AndroidHealthClinic

Sticky Inschrijven Fotowedstrijd 2020

Peiling Peiling LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?

• Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had het liefst gezien dat wedstrijdatleten zouden zijn uitgesloten van deelname en nog liever AAS-gebruikers ook, dus dat was aanvankelijk nog een reden voor mij om niet mee te doen, maar ik heb nu besloten om gewoon voor mezelf een leuke transformatie neer te zetten.
Ik snap en herken je gevoel..

Maar hey, we zitten hier wel op een bodybuilding forum..

Zelf zou ik liever werken met voor en na foto's. En er echt een transformatie contest van maken. Dat zorgt ervoor dat er echt wat gedaan moet worden, want er zijn mij deelnemers bekend welk voor het inleveren van de foto's nauwelijks iets hoeven te doen, omdat ze het hele jaar gortdroog en groot zijn..:o

Zelf zou ik liever werken met voor en na foto's. En er echt een transformatie contest van maken. Dat zorgt ervoor dat er echt wat gedaan moet worden, want er zijn mij deelnemers bekend welk voor het inleveren van de foto's nauwelijks iets hoeven te doen, omdat ze het hele jaar gortdroog en groot zijn..:o
precies dit!

Hele jaar droog zijn en niks doen:D

Zelfs al maak je er in theorie een transformatie contest, dan nog kun je niet tegenhouden dat er mensen zijn die puur op de beste fysiek gaan stemmen ;).
Niet iedereen die stemt volgt (alle) contest logs en kijken gewoon naar de fotootjes als het tijd is om te stemmen...

Ik zou nu bijna willen meedoen om ook mee te kunnen stemmen :D

Zou jammer zijn als wedstrijdatleten niet mee mogen doen. Ik zou iedereen omver blazen met mijn strongmanervaring!

Ik heb het topic ff doorgelezen en ik kom tot de conclusie dat ik niet mee doe. Ondanks dat ik wèl ga cutten (ramadan!) in dezelfde periode, denk ik niet dat ik tot de doelgroep hoor. Ik heb, zeker in vergelijking met de andere leden hier, tè weinig spiermassa.

Ik zal wel proberen de logs een beetje te volgen van de leden die wel meedoen

Ik zit ook nog enorm te twijfelen...geen fotograaf, niet 'fotogeniek, onzeker en nog wat van die dingetjes. Aan de andere kant wel een enorme motivatie boost. Ik denk dat ik nog ff lekker door ga met twijfelen :laugh:

Eens . Vorige contest 15 kg afgevallen.

Ik zit ook nog enorm te twijfelen...geen fotograaf, niet 'fotogeniek, onzeker en nog wat van die dingetjes. Aan de andere kant wel een enorme motivatie boost. Ik denk dat ik nog ff lekker door ga met twijfelen :laugh:
Ik neem fotos met een 140 eur samsung potato leunent tegen appelsien met 10 sec timer :o

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven