Fitness Seller

Sticky Inschrijven Fotowedstrijd 2020

Peiling Peiling LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?

• Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Net als nog gestemd (op diegene waarvan ik de log heb gelezen, sorry @SandJ, heb jouw log gemist). Het stemsysteem vind ik niet goed werken, maar hoe het precies kan worden aangepast zodat het eerlijker zou zijn weet ik niet. Momenteel vind ik de 1-5 verdeling met alleen de mogelijkheid om hele cijfers te selecteren té weinig ruimte geven om onderscheid te maken tussen de deelnemers zonder hun gehele gemiddelde kapot te maken. Wellicht zou een 1-10 verdeling beter werken of op zijn minst de mogelijkheid om een 4,5 te geven i.p.v. een 4 of 5. Iets om over na te denken.
Of de stemmen van een stemmer pas geldig maken wanneer iemand echt alle deelnemers heeft beoordeeld..

De tussenstand op dit moment:

stand.jpg

De tussenstand op dit moment:

stand.jpg

en laten we nu met zijn allen heel eerlijk zijn ,BB is niet de grootste in absolute massa maar heeft wel van alle deelnemers
de grootste metamorfose ondergaan ,zie zijn pica's van een bulky 113 kg en die shredded foto's van de contest,
BB had/heeft de wow factor ,onbegrijpelijk die 3e plaats ,is eigenlijk gewoon een belediging

Net als nog gestemd (op diegene waarvan ik de log heb gelezen, sorry @SandJ, heb jouw log gemist). Het stemsysteem vind ik niet goed werken, maar hoe het precies kan worden aangepast zodat het eerlijker zou zijn weet ik niet. Momenteel vind ik de 1-5 verdeling met alleen de mogelijkheid om hele cijfers te selecteren té weinig ruimte geven om onderscheid te maken tussen de deelnemers zonder hun gehele gemiddelde kapot te maken. Wellicht zou een 1-10 verdeling beter werken of op zijn minst de mogelijkheid om een 4,5 te geven i.p.v. een 4 of 5. Iets om over na te denken.
Maakt niet uit, we kunnen nu eenmaal niet alles volgen.

en laten we nu met zijn allen heel eerlijk zijn ,BB is niet de grootste in absolute massa maar heeft wel van alle deelnemers
de grootste metamorfose ondergaan ,zie zijn pica's van een bulky 113 kg en die shredded foto's van de contest,
BB had/heeft de wow factor ,onbegrijpelijk die 3e plaats ,is eigenlijk gewoon een belediging
Eens. Vandaar ook de suggestie die een aantal hier al hebben gedaan om volgend jaar ook de before-foto's mee te nemen in de collage/beoordeling, want het is maar de vraag hoeveel stemmers die foto's nu goed hebben bekeken.

Citeer hier de eerste alinea van de contest openingspost

We zijn dit jaar alweer toe aan de 17de DBB/BB.nl Fotowedstrijd. Ook in 2020 is dit een wedstrijd die volledig draait rond motivatie en cutten. Er zijn zoals altijd mooie prijzen te winnen. Alle informatie is hieronder te vinden, en ook vragen over de wedstrijd zijn welkom in dit topic! :)

Maakt niet uit, dat geeft mij alleen maar meer motivatie om mezelf te verbeteren en dieper te gaan en massa te pakken, zodat de volgende keer ik echt voor de eerste plek kan gaan. Dit houdt me scherp, genoeg verbeterpunten. Volgend jaar het podium op met een flinke progressie en betere fysiek. :flexgrin::D

Laatst bewerkt:
Wedstrijd rond wie is het meest begeerde lid op het forum met het grootste fysiek. :roflol:
Is het toch al altijd geweest? Als het enkel en alleen om progressie zou draaien zouden de grote jongens niet kunnen winnen. Op een bepaald ”niveau” is het zo goed als onmogelijk extreme sprongen in fysiek te maken op enkele maanden, zelfs met anabolen. Het zou dus ook weer niet echt eerlijk zijn als jongens die al x-aantal jaar zowat alles juist en goed doen geen kans meer maken omdat er geen extreme transformatie meer mogelijk is :)

Maakt niet uit, dat geeft mij alleen maar meer motivatie om mezelf te verbeteren en dieper te gaan en massa te pakken, zodat de volgende keer ik echt voor de eerste plek kan gaan. Dit houdt me scherp. Volgend jaar het podium op met een flinke progressie en betere fysiek. :flexgrin::D
Kan nog veel veranderen maar 2de plaats is ook gewoon super goed, zeker niets om je minder door te voelen, sterk speelveld dit jaar...

Is het toch al altijd geweest? Als het enkel en alleen om progressie zou draaien zouden de grote jongens niet kunnen winnen. Op een bepaald ”niveau” is het zo goed als onmogelijk extreme sprongen in fysiek te maken op enkele maanden, zelfs met anabolen. Het zou dus ook weer niet echt eerlijk zijn als jongens die al x-aantal jaar zowat alles juist en goed doen geen kans meer maken omdat er geen extreme transformatie meer mogelijk is :)

Ik kom pas net kijken op het forum. Heb geen idee hoe dit voorgaande jaren was. Maakt mij verder ook niet uit, was namelijk al van plan om te cutten. Prijs of geen prijs, voor mijzelf een goed resultaat neergezet en dat veranderd niet of ik nu eerste of laatste wordt.

Precies dit. Evenals het feit dat die van de foto’s echt werk heeft gemaakt. Daarnaast dacht ik altijd dat het ook ging om de transformatie die iemand doorgaat tijdens de contest. Niets ten nadele aan het fysiek van @Strive4muscle want dat is wel het meest compleet.

Maar het vind een 3e plaats niet terecht voor alle inzet en transformatie die BB heeft ondergaan.

Ja dan moet je meedoen aan een echte bb wedstrijd en niet hier op een forum deze discussie komt elk jaar weer.

Ik kom pas net kijken op het forum. Heb geen idee hoe dit voorgaande jaren was. Maakt mij verder ook niet uit, was namelijk al van plan om te cutten. Prijs of geen prijs, voor mijzelf een goed resultaat neergezet en dat veranderd niet of ik nu eerste of laatste wordt.
In de fotogallerij zijn de vorige winnaars te vinden, zitten verschillende echt gruwelijk goede fysieken tussen ;)

Eens, echt hard getroll hier op dit forum jammer genoeg...

Eens, maar hij heeft ook het meeste gebruikt aan AAS/diuretica (dacht ik). No offence maar moet dat dan geen tegenwicht zijn voor zijn prestatie?

Lijkt wel alsof ik in het jank/klaag topic zit:p

Dan moet je gewoon 5 gerespecteerde forumleden de punten laten verdelen. En die beoordelen de leden dan op bepaalde poses en Fysiek

En voor spek en bonen mogen wij ook nog stemmen ben je van dit gezeur af

Eens, maar hij heeft ook het meeste gebruikt aan AAS/diuretica (dacht ik). No offence maar moet dat dan geen tegenwicht zijn voor zijn prestatie?
Ik wil niet vingertjewijzen maar strive heeft toch ook zijn bulkblast geëindigd nadat hij foto's heeft genomen.

Ik wil niet vingertjewijzen maar strive heeft toch ook zijn bulkblast geëindigd nadat hij foto's heeft genomen.

Ging me meer om dat de 'transormatiefactor' ook bereikt kan worden door meer gear te zetten. Overigens was BB mijn favoriet maar ik kan helaas niet stemmen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven