gezicht verder nooit eerder bekend gemaakt is op het forum.
Toevallig tattoos ? Ik heb ze wel en doe daarmee de aanname dat ik wel herkend wordt ;)
 
Toevallig tattoos ? Ik heb ze wel en doe daarmee de aanname dat ik wel herkend wordt ;)

Ik heb één tattoo. Op mijn voet. Deze zie je ook terug in mijn log. Is dat voldoende of...?

Het blaadje stoort mij op de foto's.
 
Heeft iemand tips voor goede foto's van de volgende poses. Die ik uit kan printen om de poses te kopiëren.

Front double biceps
Abs en thigh
Back double bicep
Back lat spread
Side chest
Side tricep
Most muscular
 
  • Like
Waarderingen: Onit
Heeft iemand tips voor goede foto's van de volgende poses. Die ik uit kan printen om de poses te kopiëren.

Front double biceps
Abs en thigh
Back double bicep
Back lat spread
Side chest
Side tricep
Most muscular

Dit kwam ik vandaag tegen. Helaas voor mij te laat, help jou er graag bij man.

 
Hoe zit het met het tonen van het blaadje op de achtergrond. Ik twijfel of ik wel dan wel niet mijn identiteit bekend maak op het forum. Mocht ik mijn identiteit onthullen tijdens de contest, dient het blaadje dan alsnog getoond te worden op de foto's? Aangezien mijn gezicht verder nooit eerder bekend gemaakt is op het forum.
Ik ben ook het blaadje met 'DBB contest' op de achtergrond vergeten, maar heb een moedervlek bij mijn navel zitten, die ook in de startfoto zichtbaar is. Daaraan kun je duidelijk zien dat ik het ben, en niet Phil Heath met een afgeplakt hoofd. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven