AndroidHealthClinic

Aankondiging Inschrijvingen Fotowedstrijd 2019 (vrouwen) + Peiling (1 bezoeker)

Gezamenlijke Contest?


  • Totaal stemmers
    21

Bezoekers in dit topic

Not sure of dit me trekt eigenlijk :p
Kijk, ik wil straks wel weer even cutten alleen wil ik het grootste deel vd tijd in een bulk zitten.
Qua fysiek merk je daar echt geen grote sprongen in die het waard zijn voor een before en after op een termijn van 2-3 maanden
Het zijn dit keer maar 4 weken:) Zou wel tof zijn iig, maar ik snap voor jou als pl-en wel dat jou dit minder trekt:p
 
Het zijn dit keer maar 4 weken:) Zou wel tof zijn iig, maar ik snap voor jou als pl-en wel dat jou dit minder trekt:p
Langer dan 4 weken hoor!
 
Het zijn dit keer maar 4 weken:) Zou wel tof zijn iig, maar ik snap voor jou als pl-en wel dat jou dit minder trekt:p

Contest is drie maand hoor :)
Van juni t.e.m. augustus..
 
Doe toch allemaal gezellig mee :pressing: :loopband:jullie zijn er nu toch.
 
Langer dan 4 weken hoor!

Contest is drie maand hoor :)
Van juni t.e.m. augustus..

Meen je niet! Ik had begrepen dat de contest dit jaar 4 weken zou zijn!

Maar uhm, ik zou dus nu al moet beginnen begrijp ik? O.O Opzich geen punt, maar dan hou ik mijn recomp eerst nog aan voor ik ga cutten

Edit:
Ik had de logjes helemaal gemist.. ik zal vandaag mijn log starten in dat geval:)
 
Meen je niet! Ik had begrepen dat de contest dit jaar 4 weken zou zijn!

Maar uhm, ik zou dus nu al moet beginnen begrijp ik? O.O Opzich geen punt, maar dan hou ik mijn recomp eerst nog aan voor ik ga cutten

Edit:
Ik had de logjes helemaal gemist.. ik zal vandaag mijn log starten in dat geval:)

Het zit anders ineen dan voorheen.
Duurt drie maand, maar je hoeft niet drie maand continu te loggen (tijdelijk sluiten is zelfs mogelijk als je op vakantie gaat dacht ik), kunt later beginnen,...

Momenteel stuk minder inschrijvingen dan stemmen in peiling..

Je hoef je log niet meteen te starten na inschrijven en kunt bv. maar 1 maand loggen. Gaat uiteindelijk om de prestaties en resultaat!

Toegevoegd bij de log voorwaarden: De log moet tenminste 1 maand duren, dit kan aan 1 stuk of met pauzes. Je kan de log zelf tijdelijk sluiten.

Je kan dus bv. ook al een log openen met beginpost "start op datum.." en sluiten tot dan.

https://forum.bodybuilding.nl/topics/forum-contest-2019.421634/page-8#post-10221813
 
Ik sla dit jaar over. Heb al een behoorlijke cutperiode achter de rug en heb weinig zin om nog een keer zo diep te moeten gaan gedurende de zomermaanden.. succes iedereen die wel meedoet! :flexbiceps:
 
Ik sla dit jaar over. Heb al een behoorlijke cutperiode achter de rug en heb weinig zin om nog een keer zo diep te moeten gaan gedurende de zomermaanden.. succes iedereen die wel meedoet! :flexbiceps:

Wel jammer!

Waar zijn eigenlijk al die oude garde dames, cecil , peetjuh, pilatesmeisje, dwarvenwarrior?
 
Wel jammer!

Waar zijn eigenlijk al die oude garde dames, cecil , peetjuh, pilatesmeisje, dwarvenwarrior?
Da's wel een hele oude garde die al tijden niet online zijn geweest:roflol:
 
Tijd voor een nieuwe jonge garde!

upload_2019-6-12_7-32-54.jpeg
 
Is het al iemand opgevallen dat er bij de vrouwen contest banner “content” staat? :)
 
Inschrijvingen verlengd tot eind deze maand. Momenteel zijn 3 vrouwen nog te weinig voor een aparte contest of we zouden de prijzen daarop moeten aanpassen.

Een gezamenlijke contest met de mannen is ook nog een optie en beslissen we als de inschrijvingen gesloten zijn.
 
Inschrijvingen verlengd tot eind deze maand. Momenteel zijn 3 vrouwen nog te weinig voor een aparte contest of we zouden de prijzen daarop moeten aanpassen.

Een gezamenlijke contest met de mannen is ook nog een optie en beslissen we als de inschrijvingen gesloten zijn.

Zijn jullie er al uit? :cheer:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven