XXL Nutrition

Sticky Inschrijvingen mannen Fotowedstrijd 2011 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl, XXLNutrition.nl & Beefj

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik doe mee.

T, is het niet beter om gewoon iedereen mee te laten draaien, ook de winnaar van vorig jaar. Ik bedoel, dan is er veel meer spanning in de top 3, de grote mannen als Jelle, Nightfly en Rob S kunnen dan teminste strijden voor de 1e plek. Anders pakt om het jaar met zekerheid 1 van hun hem toch wel. Zo kunnen Jelle en Rob S ook nog eens tegen elkaar uitkomen. Voor de wat kleinere mannen is het dan meer strijden voor een top 5 positie.

Verder snap ik nooit dat zo veel mensen twijfelen vanwege weinig massa ofzo. Je weet dat er veel mensen zijn die ongeveer gelijk met je staan, het is toch iig nog tof om met hen te strijden voor positie, zeg 7e plek, of zelfs 12e plek.

Sowieso is het voor iedereen die een beetje bezig is met de sport wel eens goed om dit te doen, wat heb je te verliezen? E-credibility? Dan had je maar niet zo'n grote mond moeten hebben over je massa en babe-magnetness ;) Hoe meer mensen mee doen, hoe meer mensen er zijn die ongeveer op jouw niveau zitten, hoe meer uitdaging er voor jezelf is om iig te mensen net boven en onder je te verslaan.

T., is het niet beter om gewoon iedereen mee te laten draaien, ook de winnaar van vorig jaar. Ik bedoel, dan is er veel meer spanning in de top 3, de grote mannen als Jelle, Nightfly en Rob S kunnen dan teminste strijden voor de 1e plek. Anders pakt om het jaar met zekerheid 1 van hun hem toch wel. Zo kunnen Jelle en Rob S ook nog eens tegen elkaar uitkomen. Voor de wat kleinere mannen is het dan meer strijden voor een top 5 positie.

Verder snap ik nooit dat zo veel mensen twijfelen vanwege weinig massa ofzo. Je weet dat er veel mensen zijn die ongeveer gelijk met je staan, het is toch iig nog tof om met hen te strijden voor positie, zeg 7e plek, of zelfs 12e plek.

Sowieso is het voor iedereen die een beetje bezig is met de sport wel eens goed om dit te doen, wat heb je te verliezen? E-credibility? Dan had je maar niet zo'n grote mond moeten hebben over je massa en babe-magnetness ;) Hoe meer mensen mee doen, hoe meer mensen er zijn die ongeveer op jouw niveau zitten, hoe meer uitdaging er voor jezelf is om iig te mensen net boven en onder je te verslaan.

gedeeltelijk mee eens.vooral het laatste

Laatst bewerkt:
Ik bedoel, dan is er veel meer spanning in de top 3, de grote mannen als Jelle, Nightfly en Rob S kunnen dan teminste strijden voor de 1e plek.

Hoe kunnen andere leden dan prijzen in de wacht slepen met hun inspanningen? :) Dan worden zij gegarandeerd nr 1-2-3 ..

• Topic Starter Topic Starter
T, is het niet beter om gewoon iedereen mee te laten draaien, ook de winnaar van vorig jaar. Ik bedoel, dan is er veel meer spanning in de top 3, de grote mannen als Jelle, Nightfly en Rob S kunnen dan teminste strijden voor de 1e plek. Anders pakt om het jaar met zekerheid 1 van hun hem toch wel. Zo kunnen Jelle en Rob S ook nog eens tegen elkaar uitkomen. Voor de wat kleinere mannen is het dan meer strijden voor een top 5 positie.
Het jaar overslaan voor de winnaar is bedoeld om de kleinere jongens ook eens een kans te geven om in de top 3 te eindigen, altijd dezelfde personen in de top 3 zou natuurlijk de contest veel minder leuk maken.

• Like
Waarderingen: Knox
Het jaar overslaan voor de winnaar is bedoeld om de kleinere jongens ook eens een kans te geven om in de top 3 te eindigen, altijd dezelfde personen in de top 3 zou natuurlijk de contest veel minder leuk maken.
Dat bedoelde ik dus ;)

Hoe kunnen andere leden dan prijzen in de wacht slepen met hun inspanningen? :) Dan worden zij gegarandeerd nr 1-2-3 ..

ik zou persoonlijk niet stemmen op diegene die het grootste of het droogste is,maar op diegene waar van ik vind dat die het beste progressie heeft gemaakt met de meeste inspanning.dat kan dus iedereen zijn .hoeft niet iemand te zijn met bf van 6of 7

hier ben ik het wel mee eens

Ja en nu is de top 3 in de even jaren Nightfly, Jelle en Verb, en de even jaren Rob S, en ik weet zo ff niet.

Ik snap het punt wel maar in de prijzen vallen doen de 'kleine' jongens toch niet. En voor een emmer whey moet je het sowieso niet doen vind ik, je doet dit toch echt voor de ervaring zou ik denken. En anders zou ik gewoon alle prijzen uitsmeren over de 1e 8 posities ofzo. 100 euro beef jerkey, als je toch op de 1e plek een emmer whey en creatine wint, prima toch. Ik vind die prijzen sowieso war aan de grote kant, zeker als je weet dan om het jaar dezelfde gasten hem mee nemen. Meer deelnemers heeft echt veel meer toegevoegde waarde. Iedereen moet lekker mee doen, de grote jongens knokken voor de 1e plek, is voor anderen ook tof om te zien en ik wil dit jaar Rob S en Nightfly en Jelle wel zien knallen voor de 1e plek. Nu pakt Rob S hem toch, dat is toch ook geen wedstrijd?

Ja Jelle kan natuurlijk dit jaar dan wel mee doen, maar nog, ik vind het tochbeetje een raar systeem dat alleen de winnaar niet mee kan draaien.

Laatst bewerkt:
muayboran wilt wss ook mee doen, Rob.s better watch his back, ben benieuwd word een mooie strijd iig weer.

Sorry, maar wie is Jelle :D ?

Volgens mij bedoel hij Jeppe, wat dat betreft volgens mij kan Jeppe niet meer mee doen omdat hij al
2 bb-wedstrijden heeft mee gedaan.

een gewichtsklasse zou ook cool zijn,trekt ook meer mensen denk ik.

• Like
Waarderingen: KEUN
Jelle, jebbe, jeppe, schmeppe ;)

KEUN moet meedoen

suc6 broski's!

Maybe next year of het jaar daarop, wat dat betreft was het wel een leuke ervaring zo diep te gaan. Maar heb voor nu liever wat meer beef(jerky) op me frame:d

Ghehe gelijk heb je, als je zo diep voor een contest moet gaan lever je aardig wat massa in. Zit er zelf ook aan te denken om over een jaar of 2 mee te doen:)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven