- Waardering
- 12.704
Die kunnen wel een flinke progressie makenVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die kunnen wel een flinke progressie makenDie gekke hollanders weten wel vaak waarover ze zingen

Ik ben echt benieuwd. Denk een paar die echt een enorme stap hebben gemaakt als ik de logs en het afzien daarin zo lees. Dat vind ik tof om te volgen. Furry, bravo, simsalabim. Nog natty ook (is dat trouwens en aparte categorie?) en natuurlijk bb Claire en wat anderen. Kinnen we meteen zien wat het oplevert, zo’n periode keihard er voor gaan![]()
Dat is natuurlijk ook weer zo. Maar ik heb het idee dat simsalabim, furry en brab0 bijvoorbeeld eigenlijk in een andere ‘categorie’ zouden moeten vallen dan bb en Wovano bijvoorbeelD.Er wordt geen onderscheid gemaakt (helaas). Valt natuurlijk ook niet te controleren of iemand natty is of niet.
Dat is natuurlijk ook weer zo. Maar ik heb het idee dat simsalabim, furry en brab0 bijvoorbeeld eigenlijk in een andere ‘categorie’ zouden moeten vallen dan bb en Wovano bijvoorbeelD.
Die discussie is al geweest. Ieder moet dat meenemen in zijn eigen beslissing.Dat is natuurlijk ook weer zo. Maar ik heb het idee dat simsalabim, furry en brab0 bijvoorbeeld eigenlijk in een andere ‘categorie’ zouden moeten vallen dan bb en Wovano bijvoorbeelD.
Wanna see me comb my hair really fast?

Is ook zo. Had dat gemist en daarom vroeg ik het me afDie discussie is al geweest. Ieder moet dat meenemen in zijn eigen beslissing.
Iedereen heeft een wedstrijd met zichzelf en daar doen we het voor
De tips/commentaar die worden gegeven is het meest waardevol imo, is deze overwegend positief ben je super bezig, is er een negatieve ondertoon is er ergens iets mis gelopen. Winnen doet wss het hoogst geplaatste fysiek, net zoals bij andere wedstrijden die op het uiterlijk gebaseerd zijn. Maar dit doet niets af een de positieve en motiverende commentaar die Gegeven kan worden bij super goede prestaties
Naja je weet aan wat voor contest je mee doet. En het gaat uiteindelijk erom dat je zelf progressie maakt. Ik weet dat ik toch niet ga winnen aangezien er veel mensen 10x zo goed bij staan als ik, maar maakt me niet zo zeer uit. Heb veel vooruitgang geboekt en heb veel goede tips in mn log gekregen hier en daar dus het was niks voor niksDat is natuurlijk ook weer zo. Maar ik heb het idee dat simsalabim, furry en brab0 bijvoorbeeld eigenlijk in een andere ‘categorie’ zouden moeten vallen dan bb en Wovano bijvoorbeelD.
Moet alsnog stemmen krijgen om te winnen.Ik ga ook meedoen, ik zend mijn collage straks in #machtsmisbruik #omdathetkan
Ik ga ook meedoen, ik zend mijn collage straks in #machtsmisbruik #omdathetkan
Omdat je aandringt.