Fitness Seller

Sticky Inschrijvingen Fotowedstrijd 2019 (vrouwen) + Peiling

Peiling Peiling Gezamenlijke Contest?

• Totaal stemmers
    21
Het feit dat ik op zowel mannen als vrouwen stem zal mijn stem niet beïnvloeden. Dus aangezien er nog maar 2 vrouwen over zijn beter gezamenlijk imo.

Gestemd, en wel zo eerlijk dat ik dan stem wat ik echt vind.. Ook al was het de reden dat ik niet mee doe en het liefst zou zien dat ze samen worden gevoegd, omdat ik dan niet voor niets niet meegedaan heb.. Volg je het nog? :p
Ben jij al in weekend-modus?

• Like
Waarderingen: Vonk
Ik heb toch nee gestemd vanwege het punt dat het anders inderdaad appelen met peren vergelijken is, Dit forum bestaat vooral uit mannen dus er gaan automatisch al veel stemmen naar de vrouwen omdat ze er leuk uitzien :)

Bij de mannen zijn 2 poses verplicht. Bij vrouwen 3.:):rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Heel simpel, of mannen en vrouwen alleen in string of mannen en vrouwen verplicht in bikini.

Laatst bewerkt:
p*ssy :roflol:

Ga woensdag fotos maken. Als er nog wensen zijn mbt tot poses hoor ik dat graag.

Die kan je nog niet inzenden, contest loopt nog tot eind augustus. En er zijn verplichte poses.

Vanaf wanneer is inzenden mogelijk? En blijft het bij die 2 poses?

https://forum.bodybuilding.nl/topics/inschrijvingen-fotowedstrijd-2019-mannen.421879/

c. Foto's (einde contest):
  1. Je moet recente foto's versturen, dit wil zeggen na deze aankondiging genomen, en na het bijhouden van een logboek.
  2. De foto moet minimaal 500 bij 500 pixels groot zijn.
  3. Op de foto moet op de achtergrond (bijv. tegen de muur) een blad te zien zijn met daarop "Big-T Memorial Contest 2019" (tenzij je gezicht bekend is op het forum en duidelijk op de foto te zien is).
  4. Stuur een foto met daarop een collage van de verplichte en eventueel eigen poses, er mogen maximaal vier (4) poses op de collage staan.
  5. Wij moeten jouw foto plus daarbij je gebruikersnaam, een kort verhaal over jezelf, en je persoonlijke body stats op zijn vroegst op 25 augustus en uiterlijk op 31 augustus, 18:00 's avonds ontvangen hebben.
d. Verplichte poses:
  1. Benen incl. kuiten voor of achter (in kleur en duidelijk).
  2. Front of back double biceps (ook in kleur en duidelijk).
Tip: een full-body foto (boven- en onderlichaam op één foto) geniet hier zeker de voorkeur.

https://forum.bodybuilding.nl/topics/inschrijvingen-fotowedstrijd-2019-mannen.421879/

c. Foto's (einde contest):
  1. Je moet recente foto's versturen, dit wil zeggen na deze aankondiging genomen, en na het bijhouden van een logboek.
  2. De foto moet minimaal 500 bij 500 pixels groot zijn.
  3. Op de foto moet op de achtergrond (bijv. tegen de muur) een blad te zien zijn met daarop "Big-T Memorial Contest 2019" (tenzij je gezicht bekend is op het forum en duidelijk op de foto te zien is).
  4. Stuur een foto met daarop een collage van de verplichte en eventueel eigen poses, er mogen maximaal vier (4) poses op de collage staan.
  5. Wij moeten jouw foto plus daarbij je gebruikersnaam, een kort verhaal over jezelf, en je persoonlijke body stats op zijn vroegst op 25 augustus en uiterlijk op 31 augustus, 18:00 's avonds ontvangen hebben.
d. Verplichte poses:
  1. Benen incl. kuiten voor of achter (in kleur en duidelijk).
  2. Front of back double biceps (ook in kleur en duidelijk).
Tip: een full-body foto (boven- en onderlichaam op één foto) geniet hier zeker de voorkeur.
Duidelijk

Terug
Naar boven