AndroidHealthClinic

Aankondiging Inschrijvingen mannen Fotowedstrijd 2012 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl, XXLNutrition.nl en Body

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Succes allemaal, mooie prijzen.

Vet.. ik ben uitgenodigd om mee te doen aan de mannen wedstrijd. Big T?? ;)

Oh, dan moet je even in je profiel het V'tje veranderen in een M :)
 
Ik ga eerst nog wel een jaartje oefenen hoe ik een goede log kan bijhouden voordat ik mijn kansen aan deze verspil en over die maximaal 1 amateur regel heen zit.

Tot volgend jaar en succes voor allen die wel meedoen!
 
Heren succes allemaal!
Sowieso is het een super motivatie om keihard te gaan knallen.
Ik had hier nooit aan gedacht.
Kreeg ook een uitnodiging.
Dit betekent nog 8 weken knallen.
Hoe dan ook heb je een mooi resultaat voor jezelf ook al eindig je ergens onderaan.
 
Vet.. ik ben uitgenodigd om mee te doen aan de mannen wedstrijd. Big T?? ;)
We hadden geen filter voor vrouwen voor het sturen van deze PB dus even negeren voor de vrouwen...
 
Ik heb me ingeschreven! ^-^

Succes allemaal.
 
We hadden geen filter voor vrouwen voor het sturen van deze PB dus even negeren voor de vrouwen...

brengt me op een idee waarom geen wedstrijdje appart voor de vrouwen ? ;)
 
brengt me op een idee waarom geen wedstrijdje appart voor de vrouwen ? ;)

Moeten we even kijken of Body en fit dit weer wil doen dit jaar want ik heb al genoeg te doen.
 
ik wil wel mee doen ... wat moet ik dan nu juist doen ?
 
mooi dit soort dingen.
kan niet wachten tot volgend jaar erg mooie prijzen.. nog ff een jaar keihard knallen met benen en dan ben ik er klaar voor.
succes iedereen!!
 
Hey Big T, is het mogelijk om mij weer in de actieve sectie te plaatsen?
 
Succes allemaal, wat een mooie prijzen!
 
Ik heb tot nu toe van 4 deelnemers foto's ontvangen, 3 ervan zijn goedgekeurd. @ de anderen: vergeet niet om tijdig je foto's te sturen om diskwalificatie te vermijden! :)
 
Maandag 1 augustus??? Sorry als ik iets gemist heb, maar begint het nou morgen of op 1 augustus?
 
Woensdag 1 augustus start het normaal. Maar we moeten nog veel foto's ontvangen, dus deelnemers moeten niet te lang wachten anders kunnen we niet op tijd starten.
 
Nog maar 5 van de 33 ontvangen, graag ontvang ik ze zo snel mogelijk want ik moet het allemaal nog plaatsen ook. :)
 
Ik ben benieuwd!
 
Nog maar 5 van de 33 ontvangen, graag ontvang ik ze zo snel mogelijk want ik moet het allemaal nog plaatsen ook. :)

De mijne krijg je dadelijk ;)

Nog even snel 4 poses kiezen + collage maken.
 
Ik heb tot nu toe van 4 deelnemers foto's ontvangen, 3 ervan zijn goedgekeurd. @ de anderen: vergeet niet om tijdig je foto's te sturen om diskwalificatie te vermijden! :)

Net doorgestuurd...

Laat je mij iets weten indien niet ok?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Back
Naar boven