XXL Nutrition

Sticky Inschrijvingen mannen Fotowedstrijd 2011 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl, XXLNutrition.nl & Beefj

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha, honderd euro aan beefjerky! Mooie prijzen wel.

Waarom doet iedereen pas volgend jaar mee? :(

Omdat ze dat vorig jaar ook al zeiden:trollface:

moet nog even kijken of ik dit jaar ook weer mee doe. Ben lekker aan het cutten nu iig

Dat zijn zeker mooie prijzen!

Word ook volgend jaar voor mij denk ik. Train pas 1 maand serieus en zit in de bulk en dat is volgens mij niet echt de opzet hiervan?

Veel succes aan alle deelnemers en als er nog liefhebbers zijn die een keer in deventer willen trainen, you're welcome!!!

Prijzen zijn inderdaad heel netjes! Maar ik zie ook niet in waarom een log bijhouden als ik weet dat ik het niet ga redden tegenover een stel beesten hier.. :P Achja dan open ik binnenkort inderdaad wel een logje alleen ter motivatie en voor de fun..

Ik doe dit jaar weer mee...heb ik ook weer net dat beetje extra motivatie ;)

• Topic Starter Topic Starter
Alleen de winnaar van vorig jaar mag niet meedoen, dat is dit jaar nightfly. :)

mag ik een troostprijs uitreiken twv 5 euro? wil ik wle in dat lijstje komen te staan obv.

Is idd alweer 2 jaar geleden..de tijd gaat snel.

Ben pas vanaf november begonnen en ben nu zes weken bezig geweest met cutten.
Goal was eigenlijk om rond de 12 % te raken en dat is al redelijk gelukt, maar heb nog te weinig massa overgehouden om echt wat neer te zetten.
Maandag begin ik dus vol goede moed aan een nieuwe bulk en hoop eigenlijk om minstens de 100 kilo (ben nu 88 kg) te raken aan het eind van dit jaar.
Ga misschien binnenkort een log starten.
Dus als alles goed mag gaan ga ik zeker volgend jaar meedoen.

Succes voor de mensen die dit jaar wel meedoen.

Ik doe meeeeeeeeeee

dit is wel leuk.hoeveel inschrijving al?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven