Fitness Seller

Sticky Inschrijvingen mannen Fotowedstrijd 2012 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl, XXLNutrition.nl en Body

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou wel eens willen meedoen enkel kan ik m'n benen niet meer (tijdelijk? hoop ik :( ) trainen dus ga ik ook geen beenpose postten.

Pffff had ik men polsblessure niet dit jaar.. Volgend jaar dan maar :)

Het is weer on! 1 van de jaarlijkse hoogtepunten op DBB. Succes aan degene die meedoen, erg leuk om weer te volgen.:)

denk er overna, ff kijke wie er allemaal meedoen hehe :P

Zou zelf ook wel graag mee willen doen eigenlijk. Denk dat ik maar gewoon weer een jaartje uitstel, nog wat massa erop voor een diepe cut anders blijft er niets over. Volgend jaar van de partij!

Als 17 jarige (onervaren) jonkie doe ik mee! :D

mm ik denk dat ik ook wel mee doe, even kijken hoe het zit thuis.

Vorig jaar net niet in de prijzen maar sla nu een jaartje over. Contest past niet in mijn trainingsopbouw zit midden in de bulk en die gaat goed (nu +8 kg op 9% sinds vorige contest) en die wil ik niet verknallen door nu te gaan cutten. Mischien doe ik volgend jaar weer mee als ik mijn doel van 80+ naturel gehaald hebt:D.
Deelnemers in ieder geval succes met de voorbereiding!

Mooie prijzen inderdaad.

Succes alvast aan de deelnemers.

Zou zelf ook wel graag mee willen doen eigenlijk. Denk dat ik maar gewoon weer een jaartje uitstel, nog wat massa erop voor een diepe cut anders blijft er niets over. Volgend jaar van de partij!
Gast jij kunt makkelijk meedoen man!
Gezien je foto's heb je flinke massa, nu nog flink cutten en dan ben je een beest!

suc6 iedereen, ik ben te klein :(

Ik denk er even over na.

misschien dat ik me ook inschrijf maar het gaat toch om de progressie die je maakt he ?

• Topic Starter Topic Starter
Het motiveert me bijna om ook te gaan trainen ... ;)

Wat een prijzen zeg! Nog een lange weg te gaan helaas....

Succes deelnemers!

Jammer van de regel aangaande wedstrijden. Succes voor de gene die wel mee doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven