Fitness Seller

Sticky Inschrijven Fotowedstrijd 2020

Peiling Peiling LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?

• Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik neem fotos met een 140 eur samsung potato leunent tegen appelsien met 10 sec timer :o

Mijn dochter van 13 vindt dat ik mee moet doen en aangezien ze later fotograaf wilt worden, zou ze voor mij de foto's maken (áls ik mee zou doen :scratch: ). Dat is dan met een 250 eur Sony leunend tegen mijn palmboom.

Ik ben ook in. Training en voeding gaat automatisch de laatste tijd, dus heb de smaak te pakken.

Gaat mij niet zo zeer om het winnen, maar om de gehele ervaring en wat ik in die tijd kan neerzetten. Daarnaast nooit echt op single digit bodyfat gezeten, dus een mooi doel die ik verder nooit zou willen behalen anders dan een ''wedstrijd''.

Maakt niet uit welke camera ik pak, mijn benen worden niet groter dan 1 pixel.

Het type potato cam foto's die nu in mijn log enzo staan ga ik niet gebruiken voor een eventuele contest :rolleyes: .

Is het ook geen goed idee om de before foto met datum verplicht te maken? Ik heb namelijk ook een goede before met 30% vet percentage en opa benen :emo:

Jemig, wat een gedoe om een contest zeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven