AndroidHealthClinic

Sticky Inschrijven Fotowedstrijd 2020

Peiling Peiling LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?

• Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben echt benieuwd. Denk een paar die echt een enorme stap hebben gemaakt als ik de logs en het afzien daarin zo lees. Dat vind ik tof om te volgen. Furry, bravo, simsalabim. Nog natty ook (is dat trouwens en aparte categorie?) en natuurlijk bb Claire en wat anderen. Kinnen we meteen zien wat het oplevert, zo’n periode keihard er voor gaan :)

Er wordt geen onderscheid gemaakt (helaas). Valt natuurlijk ook niet te controleren of iemand natty is of niet.

CF80EB0C-47C5-4938-BEE5-3FEEF1A62082.jpeg

Er wordt geen onderscheid gemaakt (helaas). Valt natuurlijk ook niet te controleren of iemand natty is of niet.
Dat is natuurlijk ook weer zo. Maar ik heb het idee dat simsalabim, furry en brab0 bijvoorbeeld eigenlijk in een andere ‘categorie’ zouden moeten vallen dan bb en Wovano bijvoorbeelD.

Dat is natuurlijk ook weer zo. Maar ik heb het idee dat simsalabim, furry en brab0 bijvoorbeeld eigenlijk in een andere ‘categorie’ zouden moeten vallen dan bb en Wovano bijvoorbeelD.

Weet je, @Bubs heeft gelijk. Iedereen moet zelf weten waar’ie punten voor geeft. En daarbij, ik ben super gelukkig met mijn resultaat. En daar gaat het voor mij om. Als ik met de contest punten kan pakken dan is dat een compliment. Ik til er niet zo zwaar aan eerlijk gezegd.

Die discussie is al geweest. Ieder moet dat meenemen in zijn eigen beslissing.

Iedereen heeft een wedstrijd met zichzelf en daar doen we het voor

De tips/commentaar die worden gegeven is het meest waardevol imo, is deze overwegend positief ben je super bezig, is er een negatieve ondertoon is er ergens iets mis gelopen. Winnen doet wss het hoogst geplaatste fysiek, net zoals bij andere wedstrijden die op het uiterlijk gebaseerd zijn. Maar dit doet niets af een de positieve en motiverende commentaar die Gegeven kan worden bij super goede prestaties

De tips/commentaar die worden gegeven is het meest waardevol imo, is deze overwegend positief ben je super bezig, is er een negatieve ondertoon is er ergens iets mis gelopen. Winnen doet wss het hoogst geplaatste fysiek, net zoals bij andere wedstrijden die op het uiterlijk gebaseerd zijn. Maar dit doet niets af een de positieve en motiverende commentaar die Gegeven kan worden bij super goede prestaties

Precies!

Als ik voor mijzelf mag spreken dan heb ik de contest gedaan om een stok achter de deur te hebben. Daarnaast is het leuk om later door te lezen en te kijken hoe ik het proces doorlopen heb. Aan de hand daarvan kan ik conclusies trekken en kijken wat beter kan in het vervolg.

De behulpzaamheid van de leden tijdens de contest is ook een meerwaarde geweest en zo heb ik iedereen beter leren kennen.

Niet alleen op fysiek gebied heb ik tijdens de contest progressie geboekt, maar ook op het mentale gebied. Dat valt niet te zien op foto's, De meerwaarde van deze mentale ontwikkeling heeft voor mij veel meer toegevoegde waarde dan de ontwikkelingen op het fysieke gebied. Daar ben ik alle leden dan ook dankbaar voor.

Naja je weet aan wat voor contest je mee doet. En het gaat uiteindelijk erom dat je zelf progressie maakt. Ik weet dat ik toch niet ga winnen aangezien er veel mensen 10x zo goed bij staan als ik, maar maakt me niet zo zeer uit. Heb veel vooruitgang geboekt en heb veel goede tips in mn log gekregen hier en daar dus het was niks voor niks

Wanneer komen de foto's online?

1 september.

Ik ga ook meedoen, ik zend mijn collage straks in #machtsmisbruik #omdathetkan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven