- Waardering
- 795
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 85kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De underdog

Hahaha, ik vond het gewoon erg leuk om een keer mee te doen. Al eindig ik laatste, ik heb voornamelijk voor mezelf mee gedaan met een stok achter de deur.
Eens. Er is door een aantal ook fanatiek gelogd en dan ga je toch ook meeleven.Ben benieuwd naar de collega'es. Leuk deelnemersveld ook dit jaar, niet zo'n obvious win.
Kan zekerIk kan morgen toch nog de collage inleveren, ga vanavond namelijk de fotos maken
Ik kan wel nog bewerkenHuh hoezo kan ik niet meer bewerken? Wou graag nog een vraagteken toevoegen

Raar, zag vandaag al iemand anders posten dat er niet bewerkt kon worden
Jup, ik stem altijd met meerdere variabelen in acht. Niet alleen het eindresultaat. Log telt zwaar me imo.Eens. Er is door een aantal ook fanatiek gelogd en dan ga je toch ook meeleven.
Wel nog even wachten op de foto’s! Ik ben echt nieuwsgierig geworden.Jup, ik stem altijd met meerdere variabelen in acht. Niet alleen het eindresultaat. Log telt zwaar me imo.
Doen waar jij je goed bij voelt. Zou je eerder spijt krijgen als er geen pomp is of als de detail weg is door pomp? Antwoord daarop is jouw antwoord. Succes!💪Ben dus van plan mn fotos zonder pomp te maken aangezien ik bang ben dat de detail die ik heb anders weg gaat. Wat zeggen jullie?
Doe allebei en maak daarna je keuze?Ben dus van plan mn fotos zonder pomp te maken aangezien ik bang ben dat de detail die ik heb anders weg gaat. Wat zeggen jullie?