- Waardering
- 5.277
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gast hoezo steel je mijn foto?Bij deze mijn inzending
je kunt zien dat ik het ben aangezien ik altijd dezelfde smiley gebruik op mn front poses
ps let niet op de tattoo op mijn borst, die heeft de fotograaf er perongeluk in gemonteerd
![]()
Skinny b*chBij deze mijn inzending
je kunt zien dat ik het ben aangezien ik altijd dezelfde smiley gebruik op mn front poses
ps let niet op de tattoo op mijn borst, die heeft de fotograaf er perongeluk in gemonteerd
![]()
Stuur ze maar op zonder blaadje, je bent in elk geval geen onbekende naam en we weten wel ongeveer hoe je fysiek eruit ziet.Hoe zit het met het tonen van het blaadje op de achtergrond. Ik twijfel of ik wel dan wel niet mijn identiteit bekend maak op het forum. Mocht ik mijn identiteit onthullen tijdens de contest, dient het blaadje dan alsnog getoond te worden op de foto's? Aangezien mijn gezicht verder nooit eerder bekend gemaakt is op het forum.
Ik heb al heel mooie collage's ontvangen

Wacht maar tot mijn fotos komen😥😥
Verwacht ik ook hennig veel van vanwege je startshape, het kan bijna niet mis lopen
Ben wel beetje dik hahaVerwacht ik ook hennig veel van vanwege je startshape, het kan bijna niet mis lopen
Maakt het wel kut om punten uit te delen
Same

Nee natty of niet maakt niets uit zelfs fake natty maakt niet uitIk ben echt benieuwd. Denk een paar die echt een enorme stap hebben gemaakt als ik de logs en het afzien daarin zo lees. Dat vind ik tof om te volgen. Furry, bravo, simsalabim. Nog natty ook (is dat trouwens en aparte categorie?) en natuurlijk bb Claire en wat anderen. Kinnen we meteen zien wat het oplevert, zo’n periode keihard er voor gaan![]()