Fitness Seller

Sticky Inschrijven Fotowedstrijd 2020

Peiling Peiling LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?

• Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
@HillR Ik snap je punt wel, maar gewoon lekker meedoen. Als jij net zoals andere jaren gewoon 3 maanden serieus wilt cutten, gewoon doen. :thumbs: Jammer dan dat die contestperiode 6 maanden is en iedereen een moment uit kan kiezen.
Ik ga ook gewoon 3 maanden cutten alsof het een wedstrijdprep is, no cheats, strikt m'n kcal-budget volgen, elke dag trainen en cardio toevoegn net zo lang tot ik ripped ben. :flexgrin:
Uiteindelijk doe je het toch ook voor jezelf en als je tevreden bent met je transformatie en er alles uit hebt gehaald geeft dat toch genoeg voldoening.

@Nootmuskaatje : ben jij, uiteraard tegen een vergoeding, beschikbaar om te fotograferen?

Blond, dus toch nog ff wat vragen voor ik mee doe: een voorwaarde is minstens 2 maanden loggen, maar kun je ook de hele periode gebruiken? Ik ga echt wel langer dan 1 cutperiode nodig hebben :laugh: en hoe moet ik de startfoto markeren (met datum bedoel ik)?

Blond, dus toch nog ff wat vragen voor ik mee doe: een voorwaarde is minstens 2 maanden loggen, maar kun je ook de hele periode gebruiken? Ik ga echt wel langer dan 1 cutperiode nodig hebben :laugh: en hoe moet ik de startfoto markeren (met datum bedoel ik)?

minstens
minstens bijwoordUitspraak: ['mɪnstəns] niet minder dan

Ja dus ;).

Ik heb het topic ff doorgelezen en ik kom tot de conclusie dat ik niet mee doe. Ondanks dat ik wèl ga cutten (ramadan!) in dezelfde periode, denk ik niet dat ik tot de doelgroep hoor. Ik heb, zeker in vergelijking met de andere leden hier, tè weinig spiermassa.

Ik zal wel proberen de logs een beetje te volgen van de leden die wel meedoen
Maar juist daarom... waarom niet! Het gaat immers om progressie en soms kan juist het "soort van wedstrijd element" je net een schopje geven.
Ik heb indertijd gewoon meegedaan omdat er anders te weinig (vrouwelijke) deelnemers waren. Mijn doel was ook niet het neerzetten van een cut of bulk oid maar het weer proberen wat "gezonder" te worden met mijn fysieke beperkingen. Dus het idee " te weinig spiermassa" is geen excuus om wel een goede progressie neer te zetten.
Uiteraard is het jouw keuze. :) Maar ik zou zeggen why not :)

Ik zit ook nog enorm te twijfelen...geen fotograaf, niet 'fotogeniek, onzeker en nog wat van die dingetjes. Aan de andere kant wel een enorme motivatie boost. Ik denk dat ik nog ff lekker door ga met twijfelen :laugh:
Niet twijfelen. Waarom een professionele fotograaf? en ach.. ik was toen ik meedeed ook niet fotogeniek... en totaal onzeker en heb zowel positieve als negatieve reacties gehad. Maar het gaat om jezelf en wat JIJ neerzet he!
Dus niet twijfelen en gewoon doen!

Krant vasthouden of op de muur plakken waar je voor gaat staan met je start foto ;)

@Sanca RKO

Haha nooouu, als deze wedstrijd nu buiten het sterkstevrouwseizoen viel, dan ging ik ervoor! Maar eind augustus is de finale van de Sterkste Vrouw van NL en wil zo veel mogelijk gains maken op de overhead onderdelen. Dus diep cutten lijkt me dan geen strak plan :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
@HillR Ik snap je punt wel, maar gewoon lekker meedoen. Als jij net zoals andere jaren gewoon 3 maanden serieus wilt cutten, gewoon doen. :thumbs: Jammer dan dat die contestperiode 6 maanden is en iedereen een moment uit kan kiezen.
Ik ga ook gewoon 3 maanden cutten alsof het een wedstrijdprep is, no cheats, strikt m'n kcal-budget volgen, elke dag trainen en cardio toevoegn net zo lang tot ik ripped ben. :flexgrin:
Uiteindelijk doe je het toch ook voor jezelf en als je tevreden bent met je transformatie en er alles uit hebt gehaald geeft dat toch genoeg voldoening.

Helaas ;) ik ben definitief out.

Succes!

Gezien alle veranderde regels heeft het voor mij ook wel een beetje zijn "charme" verloren. Een contest heeft wat mij betreft gewoon een vaste start en einddatum en niet een periode van 6 maanden waarin men een beetje kan uitvogelen welke shape het beste is in die periode. Het boeit me verder niet zo heel veel dat er atleten mee doen die wedstrijden gedraaid hebben IRL, maar ik snap wel dat dit voor heel veel leden een verhoogde drempel kan zijn om hier dan nog aan deel te nemen. Waar de lange duur van de contestperiode wellicht juist weer mensen over de drempel zal trekken. Ook heb ik zo mijn bedenken over forumbeheer die mee kan doen aan een contest, dat is absoluut niets persoonlijks @wovano :kiss:

Iedereen die meedoet in elk geval veel succes :thumbs:
Moge de populairste DBBer alsnog winnen :D

@Sanca RKO heeft vorig jaar ook deelgenomen en daar heeft nooit iemand een woord over gerept.
Het is gewoon niet meer eerlijk. Zo moeilijk?

Edit: ja bij bb ben je bijna verplicht om te kuren om mee te kunnen maar voor mij blijft dit n beetje als cafevoetbal, waar t niveau beetje hetzelfde is in verschillende ploegen

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: Vonk
Waarom het voor jou nu plots wel een ding is dat het forum beheer kan deelnemen en vorig jaar niet. Sterker nog, vorig jaar werd @Sanca RKO volop aangemoedigd om te gaan deelnemen. (Geen idee of dat ook door jou was.)

Vorig jaar was deelnemen voor mij niet aan de orde, dit jaar was het een overweging waarbij ik hier boven inzicht heb gegeven in al mijn overwegingen :)

Dan moet er niet worden gesproken over 'de forumleiding' maar gewoon over mij als persoon.

Maar goed. Gezien het aantal stemmen doen er veel meer mensen mee dan de afgelopen jaren. En hoe graag we ook iedereen tevreden zouden willen stellen, dat lukt helaas niet. Er zijn altijd enkelen bij die niet tevreden zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven