Fitness Seller

Sticky Inschrijvingen mannen Fotowedstrijd 2012 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl, XXLNutrition.nl en Body

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien doe ik volgend jaar mee, eerst even wat massa kweken aangezien ik nog best wel een ecto lichaam heb haha

Het gaat om de score die leden jou geven. Als je een grote progressie maakt is de kans erg groot dat je daarvoor beloont wordt.

heb toevallig net een nieuw account, me oude account is in 2010 gemaakt dacht ik. Mag ik dan met dit account niet mee doen ? gr

Ik zeg elk jaar volgend jaar doe ik mee, maar ik blijf ecto helaas :o Veel succes aan diegene die wel meedoen.

Ik doe mee, log is ook alvast aangemaakt.

• Topic Starter Topic Starter
heb toevallig net een nieuw account, me oude account is in 2010 gemaakt dacht ik. Mag ik dan met dit account niet mee doen ? gr

Je bent dus in overtreding van de forumregels want je mag maar één account hebben.

Als je terug naar je oude account gaat dan zal dit account afgesloten worden, sowieso zal één van de accounts afgesloten moeten worden. Gelieve geen dubbele accounts te registreren in de toekomst. Om die verder af te handelen vraag ik je om even een PB te sturen.

Mooie prijzen!!!

Dat de beste mag winnen.

Iedereen succes.

Ik sla dit jaar over.

Veel succes aan iedereen! Mooie prijzen :)

Oooooh snap, mooie prijzen. Succes iedereen!

Wil wel mee doen denk ik, nog even een nachtje over slapen!

Vette prijzen, snap alleen niet waarom er persé een logboek bijgehouden moet worden. Volgend jaar sta ik veel droger en doe ik misschien wel mee, succes aan iedereen!

goeie prijzen :D vraagje, mag je wel je hoofd gewoon weg photoshoppen??

Succes allen die mee doen. te gekke prijzen!
Wou dat ik buff genoeg was om mee te doen haha. misschien over 2 jaar een keer een poging wagen.

• Topic Starter Topic Starter
Zou graag meedoen, maar ga dit jaar niet cutten dus..

Volgend jaar doe ik sowiso mee!:D Ik zal niet dezelfde massa als de meesten hebben maar ik kan wel extreem droog geraken;) en dan zal het een extra reden hebben om dat te doen!
:hedbang:wat een sponsership!!! Dit vind ik echt wel mooie prijzen!:D

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven