AndroidHealthClinic

Aankondiging Inschrijvingen Fotowedstrijd 2019 (vrouwen) + Peiling

Gezamenlijke Contest?


  • Totaal stemmers
    21

Bezoekers in dit topic

Zijn jullie er al uit? :cheer:

Nog niet! (moeilijke beslissing). Nu we weten hoeveel mannen en vrouwen er meedoen is het nog even kijken wat de leukste (en eerlijk) contest gaat geven. De logs zijn allemaal vrij actief, dus dat is al goed.

Prijzen van XXL Nutrition worden eerst toegevoegd en dan doen we mogelijk nog een peiling alhoewel ik vermoed dat dit dezelfde uitkomst gaat geven als vorige keer (iets meer voorkeur voor aparte contest).
 
Momenteel doen er nog maar 2 vrouwen mee, dus het wordt nu zeker een gezamenlijke contest!
 
Is pat definitief out?
Lijkt mij ook het beste gezamenlijk.
 
Totaal aantal deelnemers is dan 13 (11 mannen en 2 vrouwen)?
 
Vind maar niks. Prijzen dan 1-5 plek..ms beetje solidair met pat zijn. Ga ik es over nadenken.
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Vind maar niks. Prijzen dan 1-5 plek..ms beetje solidair met pat zijn. Ga ik es over nadenken.

Dit is ook de reden dat ik niet mee doe dit jaar, gezamenlijk is niet echt leuk om te moeten competen met vrouwen. Is echt Buffels met Peren imo.
 
Mja, t gaat toch niet over ik weet niet wat voor prijzen.
De kans dat de vrouwen meer stemmen gaan krijgen is groot (door alle witte ridders hier)(ja dat zij er veel) maar een ramp is het nu ook weer niet echt
 
Mja, t gaat toch niet over ik weet niet wat voor prijzen.
De kans dat de vrouwen meer stemmen gaan krijgen is groot (door alle witte ridders hier)(ja dat zij er veel) maar een ramp is het nu ook weer niet echt

True, maar je doet toch mee om te winnen (niet persé voor de prijzen natuurlijk). En het is zuur als je dan nog meer arbitrair dan hier normaliter al het geval is, op plek 4 eindigt :roflol:

HAHAHAHAHAHA Skatermarvin
 
True, maar je doet toch mee om te winnen (niet persé voor de prijzen natuurlijk). En het is zuur als je dan nog meer arbitrair dan hier normaliter al het geval is, op plek 4 eindigt :roflol:
Ik doe het vooral voor aandacht :fa:
 
Mja, t gaat toch niet over ik weet niet wat voor prijzen.
De kans dat de vrouwen meer stemmen gaan krijgen is groot (door alle witte ridders hier)(ja dat zij er veel) maar een ramp is het nu ook weer niet echt
Als je jezelf beetje serieus neemt als bodybuilder is dit wel een afknapper.
 
Als je jezelf beetje serieus neemt als bodybuilder is dit wel een afknapper.
Ik snap het wel hoor, tis idd geen eerlijke concurrentie en het maakt de winstkansen stukken kleiner. Mss als ik mijn winstkansen al niet heel laag had ingeschat dat ik het mij ook meer zou aantrekken. In principe is de concurrentie van hele populaire leden en mods ook al niet eerlijk in zo een klein speelveld. (Al snap goed dat een categorie met 2 vrouwen ook niks is en deelnemers nodig zijn, dus er afwegingen moeten gemaakt worden)
 
  • Like
Waarderingen: Bubs
Ik snap het wel hoor, tis idd geen eerlijke concurrentie en het maakt de winstkansen stukken kleiner. Mss als ik mijn winstkansen al niet heel laag had ingeschat dat ik het mij ook meer zou aantrekken. In principe is de concurrentie van hele populaire leden en mods ook al niet eerlijk in zo een klein speelveld. (Al snap goed dat een categorie met 2 vrouwen ook niks is en deelnemers nodig zijn, dus er afwegingen moeten gemaakt worden)
Met 2 deelnemers kan je altijd nog bekijken wie de beste is. Zo veel is er niet veranderd bij de dames. Is van niet veel naar minder gegaan. Maar om nu te zeggen.. Gooi maar alles op 1 hoop, gaat met te ver. Trouwens wat vinden de dames er zelf van? :hello:
 
Mja, t gaat toch niet over ik weet niet wat voor prijzen.
De kans dat de vrouwen meer stemmen gaan krijgen is groot (door alle witte ridders hier)(ja dat zij er veel) maar een ramp is het nu ook weer niet echt

Betwijfel ik als je naar de scores van de jaren voorheen kijkt. Sanca gaat ook geen voordeel hebben omdat hij mod is en geliefd door allen.
 
Laatst bewerkt:
Vind maar niks. Prijzen dan 1-5 plek..ms beetje solidair met pat zijn. Ga ik es over nadenken.

Mogelijk dat er nog een 4-5de prijs toegevoegd wordt. Een aparte vrouwen contest met 2 personen is alvast niet mogelijk en al helemaal niet leuk.

En in tegenstelling tot een normale BB contest wordt de progressie hier opgevolgd en heeft dit mogelijk effect op de eindwaardering. Bij vorige contests hebben bepaalde leden ook minder punten gekregen hierdoor.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven