AndroidHealthClinic

Sticky Inschrijven Fotowedstrijd 2020

Peiling Peiling LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?

• Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik foto’s in zou leveren zou niemand het in zijn hoofd halen om daarmee proberen vals te spelen :roflol: Of ze moeten voor de troostprijs gaan

Bij deze mijn inzending

je kunt zien dat ik het ben aangezien ik altijd dezelfde smiley gebruik op mn front poses

ps let niet op de tattoo op mijn borst, die heeft de fotograaf er perongeluk in gemonteerd ???
80423BC0-E2DF-4A6E-A253-CF3B8B2878BA.jpeg

• Topic Starter Topic Starter
Hoe zit het met het tonen van het blaadje op de achtergrond. Ik twijfel of ik wel dan wel niet mijn identiteit bekend maak op het forum. Mocht ik mijn identiteit onthullen tijdens de contest, dient het blaadje dan alsnog getoond te worden op de foto's? Aangezien mijn gezicht verder nooit eerder bekend gemaakt is op het forum.
Stuur ze maar op zonder blaadje, je bent in elk geval geen onbekende naam en we weten wel ongeveer hoe je fysiek eruit ziet.

• Heart
Waarderingen: Onit
Ik denk dat het een indrukwekkend jaar gaat zijn:)

Tja, elk maakt voor zichzelf uit waar hij meest belang aan hecht bij het stemmen. Shape op zich of de afgelegde weg. Maar dan moet je wel zga alle logs gevolgd hebben...

Ik ben echt benieuwd. Denk een paar die echt een enorme stap hebben gemaakt als ik de logs en het afzien daarin zo lees. Dat vind ik tof om te volgen. Furry, bravo, simsalabim. Nog natty ook (is dat trouwens en aparte categorie?) en natuurlijk bb Claire en wat anderen. Kinnen we meteen zien wat het oplevert, zo’n periode keihard er voor gaan :)

Ik ben echt benieuwd. Denk een paar die echt een enorme stap hebben gemaakt als ik de logs en het afzien daarin zo lees. Dat vind ik tof om te volgen. Furry, bravo, simsalabim. Nog natty ook (is dat trouwens en aparte categorie?) en natuurlijk bb Claire en wat anderen. Kinnen we meteen zien wat het oplevert, zo’n periode keihard er voor gaan :)
Nee natty of niet maakt niets uit zelfs fake natty maakt niet uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven