AndroidHealthClinic

Sticky Inschrijvingen mannen Fotowedstrijd 2012 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl, XXLNutrition.nl en Body

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ok wacht niet te lang nog 3 dagen. :)

He T, misschien John afca uit de OP halen. Nu lijkt het alsof hij nog in de race is.

Misschien doe ik ook wel mee nog het is alleen vrij zinloos. Winnen doe ik niet en ik ga 14 juli op vakantie tot augustus. zou betekenen dat ik me foto's rond 14 juli al moet in zenden.

BigT ik wil ook meedoen, alleen heb ik maar 4 posts gemaakt dit jaar

wel 1.487 totaal

Je kan in je log als je die plaatst en in andere topics vast wel nog 36 posts bij elkaar krijgen toch? In dat geval kan ik je inschrijven.

Ik doe mee.

Wat een prijzen. Helaas niet lang genoeg lid, dus volgend jaar maar proberen als het dan weer word gedaan.

ik maak geen schijn van kans, haha :p

Volgend jaar doe ik mee. Eerst me verpercentage een stukje naar beneden.

Succes allemaal ik ben te laat :(

Succes aan alle deelnemers. :)

Dit jaartje is voor mij overslaan, misschien dat ik volgend jaar wel mee ga doen of het jaar daarop... Ik wil wel in Schwarzenegger shape zijn natuurlijk! :D

Laatst bewerkt:
Dit jaar word het 'm niet, maar volgend jaar zal ik ook mee doen! Eerst nog ff goed bulken en massa kweken. :D

Succes voor diegene die mee doen! ;)

Hmmm als ik nu geen pols blessure had was het een goede motivatie geweest. Helaas :(.
Misschien volgend jaar.
Succes aan de mensen die wel meedoen.

Nooit gedacht dat ik hier ambities voor ging hebben, maar denk dat dit toch zal zorgen voor een stukje motivatie. I'm in !

Super prijzen, hopelijk ook super deelnemers met super foto's!! Succes aan allen die zich hiervoor hard inspannen!

Meer dan behoorlijke prijzen wederom!

Nou dat wordt flink kuiten trainen voor mij dan... heb ik zo'n hekel aan he..

Anyway way, let's have a try.. het is omdat Big T er me op wees.
Want ik wist niet eens dat dit gaande was.

Vet.. ik ben uitgenodigd om mee te doen aan de mannen wedstrijd. Big T?? ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven